Harmonogram zebrań wiejskich

Harmonogram zebrań wiejskich
21 września 2014 r. (niedziela)
Zalasowa godz. 10 00
miejsce: Pałac pod Dębami w Zalasowej
Wola Lubecka godz. 13 00
miejsce: Remiza OSP w Woli Lubeckiej
25 września 2014 r. (czwartek)
Uniszowa godz. 18 00
miejsce: Szkoła Podstawowa w Bistuszowej
26 września 2014 r. (piątek)
Bistuszowa godz. 18 00
miejsce: Szkoła Podstawowa w Bistuszowej
28 września 2014 r. (niedziela)
Lubcza godz. 10 00
miejsce: Budynek wielofunkcyjny „Perła Lubczy” w Lubczy
Kowalowa godz. 13 00
miejsce: Szkoła Podstawowa w Kowalowej
Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Permanent link to this article: https://lepszeryglice.cba.pl/harmonogram-zebran-wiejskich/

100 comments

Skip to comment form

    • Kongres Nowej Prawicy on 20 września 2014 at 23:07
    • Reply

    Czy ktoś wie ile w naszej gminie jest uczniów, oraz ile w budżecie rocznym gminy jest przewidziane na szkoły? Chciałabym wiedzieć ile miesięcznie kosztowałoby posłanie dziecka do szkoły gdyby trzeba płacić za to bezpośrednio a nie w podatkach.

      • Tak myślę on 21 września 2014 at 07:29
      • Reply

      Poglądy i rozwiązania NP może i dobre, ale pod jednym warunkiem. Po zaoranym uprawa i siew, inaczej nowe nie wzrośnie, i będzie odbierane jako utopia

    • Czytelnik on 20 września 2014 at 11:48
    • Reply

    Strumień wysokich nagród dla prezesów spółek miejskich w Tarnowie.

    Link do informacji:

    http://niezalezna.pl/59595-strumien-wysokich-nagrod-dla-prezesow-spolek-miejskich

      • Podatnik on 20 września 2014 at 13:22
      • Reply

      No coment

      • najstarszy syn proboszcza on 20 września 2014 at 13:54
      • Reply

      A Tereska ani premii, ani podwyżki nie dostała… – jak tak można? A na dodatek teraz jeszcze z ratusza ją wykopią – tragedia.

    • jestem on 19 września 2014 at 22:29
    • Reply

    zwykłym mieszkańcem , na wiejskie zebrania nie chodzę jak chyba z 90 procent głosujących. uważam ż eto jakiś przeżytek ,pole dla pieniaczy i krzykaczy.Wybieramy co jakiś czas na spokojnie ,ktoś wygrywa,uważam że ma na kadencje mandat nawet jak mi się osobiście nie podoba. Trzeba uznać że oceniamy przy wyborach a nie darciem na zebraniach.takie moje zdanie.chyba ze sie taką demokrację wprowadzi ze wszystkie ważniejsze decyzje będą w referendach ustalane atak są radni żeby poznali problemy w szczegółach i działali dla naszego dobra,podobnie wybrany burmistrz .A jak ktoś chce zaistnieć to wybory niedługo robic kampanie wygrać i wtedy głos takiej osoby będzie cos znaczył. Nie ma najmniejszych podstaw żeby zbytnio brać pod uwagę krzykaczy be z mandatu społecznego.uzyskanego w wyborach Tak widzę demokracje i choć ma wady to lepszego nikt nic jeszcze nie wymyślił.

      • Anonim on 20 września 2014 at 14:31
      • Reply

      A monarchia konstytucyjna?

      • Nikodem on 20 września 2014 at 21:35
      • Reply

      i masz racje tylko kto Cie posłucha , jutro w Zalasowej na pewno będzie właśnie dokładnie taki scenariusz, zero demokracji , 100% popisu, może mniej PO więcej PISU 🙂

    • taki nikt on 19 września 2014 at 13:01
    • Reply

    W Zalasowej będzie bardzo ciekawie, tak myślę!! spotkanie 3 światów plus …..
    ale główny głos będzie należał do P.Karasiewicza. Pan Olszówka z całym szacunkiem do ludzi , do ich poglądów i aparycji ale nie wydaje eis żeby miał jakiekolwiek szanse zostać burmistrzem.Jeżeli wyborca będzie dedukował Połoska czy Olszówka wygrywa Kobieta na pewno. Do końca nie znamy dokładnie listy kandydatów , ja nie wiem kogo asygnuje JEDNOŚĆ – jeżeli to słaby kandydat to GMINA RAZEM rządzi dalej!!!!inne opcje to tylko marzenia bez konkretnych fundamentów..Nie ma szans pożera-czka paluszków ani agent ubezpieczeniowy upadającej firmy , ani Jeziorany ju nie aa ciekawym słuchowiskiem. Na pewno są różne plany i zagrania , których nawet trudno przewidzieć, czasami w takich sytuacjach powstają ciekawe koalicje i porozumienia- ale wszystko co będzie dla dobra Gminy i jej mieszkańców jest warte wszystkiego, każdy konkretny układ na podłożu solidnych podstaw i realnych planów znajdzie poparcie, wyborcy docenią i ocenią , spotyka się coraz więcej rozważnie dyskutujących osób, demokracja w bólach ale się rodzi…..

      • Idzie nowe on 19 września 2014 at 16:25
      • Reply

      Biją Jeziora, kopią Olszówkę
      A Polska wygrywa w siatkówkę

      BK na cenzurowanym
      TP po związku nieudanym

      Tak gryzą się i szamocą uparcie
      A wszystkich już mierzi to żarcie

      Zagłosują inaczej niż zazwyczaj
      I zmienią gminy obyczaj

      Z wojennego na pokojowy
      Bo idzie czas nowy

        • Sympatyk on 19 września 2014 at 18:22
        • Reply

        A podpis Okoń lub az to gdzie:) ?

        zmienił bym „ą” na „ę”

        Zagłosuję inaczej niż zazwyczaj
        I zmienię gminy obyczaj

      • /:) on 19 września 2014 at 19:26
      • Reply

      Oj jesień się zapowiada gorąca. Start zebranie w Zalasowej??

    • Benek vs. Władek on 19 września 2014 at 07:56
    • Reply

    W niedzielę zebranie wiejskie w Zalasowej. Czy znów dojdzie do konfrontacji słownej pomiędzy tymi Panami?

    Obydwoje niewątpliwie wniesli duży wkład w to jak dziś wygląda Zalasowa. Obydwoje pałają do siebie nieukrywaną niechęcią, wręcz wrogością. Czy ktoś zna genezę tego „konfliktu”?

      • Anonim on 19 września 2014 at 09:00
      • Reply

      Nie wiem o co poszło. Obydwóch często widzę jak przystępują do komunii w kościele.

        • Wyborca on 19 września 2014 at 09:14
        • Reply

        Mogliby się pogodzić.

      • Anonim on 19 września 2014 at 09:05
      • Reply

      Władek nie zrobił nic poza skłóceniem Zalasowej!
      Benek zrobił wszystko poza zniszczeniem Włądka!

        • Anonim on 19 września 2014 at 09:06
        • Reply

        Władka trzeba odwołać na najbliższym zebraniu

          • Wyborca on 19 września 2014 at 09:22
          • Reply

          W jakim celu i z jakiego powodu? „Bo tak” ?

      • Anonim on 19 września 2014 at 09:48
      • Reply

      Myślę że dobrym posunięciem taktycznym ze strony Benka byłoby, gdyby na zebraniu dla odmiany powiedział coś dobrego o działalności Wladka.

        • Anonim on 19 września 2014 at 21:34
        • Reply

        O tak ! Powinien powiedzieć ze Wladek bierze 1,5 tys za nic!
        Ze był przeciw budowie placu zabaw,
        ze przypisuje sobie nie swoje działania,
        Ze nie wnioskował o remont szkoły
        Ze skłócił zalasową i nikt z nim nie chce pracować

        Czy prawda jest ze dawał gminny kamień prywatnym osobom, w tym rodzinie?

        • Anonim on 19 września 2014 at 21:37
        • Reply

        Olszowka złamał tajemnice skarbową !
        Jak to możliwe ze ekspedientki wiedza ile mam pola i ile mam płacić,

        Oraz narusza ustawę o ochronie danych osobowych ukawniajac w sklepie moje dane osobowe

        • Anonim on 19 września 2014 at 21:43
        • Reply

        Na zebraniu należy zacząć zbierać podpisy pod wnioskiem o odwołanie Olszowki

          • najstarszy syn proboszcza on 20 września 2014 at 10:25
          • Reply

          Oczywiście, czekam aż zgłosisz taki wniosek anonimie. Później w wolnych chwilach zapewne odwołasz też prezydenta, Putina i Papieża …

            • Anonim on 20 września 2014 at 11:43
            • Reply

            Porównanie Olszowki do kogokolwiek to obraza dla tej osoby! Należy nam się dobry sołtys a nie Knujacy kłamca z kompleksami

    • Lubcza on 16 września 2014 at 22:33
    • Reply

    Czekamy na relacje video .

    • kamera on 16 września 2014 at 14:28
    • Reply

    Teraz to piękny rynek a w poprzedniej kampanii co połoskowo- jeziorany mówiły?
    Szczyt hipokryzji i obłudy.

    http://ryglice.pl/news/kamera-na-rynku-w-ryglicach.html

    • Turoń z Torunia on 16 września 2014 at 02:26
    • Reply

    Jak to jest że np piekarz w Np. UK za wypłatę kupi kilka krotnie wiecej bochenków chleba niż piekarz w u nas? A ceny tam i tu podobne żywności. Czy to może oznaczać, ze państwo UK dopłaca piekarzom do wypłaty?

      • Cyt z fb on 16 września 2014 at 05:58
      • Reply

      Pewnej osoby. Redaktora portalu znanego

      „Trzeba jeszcze dodać prosty przykład: Niemiec i Polak eksportuje owoce do danego kraju, z tą różnicą, że Polak zarobi w miarę na zbieraniu owoców w Niemczech a nie zarobi tego w Polsce. Który z debili rządzących mi wytłumaczy, jaka jest w tym logika? Panowie rządzący po prostu robią z nas idiotów, i co niektórzy jeszcze głosują na nich i chwalą sukcesy polskiej gospodarki. Proszę o komentarze.”

        • W UK on 16 września 2014 at 07:28
        • Reply

        W Wielkiej Brytanii rządziła w latach 90 Margaret Thatcher. W PL rządzą albo Kaczor albo Donald albo Kwach

        • Anonim on 16 września 2014 at 20:39
        • Reply

        Ale komentują he he, . Rządzący na takie pytania nie odpowiedzą gdyż są odrealnieni i szkoda wiecej gadać o nich

      • taki nikt on 16 września 2014 at 11:49
      • Reply

      zawsze możesz zmienić prace albo kupić te piekarnie i wypłacać np 5 x tyle co Tobie płaca 🙂 mamy demokracje , kto potrafi coś wiece temu lżej i rządzący tu akurat nic nie maja do powiedzenia, nawet by woleli żebyś więcej zarobił bo więcej podatku by wpływał do budżetu ,

        • Anonim on 16 września 2014 at 18:56
        • Reply

        Urzędnicy zgodnie z prawem grabią Polskę zawyżonymi zarobkami, nieprzyzwoitymi w stosunku do średniej .Na to trzeba zdzierać podatki ,hamuje sie gospodarka ,brakuje pracy ludzie myślą tylko żeby stad wiać za granicę .

          • Gospodarz on 16 września 2014 at 20:16
          • Reply

          Ja na przykład chciałbym założyć zakład stolarski. Mam na ten cel zaoszczędzone 20 000 zł. Starczyłoby to na trochę sprzętu, materiał i zatrudnienie 2 osób do pomocy na zimę. Produkty chętnie kupili by znajomi, rodzina (1 sezon, później marketing szeptany). Wiem jednak, że legalnie tego nie da się zrobić, bo musiałbym:
          – dostosować swoją stajnię do wymogów unii europejskiej
          – zatrudnić pracownika na umowę o pracę (zamiast dać pracownikowi do ręki 2tys, musiałbym zatrudnić na najniższą krajową)
          – zamiast sprzedać ławkę za 200 zł musiałbym ją sprzedać z VAT-em za 246zł, przez co miałbym mniej klientów.

            • Anonim on 16 września 2014 at 20:24
            • Reply

            No wlaśnie wiele osób na rolnictwie mogloby zaadoptować budynki gospodarskie na drobną działalność, ale ZUSy i inne opłaty odstraszają. Rolnictwo tez jeszcze bardziej nieopłacalna.

            • Anonim on 16 września 2014 at 21:32
            • Reply

            Chcecie zarobki jak w UE a pracownikowi dac prace w stajni. Pewnie w stajni mialby jesc i srac. Ciekawe jaka droga mialby jechac transpory. Jak pracownik ma dziecko to do jakiej szkoly by je poslal? Do jakiego lekarza poszedlby w razie wypadku. Bo za te 2 tys to ciezko to widze. A co z reszta?

            • Do anonima o stajni on 16 września 2014 at 21:41
            • Reply

            Czyli lepiej żeby ten pracownik nie miał żadnej pracy i liczył na zasiłek dla bezrobotnych? Ok – z idiotami i lewakami nie warto dyskutować.

            • Anty lewak on 16 września 2014 at 21:42
            • Reply

            Czyli lepiej żeby ten pracownik nie miał żadnej pracy i liczył na zasiłek dla bezrobotnych? Ok – z lewakami nie warto dyskutować.

            • Zgadzam się z anty lewakiem on 16 września 2014 at 21:47
            • Reply

            Ludzie tacy jak anonim to typowy związkowiec. Mówi że ludzie w pracy powinni mieć super warunki, przerwy po 2 godziny, opłacony ZUS itp.

            Tymczasem idąc do sklepu szuka najtańszego obuwia, ubrań. I co? Nie przeszkadza wtedy że są tak tanie dlatego że produkowali je wykorzystywani w pracy chińczycy?

            • Anonim on 16 września 2014 at 21:59
            • Reply

            Najlepiej zeby pracowa za miske zupy w stajni a szef wozil sie s-klasa.

            • najstarszy syn proboszcza on 17 września 2014 at 08:07
            • Reply

            Szefie ze stajni, a gdyby takiemu pracownikowi coś się stało podczas pracy w twojej firmie? Zapłacisz mu odszkodowanie i opłacisz leczenie ? Liczysz się z wypłaceniem renty wyrównawczej w razie wysokiego uszczerbku na zdrowiu? Stolarnia nie jest bezpiecznym miejscem, szczególnie jeżeli nie spełnia norm BHP.
            Myśl zanim zaczniesz pisać o oszczędnościach.

            • Szef on 17 września 2014 at 08:45
            • Reply

            Czyli lepiej nic nie robić i liczyć na zasiłek dla bezrobotnych? Miałem na myśli małą stolarnię, w której produkowane byłyby meble ogrodowe. Zatrudniłbym kogoś z rodziny, kto przez okres zimowy nie ma pracy. Czy to zbrodnia?

            • najstarszy syn proboszcza on 17 września 2014 at 09:15
            • Reply

            Oczywiście że nie zbrodnia, ale ryzyko. Jeżeli pracownikom nic się nie stanie, wyprodukujecie pewną ilość mebli, ty osiągniesz zysk a „pracownicy” dostaną wypłate. A co jeżeli komuś coś się stanie? Będziesz ciągany po sądach itd. A może zawistny sąsiad doniesie na ciebie i będziesz miał inspekcje? Sorry, taki mamy kraj i mali przedsiębiorcy są na straconej pozycji. Albo rejestrujesz firmę za granicą, albo jesteś zaszczuty przez stadne inspekcje US, PIP itd…

            • Szef on 17 września 2014 at 10:28
            • Reply

            Czyli w Polsce lepiej nie ryzykować, tylko czekać na mannę z nieba. Smutne 🙁

            • Anonim on 17 września 2014 at 16:14
            • Reply

            Piszecie ze mamy taki kraj. Trzeba myslec. W tym kraju na ktory sracie sa dotacje na stworzenie nowego miejsc pracy. Wystarczy pomyslec ale przeciez lepiej jest narzekac

            • Szef on 17 września 2014 at 16:31
            • Reply

            Dotacje trzeba zwrócić…

            • Wyborca PiS on 17 września 2014 at 19:27
            • Reply

            Największym skandalem jest to, że młodzi małżonkowie nie płacą podatków z otrzymanych prezentów ślubnych.

            • Anonim on 18 września 2014 at 14:49
            • Reply

            Zdyskusji widać jasno że lewicowi cwaniacy wmówili debilom że lepiej jest dla nich jeśli wezmą na wypłatę 1200,- lub zasiłek niż rzeczone tutaj 2000,-. Dziwicie się dlaczego w UK siła nabywcza pensji jest wyższa? Bo tam są niższe podatki, i to pomimo większego socjalu niż u nas. No ale tam Panstwo nie buduje targowisk, aquaparków, wodotrysków nie dotuje śmieci, ścieków i nie zajmuje się duperelami.

            • Anonim on 18 września 2014 at 20:18
            • Reply

            Debilem to jesteś chyba Ty. Obrażasz innych a sam nie masz mózgu. Co byś chciał otrzymać 2000 i płacić za wszystko czy 1200 mieć pewność że masz opiekę zdrowotną, szkoły, policje straż która w razie pożaru twojej stajni ugasi pożar. Dziwne jest że w UE niższe podatki a lepszy socjal. Rzecz prosta u nich inwestycje trwały lata dzisiaj tylko w większości remontują a u nas? Trzeba budować bo autostrad nie ma, dróg ekspresowych PKP szkoły w różnym stanie itd. Obrażasz innych ale samego Ciebie nie stać na minimum myślenia. Poczytaj historię bo widać że często chodziłeś na wagary

            • Każdy to wie on 18 września 2014 at 20:54
            • Reply

            Zaprawdę, zaprawdę powiadam Ci. 25 lat transformacji i owszem sporo jest. Wiem jedno jakby nie okrągły stół a potem nocna zmiana, byłoby o wiele więcej i lepiej dla prostego człowieka.

            • Do anonimach on 18 września 2014 at 21:38
            • Reply

            Takim debilom jak ty to trzeba darmowa opiekę i szkole. Ja bym wolał sam zaplacic, te 800 zł by starczyło i jeszcze coś zostało. Ile twoja matka śniegu musiała zjeść żeby takiego bałwana urodzić.

            • trzeba on 18 września 2014 at 22:00
            • Reply

            by jakaś wyspę dla Korwinowców i nie tam ten raj budują . Na ekonomi wszycy się poznali po przeczytaniu felietonów swojego guru ,tak prosto im wszystko wyłuszczył że pojęli w try miga i makro i mikro ekonomię .Zakładają ze Korwin najmądrzejszy na świecie?

            • Anonim on 18 września 2014 at 22:03
            • Reply

            Socjalizm jest tak dobry dla ludzi, że wszystko musi być przymusowe.
            Gdyby w socjaliźmie dano ludziom możliwość wyboru: płacić w podatkach albo nie płacić na służbę zdrowia, na szkoły, na ZUS. To zaraz by się okazało, że większość ludzi, nie chce karetki pogotowia, nie chce emerytury, nie chce straży pożarnej ani państwowej szkoły.
            Woleli by ryzykować życiem a nie oddawać bezsensownie pieniędzy. Natomiast ci, którzy naprawdę się boją o swój los ubezpieczyli by się prywatnie.

            Analogicznie, gdyby wszyscy mieszkańcy mogli dobrowolnie wybrać czy będą płacić podatek na utworzenie fontanny, placu targowego, orlika, opłacenie drogiego zespołu na dożynki. To by się okazało, że oni w rzeczywistości tego nie chcą.
            Dlatego w ustroju niewolniczym te daniny są przymusowe 🙂 Ktoś inny posługuje się naszymi pieniędzmi, a my oddajemy je pod przymusem. Nasi właściciele wiedzą, co dla nas lepsze 🙂

            • STB on 18 września 2014 at 22:29
            • Reply

            Bo socjalizm to ustruj w którym bohatersko walczy się z problemami nieznanymi w innych ustrojach.
            Jakiś lewak „anonim” z 20,18 pisze że lepiej zarabiać 1200 i mieć pewność itp, ble ble ble… a masz tę pewność naiwniaku? Jakie są kolejki do lekarzy? Jaki będzie wiek emerytalny skoro Twoje lewackie państwo w imię opieki nad Tobą niedotrzymało zawartej umowy? Skąd wiesz że nie usłyszysz „sory, ale nie mamy pieniędzy w budżecie i nikt nie chce pożyczyć, ukraść nima już komu i nie dostaniesz emerytury, ale za to wybudowaliśmu ci basen w którym możesz se popływać. Za darmo oczywiście.
            Otóż moi kochani lewicowi debile NIC NA TYM PARSZYWYM ŚWIECIE NIE JEST ZA DARMO.

            • az on 19 września 2014 at 06:06
            • Reply

            Głos w dyskusji o podatkach i zarazem pytanie do zwolenników zniesienia podatków.

            Wiemy wszyscy, że w Skandynawii płaci się ogromne podatki. W Szwecji chyba największe na świecie. Wiemy też, że standard życia jest tam wysoki, a państwa dzięki podatkom zapewniają obywatelom maksymalnie dużo i na wysokim poziomie. Ludzie zadowoleni, zarobki, emerytury, świadczenia też na poziomie wysokim. Jak zatem oni to wszystko osiągnęli i co robią, bądź czego nie robią, że system ten działa poprawnie? Mam swój pogląd i odpowiedź, ale czekam na odpowiedzi, zwłaszcza zwolenników zniesienia podatków. az

            • Liberał z Jonin II on 19 września 2014 at 06:35
            • Reply

            W Polsce konstytucyjny wiek emerytalny to 65 lat (dla kobiet 60).Proponuję kwotę obecnie wydawaną na wszystkie emerytury podzielić przez ilość Polaków w konstytucyjnym wieku emerytalnym.Socjalistyczne przywileje emerytalne (górnicy, rolnicy,kolejarze,mundurowi,etc,etc) napewno w znacznym stopniu wpływają na kieszenie podatników.
            PS
            Śmiać mi sie chce z porównania życia w Skandynawii i Polsce w zakresie pracy, płacy i podatków. Jakby przeciętny polski podatnik uczciwie zliczył WSZYSTKIE swoje dochody i obliczył z tego zgodnie z prawem podatek TO BY SIE ZDZIWIŁ!. Urzędnicy skarbowi pewnie tu nie zaglądają więc po cichu wyjaśnię, że nie opodatkowanych dochodów mam więcej niż tych oficjalnych. Szara strefa w Polsce to nie tylko sektor prywatny bo w państwowych zakładach również płace dostaje się pod stołem. No ale taki mamy klimat.

            • Anonim on 19 września 2014 at 07:41
            • Reply

            Co chama który potrafi obrażać matki.

            Jak jesteś taki mądry to pokaż jak się to robi. Widać że jesteś skończonym chamem. Nie będę pisał o twojej matce bo mam zdecydowanie wyższy iloraz inteligencji od takich ludzi jak Ty. Nie masz argumentów nie masz wiedzy wiec zaczynasz obrażać.

            Ludzie tacy jak ty to Polski margines społeczny

            • Anonim on 19 września 2014 at 09:12
            • Reply

            http://www.mpp.org.pl/17/17_7.html
            Trochę światła na ten „skandynawski raj”. Oczywiście wysoki socjal przyciąga masę nierobów, ale jest to okupione wysokim zadłużeniem (oprucz Norwegi bo ta ma ropę).
            Gospodarka skandynawska pada i to chińczycy(i inni) wykupują ich marki, a nie odwrotnie.

            • Religioznawca on 19 września 2014 at 10:19
            • Reply

            Do anonim 09:12
            Stawiam tezę. Choćbyśmy mieli złoża jak Norwegia byt Polaków nie polepszyłby się. Sedno zagadnienia ich dobrobytu nie w złożach a religii. Poczytajcie o Luteranach.

            • az on 19 września 2014 at 18:04
            • Reply

            Do Liberała z Jonin II

            Przecież nie porównuję Polski do krajów skandynawskich. Zadaję tylko pytanie zwolennikom zniesienia podatków, dając za przykład kraje, gdzie te podatki są bardzo duże a społeczeństwo nie domaga się zbytnio ich zmniejszenia. Po prostu chcę się dowiedzieć, co zwolennicy NP mają do powiedzenia na ten temat. Wygląda na to, że osoby sympatyzujące lub też i członkowie NP tutaj dyskutują. Pozdrawiam. az

            • Liberał z Jonin II on 19 września 2014 at 20:46
            • Reply

            Na podatkach zna sie każdy. I bardzo dobrze.Wg mnie podatek to inaczej zrzutka (zrzutki) na coś lub kogoś. Podejrzewam że taka zrzutka jest mniej więcej wszędzie (zwłaszcza w Europie równa).Jak się zliczy wszystkie PITY CITY VATY AKCYZY z jednej strony i prywatne nakłady na bezpieczeństwo, zdrowie czy naukę z drugiej – to czy to Szwecja Grecja czy Alzacja NA JEDNO WYCHODZI. Na przykład zdrowie – ten tylko sie dowie ile znaczą nasze zrzutki na publiczną służbę zdrowia kto naprawdę ciężko zachoruje. Na leczenie kataru lub zrobienie opatrunku na stłuczonej głowie starczy. Ale jak trzeba znaleźć kilkaset tysięcy złotych na poważną operację to wtedy nie narzekamy na prywatne szpitale tylko sprzedajemy samochód, dom, bierzemy kredyty lub szukamy przyjaciół aby zrzucili się na leczenie w jak najlepszym szpitalu. Nie obchodzi mnie więc czy podatki mają być małe duże czy żadne.Bo czy podatek będzie jeden czy kilkadziesiąt w posatci różnych zrzutek to suma i tak musi być taka aby politycy sknocili jakiś budżet. Inaczej sie nie da.Nawet Nowa Prawica gdy dojdzie do władzy (buahahaha) do realizacji swojego programu musi… podnieść podatki na stworzenie jakiejś paramilitarnej formacji aby tłumić POWSTANIE LUDOWE przeciwko sobie.

            • Podatnik on 19 września 2014 at 21:09
            • Reply

            He he. Ostatnie zdanie . Powstanie ludowe, dobre dobre. Ale wiesz, bo to chyba jest tak, że najważniejsze jest aby dysponenci podatkami umieli dobrze je lokować. Wydaje się, że w Skandynawii, Kanadzie, Australii robią to lepiej niż gdzie indziej. Myślę, że NP ma intelektualny problem .

            • Anonim on 19 września 2014 at 22:49
            • Reply

            Szanowny az po pierwsze należy zauważyć że np 49% gdzieś tam nie zawsze znaczy więcej niż 19 u nas. Ważna jest kwota wolna od podatku. W UK od stycznia będzie to 10 tyś funtów. Przy tym progu większość pracowników najemnych w Polsce nie płaciła by podatku dochodowego. Drugą kwestią jest fakt że społeczenstwo krajów skandynawskich pomimo tak ogromnej opieki socjalistycznych ojczyzn należy do czołówki najbardziej zadłużonych społeczeństw świata. Chodzi oczywiście o dług prywatny. Spowodowane jest to niewątpliwie wysokimi podatkami i obywatele muszą się zapożyczać. Jeśli chodzi o dług publiczny to nie jest tam tak źle, może z wyjątkiem Szwecji która ma dług w wysokości biliona dolarów i Islandi która niedawno zbankrutowała. Trzecią kwestią jest redystrybucja podatków i fundowanie obywatelom darmowych świadczeń które okazują się być najdroższe na świecie. Proszę się przyglądnąć ile pieniędzy poszło z budżetu na „darmowy podręcznik dla pierwszoklasisty i policzyć ile podatnika kosztowała jedna „darmowa” książka to sie Pan za łeb złapie o tym że jak Pan zachoruje to musi pan iść do specjalisty prywatnie bo inaczej to może Pan wizyty nie doczekać, bądź zostać kaleką.

      • Turoń z Torunia on 16 września 2014 at 22:44
      • Reply

      No jak to się dzieje? Ojciec Dyr. wie a wy rządzący nie? Co łyso wam? Za mocne pytania?

    • Wyborca KNP on 15 września 2014 at 21:07
    • Reply

    Znalazłem ciekawy cytat:

    „Gdy grabież staje się sposobem życia dla grupy ludzi, na przestrzeni czasu stworzą oni dla siebie system prawny, który usprawiedliwi ich działania i kodeks moralny, który będzie go gloryfikował”

      • Kaczyński on 15 września 2014 at 21:20
      • Reply

      Oczywista oczywistość.

    • KAMPANIA on 15 września 2014 at 16:37
    • Reply

    Oj to może być kampanijnie oj może. zwłaszcza w Zalasowej

      • Anonim on 15 września 2014 at 16:43
      • Reply

      Wladek powinien podać się do dymisji!
      Zarabia na nas prawie 1,5 tyś/ msc
      i nic nie zrobił poza klamaniem

        • najstarszy syn proboszcza on 15 września 2014 at 17:05
        • Reply

        Skąd masz te dane? Chętnie zobacze jakieś konkretne przykłady,a nie tylko szczekanie o Władku. Inni sołtysi inaczej zarabiają?

          • Anonim on 15 września 2014 at 17:22
          • Reply

          Wladek ma 400 zł diety/ msc
          oraz
          ponad 10 tys z podatków!
          Tak jak inni sołtysi, którzy coś robią!

            • Anonim on 18 września 2014 at 22:09
            • Reply

            wladek musi odejsc

            • najstarszy syn proboszcza on 19 września 2014 at 08:48
            • Reply

            Tak, odejdzie. Z sołtysa na burmistrza 😉

            • Prorok on 19 września 2014 at 14:03
            • Reply

            Władek nawet radnym nie będzie a jak już coś to bardzo krótko i doskonale o tym wie 🙂

    • Anioł Gabryjel on 15 września 2014 at 16:24
    • Reply

    No i chłopaki się dogadały, pojednały? Raz jeden opublikuje raz drugi na jednym blogu. Wszyscy wiedzą, że jeden admin ewidentnie ciąży ku byłemu, zaś drugi ze swym Lepszym Jutrem był w kampanii przeciwko BK i nadal jest sceptycznie nastawiony. Ale Wy koledzy się raczej dogadujcie

      • az on 15 września 2014 at 18:18
      • Reply

      Tu trzeba wyjaśnić co nieco. Z Krzysztofem prywatnie bardzo dobrze jest, nie spieramy się. Polityka? Także ta gminna? To tylko polityka. Krzysztof pracuje w Finlandii. Poznał tamtejsze realia. Ja również uważam, że znam Skandynawię z racji kilkukrotnych wyjazdów i pracy tam. Naprawdę daleko nam do nich – tak sobie czasem opowiadamy. No cóż, trzeba moim zdaniem podpatrywać rozwiązania u lepiej zorganizowanych społeczeństw i wprowadzać je w życie u nas w PL. az

        • anonim on 15 września 2014 at 18:49
        • Reply

        Tusk jeździł i podpatrywał, obiecywał nam drugą Irlandię. Co mamy?

          • az on 15 września 2014 at 18:59
          • Reply

          Oj, samo podpatrywanie tylko nie wystarczy. Należy przeanalizować pod kątem realności i realizować. Będąc Premierem i mając do dyspozycji praktycznie potencjał całego, prawie 40 milionowego narodu … Proszę sobie resztę dopowiedzieć. az

            • anonim on 15 września 2014 at 19:09
            • Reply

            Tak sprawy spieprzył i spieprzył aż kurz.

            • Anonim on 15 września 2014 at 19:20
            • Reply

            Szkoda, że nie w kosmos jak pies (suczka rosyjska) Łajka.

      1. Patrze i nadziwić się nie mogę jakie nasze społeczeństwo jest za przeproszeniem głupie. Chcesz coś zmienić zacznij od siebie samego. Niestety w Polsce wciąż wolimy zmieniać innych, obwiniać innych, oglądać się na innych. Takie to już jest to nasze społeczeństwo ja idealny za wszystko winni inni.

          • Anonim on 15 września 2014 at 20:54
          • Reply

          Co racja to racja. Taki np. Tusk powinien od zaraz zmienić siebie i przestać kłamać, ale i inni politycy także lokalni też od zaraz.

            • Do Jakościomierza on 15 września 2014 at 21:04
            • Reply

            Zgadzam się z Twoja opinią. Jednak musisz też wziąść pod uwagę fakt, że mentalność polaków została ukształtowana w epoce komunizmu, gdzie każdy czegoś oczekiwał od władzy, i nie miał możliwości działania samodzielnie. Dziś ludzie młodzi inaczej patrzą na świat niż pokolenie współczesnych 50-latków, którzy wciąż uważają że im się coś należy.

            • Ktosik on 15 września 2014 at 21:12
            • Reply

            No sam widzisz. Twórcy dawnego systemu i jego notable sprawili, że społeczeństwo było i 50 latki nadal są wyczekującymi manny. Więc można spokojnie stwierdzić, że elity mają decydujący wpływ na to jakie jest społeczeństwo. Dzisiejsze elity również. Zmiana od siebie, ale racje ma anonim, że od siebie także elity .

            • Anonim on 15 września 2014 at 21:15
            • Reply

            Nie także, lecz przede wszystkim

            • Chipin myzyk on 16 września 2014 at 01:48
            • Reply

            Ależ płacimy podatki i to duże jak na nasze zarobki i mamy chyba prawo oczekiwać rewanżu państwa. Weźmy taką służbę zdrowa. A szkoda slów i Owsiak musi ją wspierać a frajerzy finansują orkiestrę. Już 22 lata gra i wysławiana pod niebiosa a jakoś w żadnym innym kraju tak nie grają. Wielu twierdzi, że to pralnia pieniędzy i tyle.

          • Anonim on 15 września 2014 at 22:12
          • Reply

          Oj się mędrzec znalazł … prorok prawie. Szlak mnie trafia jak ci co wyjechali z Polski strasznie mędrkują i chcą tym co ten kraj utrzymują życie ustawiać i „dobre rady” wysyłać. Ty sobie tam facet licz jodełki w tej Finlandii i skoncentruj się na sobie a my Polacy do wyborów żeby nam Polonia amerykańska stolicy Polski do Torunia nie przeniosła

          1. Gdyby tacy jak ja emigranci nie przysyali pieniedzy do Polski to ju dawno byala by tutaj Ukraina. przepraszam za brak znakow ale niemam .

            • Anonim on 16 września 2014 at 13:54
            • Reply

            Nie kolego. Gdyby tacy jak ja którzy pracują w Polsce , płacą podatki w Polsce i utrzymują ten kraj wyjechali to tego kraju by nie było. Nie przeceniaj swojej roli.

            • Wyborca on 16 września 2014 at 14:31
            • Reply

            A władza jakoś nie martwi się o to że tylu młodych wyjeżdża (głównie dlatego że tutaj podatki są zbyt wysokie, państwo zbytnio ingeruje w nasze życie, jednoosobowe firmy muszą płacić 1000zł ZUS’u). To sprawi że tego kraju rzeczywiście nie będzie za 15 lat. Zostaną sami emeryci i renciści, na których już nie będzie miał kto pracować, i zostaną z niczym.

            • Zajzajer on 16 września 2014 at 15:55
            • Reply

            Kasa wpływa od emigrantów strumieniem, to oczywiste. Jednak coraz więcej Polaków ściąga na zachód swoje rodziny. Krąży po sieci taki dowcip – lotnisko w Polsce, facet wysiada z samolotu, dziennikarz podchodzi i pyta. Po co Pan przyjechał? Odp. Po żonę i psa.
            Skutki uboczne emigracji to rozwody w samych Ryglicach znam 2 przypadki.

            • Jaja on 16 września 2014 at 16:42
            • Reply

            Po 7 latach tuskorządzenia nawet Tyski władca emigruje. Jaja czyste jaja. Co to PO z Polską zrobiło.

            • Janko on 16 września 2014 at 16:47
            • Reply

            Jeżeli PiS dojdzie do władzy to będzie jeszcze gorzej. Czym oni zatrzymają tych młodych? Zasilkami, becikowym? Zagraniczne firmy od razu się wycofają, bo PiS chce zwiekszyć podatek dochodowy 🙁

            • Jaja 2 on 16 września 2014 at 16:57
            • Reply

            Ciekawe czy Tusku będzie zasilał budżet Polski swoimi wypłatami? Jak sądzicie ?

            • bo on 16 września 2014 at 20:18
            • Reply

            taaa kasa od emigrantów leci strumieniami którą żony emigrantów najczęściej w biedronce wydają i zasilają koncern jeronimo który ma wieczne wakacje podatkowe. Tak więc u nas pieniążki tylko przepływają z zachodu na zachód. A ktoś musi szkoły, przedszkola, szpitale utrzymać żeby dzieci emigrantów takich jak np. jakościomierz miały normalne życie.
            dodając jeszcze: podatki to u nas wcale nie są takie wysokie ale gnojenie małych przedsiębiorców którzy są płatnikiem większości podatków wykracza poza wszelkie granice. Jak się uda młodym stworzyć warunki do prowadzenia własnego biznesu to będzie normalniej … ale niestety to tylko życzenia 🙁 bo ZUS i urzędnicza mafia to jest to co blokuje nasz rozwój

              • ryglice on 17 września 2014 at 15:21
                Author

              Och jak że się mylisz „bo” w Polsce emigrant taki jak ja zarabiał 2 tys zł i tez wydawał je w biedronce by przeżyć od wypłaty do wypłaty. Od tych 2 tys zł płacił podatek no ale po odliczeniu ulgi na dzieci okazywało się że mimo iż mógłby sobie odliczyć niemal 4 tys zł to za cały rok podatku do państwowej kasy wpłacił tylko trochę ponad 2 tys więc po dokonaniu zaliczka na poczet podatku została mu zwrócona i nie zapłacił nic. Tenże sam jakościomierz nawet nie myślał by kupić nowy telewizor pralkę lodówkę nowe łyżko czy jakikolwiek sprzęt. Nie myślał o nowych ubraniach dla dzieci bo po prostu za te 2 tyś zł musiał przeżyć. Gdyby nie pieniądze płynące z za granicy nie budowały by się nowe domy nie potrzeba by tylu fachowców by je budować tylu materiałów budowlanych tylu samochodów by je dowieźć. To te pieniądze napędzają polską gospodarkę i pozwalają jeszcze jako tako jej funkcjonować.

            • Anonim on 16 września 2014 at 20:28
            • Reply

            Nie tylko biedronka tak uprzywilejowana bo i cerfur, tesko, generalnie wszystkie większe sieci. Takie rządy taki cholera klimat.

            • Do anonima on 16 września 2014 at 20:35
            • Reply

            Przecież za wszystko tak czy tak płaci klient. Gdy opodatkuje się te duże sklepy podatkiem dochodowym, to wtedy my będziemy płacić więcej za towary, lub pracownicy tych sklepów mniej zarobią. Lepszym rozwiązaniem byłoby zwolnienie wszystkich od podatku dochodowego.

            • bo on 17 września 2014 at 23:42
            • Reply

            Jakościomierz płytkie to twoje rozumowanie i kompletnie mnie nie przekonuje. Myślisz że tylko taki konsumpcjonizm buduje budżet krajów? Że bez ludzi którzy w Polsce pracują i oficjalnie płacą podatki zamknąłbyś budżet kraju i utrzymał emerytów? Pieniądze emigrantów są ważne ale na poziomie ważności na pewno nie są na szczycie. Ja płacę duże podatki m.in. np na szkoły w których uczą się czy będą także Twoje dzieci. Ale żebyśmy się dobrze zrozumieli. Metody stosowałeś różne ale zacząłes kiedyś robić cos ważnego a teraz zarabiasz pieniądze daleko od Polski i masz do tego prawo i brawa dla Ciebie ale daruj sobie takie hasła jak o społeczeństwie bo obecnie to brzmi pod twoim logo nieco żałośnie bo do tego społeczeństwa bardzo niewiele z siebie dokładasz. Żebyś lepiej zrozumiał – Przykładowo ja mogę powiedzieć ze Tusk się sprzedał a pod Twoim Nickiem zabrzmi to zabawnie. Jeden z moich znajomych mówi już że jest Europejczykiem ja ciągle jestem i czuje się Polakiem. Zresztą wolę być kłótliwym, jak to mówisz głupim Polakiem niż np. wyrachowanym, fałszywym angolem który z pięknymi słowami na ustach przez stulecia rabował pół świata i łamał każdą przysięgę. I tyle z mojej strony w tym temacie.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

Optionally add an image (JPEG only)