Informacja publiczna

Ponieważ wiele osób kieruje do mnie pytania (osobiście lub poprzez forum) dotyczące różnych spraw gminy, postanowiłem utworzyć na blogu nową zakładkę Informacja publiczna, która pozwoli pytającym uzyskać interesującą ich informację. Jak może Państwo zauważyliście, odsyłam te osoby z ich pytaniami do radnych, lub radzę im, by pytali urząd w drodze dostępu do informacji publicznej. Może korzystają z tych podpowiedzi, a może nie.

Od dziś niemal każdy z Państwa, kto zechce uzyskać jakąś informację od urzędu w drodze dostępu do informacji publicznej lub od radnego, a nie będzie chciał upublicznić swoich danych czy nawet adresu IP, będzie to mógł uczynić poprzez wykorzystanie bloga oraz adresu e-mail lepszejutroryglic@onet.pl

Widzę to tak:

Państwo zadają/przesyłają pytanie najlepiej osobiście do mnie lub na forum, ja wypełniam odpowiedni wniosek i wysyłam do urzędu lub radnego. Czekamy określony ustawowo czas i publikujemy odpowiedź. Jeżeli pytający nie chce publikować pytania ani odpowiedzi, bo chce np. tylko dla siebie daną informację, to ich nie publikujemy.

Zastrzegam sobie prawo do decyzji czy pytaniu zadanemu anonimowo na forum nadać urzędowy bieg oraz prawo do decyzji o terminie wysłania pytania. W żaden sposób nie ingeruję w treść wysłanych pytań.

Adam Zieliński

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Permalink do tego artykułu: https://lepszeryglice.cba.pl/informacja-publiczna/

176 Komentarzy

Skip to comment form

  1. Co na to gminni sprawiedliwi i prawi

      • Liberał z Jonin II on 21 marca 2019 at 09:46
      • Odpowiedz

      Pan Marek co by nie mówić polityczno-biznesową karierę jak na Jonińskie warunki robi znakomitą.Należy mu życzyć powodzenia. Mam nadzieję, że ma poczucie humoru i się nie obrazi gdy zadam 3 pytania autorowi posta.
      Pytam więc się szanownego(?) anonima czy klecąc posta miał na myśli ciekawość : czy przewodniczący zatrudnia tylko pracowników LGBT? … przewodniczący zatrudnia nielegalnie? ….przewodniczący zatrudnia arabskich uchodźców? Na odpowiedzi nie czekam, a i wszelkie ewentualne podobieństwo do rzeczywistości jest przypadkowe.

      1. Chyba nie uważasz że LGBT lub uchodźcy to grupy osób, które można traktować inaczej niż zgodnie z przepisami. Chyba nie jesteś rasista.

        1. Liberał chyba liczony po tym komentarzu

  2. Urząd wynajmuje detektywa celem zbadania kim jest Pan N? Plotka li to? Jeśli nie to jesteśmy w domu wariatów

    1. ale co to za różnica czy to Wicek czy Wacek nie ma znaczenia, na pewno mądrze pisze aż miło się czyta czego nie można powiedzieć o innych anonimach.

      1. Chyba nie zrozumiałeś przekazu

        1. przeczytaj jeszcze raz co napisał UM że wynajmuje dedektywa kim jest a ja odpisałem że co to za różnica czy Wicek czy Wacek

          już Ci wytłumaczyłem jak krowie na rowie – inaczej nie umie

    2. Jeżeli faktycznie tak jest to zapewne niedługo będę panem wiadomskim bo gdzież bym tam nawet śmiał i umiał ukrywać się przed detektywem. Tak mi jeszcze przyszło na myśl, że jak już jest ktoś taki /a jeżeli urząd zatrudnia sherlocka to pewnie dobrego/ to proponuję by zlecić mu znalezienie jednego mądrego w tym urzędzie gminy, co jak myślę mogło by okazać się nie lada wyzwaniem. Mogę też w ramach rewanżu poprosić któregoś z kolegów psychiatrów o zbadanie stanu zdrowia psychicznego osób, które podjęły taką decyzję z którym, gdyby to okazało się prawdą nie jest najlepiej.

      1. No to faktycznie, jeśli wie już grześ i cała wieś, a urząd jeszcze nie wie.

        1. dobre 😉

      2. Wniosek raczej taki że są trupy w szafie i jest strach że ktoś je znajdzie

      3. Jeden madry w urzedzieto tylko Gucio I to jest wezwaniem A swoich lekarzy nie nazywaj przyjacielami oni naprawde chca Ci sluzyc pomoca

  3. Widać ktoś się woził za robotę mam nadzieję że będzie ciąg dalszy i dowiemy się ciekawych rzeczy.

    1. dobrze to wróży ,tylko trzymać kciuki ,jawność prawdziwa to podstawa

  4. Uwaga do Administratora strony! Źle Wam działa ten licznik osób online po prawej stronie na niebieskim tle.
    Mi sie wyświetla “2 online” – to znaczy, że na blogu są tylko 2 osoby. A komentarzy pojawiło się chyba z 8 od różnych osób. Poprawcie to, bo źle policza osoby.

    • Konstanty Niewiadomski on 11 lutego 2019 at 17:10
    • Odpowiedz

    Szanowny adminie po namyśle zdecydowałem, że byłbym zainteresowany rejestracja własnego konta na pańskim blogu , dało by mi to możliwość publikowania jako autor. Kiedyś pisał pan o tym że jest taka możliwość http://lepszeryglice.cba.pl/blog-kolektywny/ więc chwiałbym z niej skorzystać. Z informacji jakie zdołałem uzyskać w sieci wnioskuję, że powinienem ogarnąć temat a przynajmniej mam wole spróbować. Proszę udzielić mi wskazówek jak mam uzyskać konto na blogu. Mam nadzieję, że deklarowana chęć współpracy z każdym mającym coś do powiedzenia jest nadal aktualna.

    1. Ok. Nie widzę przeszkód by mógł Pan publikować. Proszę o kontakt lepszejutroryglic@onet.pl celem ustalenia kwestii technicznych. Proszę stosować się do wytycznych opisanych w poście BLOG KOLEKTYWNY w tym do obowiązującego prawa w Polsce. Będzie Pan miał konto bez możliwości wglądu w adresy IP oraz do innych funkcji bloga. Odpowiada Pan za swoje publikacje. Zastrzegam sobie prawo do usunięcia konta, gdy nastąpi łamanie prawa.

      Zachęcam inne osoby do utworzenia sobie konta na blogu.

      1. Dziękuję za umożliwienie mi pisania w takiej formie, mam nadzieję że podołam

  5. Sąsiedzie drogi, podaj nam rozporządzenia dotyczące tych zmian byśmy nie musieli wierzyć Ci na słowo. Te panie nie robią tego za darmo, to po pierwsze a po drugie jakżeż to skomplikowana praca co rok to samo bo przecież ludzie się nie zmieniają co rok. Och jak żeż Niewiadomski utrudnia pracę, gdyby urząd publikował te dane na BIP nie było by potrzeby pytać a tych danych nie ma potrzeby tworzyć ,zbierać bo one są w urzędzie więc co za problem ?

  6. w końcu coś konkretnie, tylko cz jest pewność że odpowiedzi prawdziwe będą

    • Konstanty Niewiadomski on 10 lutego 2019 at 19:27
    • Odpowiedz

    Foto zamiast linku

    W dniu 22.01.2019 zadałem następujące pytanie . Proszę e o przedstawienie za okres od 1 stycznia 2014 r. do 31 października 2018 r. informacji na temat dochodów Gminy z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, bilansu dochodów i kosztów , składników tworzących koszty obsługi administracyjnej w jakiej kwocie, liczby umów zawartych przez Gminę o wywóz nieczystości, kiedy i na jaki czas zostały one zawarte oraz jakie świadczenia obejmowały.

    W dniu 05.02.2019 otrzymałem odpowiedz na wniosek która znajduje
    się jako fot. Proszę zwrócić uwagę jak nieproporcjonalnie w stosunku, zarówno do przychodów jaki i do wydatków rosną koszty obsługi administracyjnej . Jest to składowa na którą decydujący wpływ ma urząd a jej koszt zapewne ma wpływ na wysokość opłat za ” śmieci”.

    Proszę admina by jeżeli to możliwe zrobił z tego temat a wszystkich czytających zachęcam do dyskusji .

    1. Benek co POwiesz na takie cyferki??

      1. No cyferki o Benku to raczej dobrze mówią.
        dwa lata dochód pomimo wzrostu obsługi administracyjnej .
        później lekka strata ale wydatki administracyjne też spadły,
        a w 2018 gminy dopłacały do wywozu śmieci mieszkańcom czego chyba nikt nie pamięta, a do administracji to chyba jakieś panie z macierzyńskich wróciły o ile się nie myle,

          • człowieku on 11 lutego 2019 at 09:42
          • Odpowiedz

          piszesz bzdury o jakiś dochodach ,to nie jest działalność gospodarcza .Gmina powinna działać tak żeby składki były jak najmniejsze

          1. Człowieku, doucz się, będziesz wiedział kiedy składki mogą być mniejsze.

              • proszę on 11 lutego 2019 at 17:38

              jest douczony ktoś

            • Konstanty Niewiadomski on 11 lutego 2019 at 10:14
            • Odpowiedz

            Czyli mamy rozumieć że dopłaty do śmieci wliczone zostały w obsługę administracyjną? Czy że od 2014 roku zatrudnienie w referacie wzrosło proporcjonalnie do wzrostu kosztów obsługi ? A może proporcjonalnie wzrosła liczba obsługiwanych? Pisze tu ktoś o powrocie pań z macierzyńskiego ale przecież te koszty rosły nie tylko w ostatnim roku. Widać organizacja pracy w UG jest fatalna ale przecież to publiczne pieniądze to co tam, mieszkańcy zapłacą bo wyjścia nie mają więc co tam hulaj duszo.

              • Anonim on 11 lutego 2019 at 11:01

              Może Pan napisze o udostępnienie informacji publicznej odnośnie struktury zatrudnienia to się dowiemy, bo tak to tylko gdybamy. Dużo ludzi to ciekawi. niektórzy nie mają czasu, inni nie wiedzą jak zadać pytania. Fajnie że się Pan/i tym zajął.

              • sąsiad z Tuchowa on 11 lutego 2019 at 11:24

              Niewiadomski odkrywco Ameryki!
              Różnica wynika ze zmiany sposobu księgowania kosztów pracowników obsługi gospodarki odpadami. Wcześniej zgodnie z prawem część etatu wchodziła w administracje ogólną, a następnie zgodnie z prawem należało ją wyodrębnić i wykazać w sprawozdaniu. Z pewnością nie ułatwiasz pracy Paniom, które co roku muszą obsłużyć blisko 12 tys mieszkańców czyli pewnie jakieś 4 tys gospodarstw domowych . Pozdro ze zdrowego świata .

      • Pracownik urzędu on 10 lutego 2019 at 19:50
      • Odpowiedz

      Potwierdzam . Niewiadomski zasypuje nas pytaniami

      1. To niedługo koszty za obsługę administracyjna wzrosną jeszcze bardziej bo trzeba będzie zatrudnić w gminie pracownika który będzie na etacie zajmował się tylko odpowiadaniem na te pytania.

        1. Jest nowo zatrudniona co radną nie została, może niech ona odpowiada. Choć ona podobno nic nie umie, więc może lepiej niech siedzi i nic nie robi.

          • Konstanty Niewiadomski on 10 lutego 2019 at 20:39
          • Odpowiedz

          A ja mam z gola odmienne zdanie, nie jest to jakaś skomplikowana informacja i nie żyjemy w średniowieczu tylko w dobie komputerów i przygotowanie takiej odpowiedzi to kwestia minut dla urzędnika znającego temat. Nie zastanawia was, że w ciągu 4 lat koszty administracyjne wzrosły o 120% ? Czy w takiej skali wzrosła liczba gospodarstw i podmiotów obsługą których zajmuje się referat komunalny? Skąd więc taki wzrost ? Dostrzegam kierowanie dyskusji tak by dyskutować o wszystkim tylko nie o meritum sprawy, a mnie interesuje czemu płace za śmieci tak drogo.

          1. Ci urzędnicy to bynajmniej nie są przypadkowi ludzie i ta nieprzypadkowość nie wynika wcale z jakiś wielkich umiejętności. Ogólnie pewnie wywindowane nieprzyzwoicie zarobki. A ta przyzwoitość skłaniałaby na zobaczenie np. za jakie emerytury żyje wielu ludzi którzy przepracowali po 40 lat i więcej . Rachunki za śmieci dla nich pewnie nie straszne .

        2. śWIETNY nick Panie niewiadomski…..
          to ma pan historyczny nick- mordercy prezydenta Narutowicza,
          psychol o odchyleniach nacjonalistycznych …..
          zarzuca Pan urzędników podaniami a poten się dziwisz że rosna koszty administracji za które dziś odpowiada inny burmistrz

          1. Jakie rosnące koszty, poprostu jedne plotki mniej

            • Konstanty Niewiadomski on 11 lutego 2019 at 08:29
            • Odpowiedz

            Panie Adminie,bardzo proszę jeśli to możliwe by utworzył pan z odpowiedzi na informację publiczna nowy temat. Bo gdy tylko się ona pojawiła ktoś zapewne celowo dodał kilkanaście komentarzy w innej kategorii tak by temat odpowiedzi na informację zniknął z listy komentarzy. Będę publikował kolejne odpowiedzi ale tylko w takiej formie.
            Co do “niku” to nie utożsamiam się z nikim, a już na pewno nie z “nikiem” a piszącemu chętnie znajdę, morderce, czy innego przestępce ,psychola noszącego jego nazwisko.

          2. Nie krytykuj Niewiadomskiego. Gmina sama zachęca do takich działań nawet na szkolenia wysyla ludzi co by informarorami publicznymi byli. Czy ktoś tu zwariował. ?

    2. panie Konstanty kimkolwiek jesteś ,admin nie chciał się narażać na śmieszność ……..

    3. To właśnie widać po otrzymanych ostatnio rachunkach za śmieci. Było 32 zł od 4-5 osobowego gospodarstwa, miało być 44 zł, a ostatecznie stanęło na 48 zł. Jeszcze więcej niż wynikło z przetargu ogłoszonego przez Burmistrza Karasiewicza. Czyli mamy wzrost o 50%. Dobry sposób na podreperowanie budżetu gminy, aby było na opłacenie wycieczki do Szczyrku, itp. ważne wydatki.

    4. czyli rok 2018 podany do 31 października ? wynagrodzenia tez do października ?

    • do admina on 10 lutego 2019 at 18:37
    • Odpowiedz

    Do admina . Nie działa ten link wysłałem panu na email proszę o skorygowanie . dziękuje

    • Konstanty Niewiadomski on 10 lutego 2019 at 18:29
    • Odpowiedz

    W dniu 22.01.2019 zadałem następujące pytanie . Proszę e o przedstawienie za okres od 1 stycznia 2014 r. do 31 października 2018 r. informacji na temat dochodów Gminy z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, bilansu dochodów i kosztów , składników tworzących koszty obsługi administracyjnej w jakiej kwocie, liczby umów zawartych przez Gminę o wywóz nieczystości, kiedy i na jaki czas zostały one zawarte oraz jakie świadczenia obejmowały.

    W dniu 05.02.2019 otrzymałem odpowiedz na wniosek która znajduje
    się pod linkiem. https://megawrzuta.pl/download/e7004e8e1327 Proszę zwrócić uwagę jak nieproporcjonalnie w stosunku, zarówno do przychodów jaki i do wydatków rosną koszty obsługi administracyjnej . Jest to składowa na którą decydujący wpływ ma urząd a jej koszt zapewne ma wpływ na wysokość opłat za ” śmieci”.

    Proszę admina by jeżeli to możliwe zrobił z tego temat a wszystkich czytających zachęcam do dyskusji .

    1. link nie odnaleziony – pojawia się info

    • Konstanty Niewiadomski on 10 lutego 2019 at 17:53
    • Odpowiedz

    Długo się zastanawiałem czy się włączyć do dyskusji tutaj bo czytając Wasze wypowiedzi dochodzę do wniosku, że pisze tu zaledwie kilka osób posługując się rożnymi nikami. Niestety z tej dyskusji nic nie wynika, jest zupełnie jałowa porozrzucana po wszystkich działach tej strony przez co niezwykle ciężko ją ogarnąć. Mam pomysł dla admina by z ciekawych jego zdaniem lub gdy piszący jakiś komentarz to zasugeruje robił nowy post temat na blogu a cała dyskusja w temacie była by i na temat i łatwa do ogarnięcia . Ja poczułem się zainspirowany wpisem dotyczącym informacji publicznej jaki zamieścił tu na blogu admin Zieliński, jednocześnie poczułem się bardzo rozczarowany gdy przeczytałem, że mimo świetnego pomysłu admin się wycofał. Teraz po części rozumiem bo postanowiłem spróbować zadać urzędowi pytania jakie tu padły i wcale nie było to banalne. Już na początku pojawił się problem bo nasza strona gminna nie udostępnia, żadnego wzoru wniosku tak jak robi to zdecydowana większość urzeczów więc konieczna była modyfikacja jakiegoś pobranego z sieci. Kolejną sprawą było zachowanie anonimowości, więc konieczne było założenie nowego adresy email. Gdy już to wszystko ogarnąłem, pozostało mi zapoznać się z ustawa o dostępie do informacji publicznej,co wcale nie jest tak banalną sprawą jak mi się wydawało, udało się jednak i 22 stycznia wysłałem 7 pytań jakie padły tu na blogu. Jeszcze nie na wszystkie dostałem odpowiedz gdy tylko je dostanę będę je publikował do naszej wiadomości.

    Konstanty Niewiadomski

    • śp. ktoś on 10 lutego 2019 at 11:29
    • Odpowiedz

    Uwaga byłego sołtysa lata 90 , 2000. Na zebraniach bez kamery Benio gadał co miejscowość co innego.

  7. Z organizacją SIEĆ OBYWATELSKA WATCHDOG POLSKA współpracowaliśmy (zwłaszcza Krzysztof) już 8 lat temu. Mieliśmy też zaproszenia na szkolenia (SIS). Warto skorzystać.
    Jest swoistego rodzaju sukcesem organizacji, że jest promowana na oficjalnej stronie urzędu. Ciekawe ile urzędów w Polsce tak robi.

    http://ryglice.pl/news/zapraszamy-do-szkoly-inicjatyw-strazniczych.html

      • wzruszajace on 7 lutego 2019 at 07:52
      • Odpowiedz

      działanie z wyższych pobudek, ktoś w to wierzy ?

      1. Gmina promuje cos takiego. Jakie to Twoim zdaniem pobudki???

          • wzruszajace on 7 lutego 2019 at 15:06
          • Odpowiedz

          tyczyło sie to adnina i “Krzysztofa” ,ich bezinteresowności i zachowania typu nagrywanie zebrania w sprawie Kokocza na Woli – strażnicze działanie to było ? wolne żarty ,działanie wbrew społeczności w interesie kogo to można się domyślić

          1. To było zwykłe zebranie sołeckie. Nagrywania były wcześniejszych zebrań więc czemu tego nie można było? Prowadzący zawezwali Policję celem wygonienia Grocha z zebrania. Teresa walczyła z mediami i z mediami przegrała. Niezbyt to rozsądna burmistrz była. Oj nie.

              • uważasz on 7 lutego 2019 at 19:21

              że “Krzysztof” wygrał ? o meritum nie ma co gadać ,w zakłamanie idziesz , to się mści choć czasem z opóźnieniem

              • Wkaż przegrane on 7 lutego 2019 at 19:47

              Niektórzy uważają, że jego działalność obaliła rządy TP w gminie więc w tym sensie wygrana. Nie łamał prawa a TP i świta na zebraniu pamiętnym łamali prawo i biernie brali udział w linczu wręcz, więc moralnie też wygrał. Chłopaki wprowadzili prawie dekadę temu nagrania sesji za co byli szczuci przez władze gminną a dziś prawo nakazuje to robić gminom. Wskaż przegrane.

          2. Do „wzruszające”.

            Owszem to było działanie strażnicze.

            Akurat na tym zebraniu, gdzie interweniowała Policja celem usunięcia Krzysztofa z zebrania mnie nie było. Byłem natomiast tydzień później na Lubczy i bardzo spokojnie się ono odbyło. Wręcz okazywano nam sympatię ze strony mieszkańców. Stół prezydialny raczej antypatię i ta antypatia trwała już do końca kadencji Pani Burmistrz i NJ. W tych „gorących czasach” często podkreślałem i obarczałem winą za napięcia na zebraniach ówczesną władzę. Bywało, że tuż przed zebraniami mówiłem Pani Burmistrz niech Pani rozładuje te emocje w mieszkańcach. Na każdym z zebrań wystarczyło na samym początku spokojnie i z przekonaniem powiedzieć mieszkańcom z pozycji gminnej władzy – jest kamera, nasze zebrania są nagrywane, prawo tego nie zabrania, to bardzo dobra inicjatywa itd, itp. Wówczas nie byłoby napięć i tworzenia niezdrowej atmosfery.

            Czy działania Krzysztofa i chyba też moje przyczyniły się do obalenia gminnej władzy? Trudno powiedzieć. To nie jest do zweryfikowania. Zapewne błędne podejście do spraw związanych z nagrywaniem nie przysporzyło sympatii ówczesnej władzy.

              • moim zdaniem on 8 lutego 2019 at 09:45

              roma finita causa locuta ,stwierdzenia poparte mocą ramki . Nagrania nic nie dają , małe społeczności mają swoją specyfikę której to nie pomaga. Inna sprawa to bezinteresowność”strażników” . Pan Andrzej Jezior takie działania prowadził ,szkoda że zrezygnował. Ale to tak jak z pieniędzmi że gorszy wypiera itd…

              • Zaś moim zdaniem on 8 lutego 2019 at 10:24

              Osoba o nicku Moim zdaniem ocenia innych przez pryzmat swojej postawy. Widać interesowna osoba i nic nie zrobi dla społeczności dobrego za darmo.

            1. Do “Moim zdaniem”

              Bez przesady z tą maksymą i wypieraniem lepszego pieniądza.

              Dowiaduję się, że są bez znaczenia. Wobec tego po co było tak się pieklić, gdy je wprowadzaliśmy? Po raz pierwszy pomysł ujrzał światło dzienne na blogu Pana Jeziora. Opisałem ten pomysł i zachęcałem, by z urzędu nagrywano. No nie spotkało się to z akceptacją władz. No cóż, opozycja ówczesna podjęła temat z chęcią i poszło.

              “Pan Andrzej Jezior takie działania prowadził,szkoda że zrezygnował.”
              Pewnie, że szkoda i szkoda, że zawiesił działalność blogerską po wygraniu wyborów. I jeszcze odnośnie wypierania lepszego pieniądza to raczej bym tutaj zastosował inną maksymę – życie nie znosi próżni. 🙂

              Co do ramki. Chyba każdy wie dlaczego ramka. 🙂

              • Do Zielińskiego on 8 lutego 2019 at 17:48

              Teraz poparcie dałeś tym samym osobom, które na Woli łamały prawo i Policją szczuły. Augustyn tez za prezydium siedział i utajniać mu się zachciało zebranie

            2. Słuszna uwaga. W 2010 też poparłem tych ludzi. Mając w wyborach swój KWW Lepsze Jutro opozycyjny do Jedności wsparłem NJ. Nawet na blogu AJ byłem promowany :). Zaś w 2002 wspierałem Pawła Augustyna w kampanii. Z PSL kandydował na burmistrza i radnego powiatowego a ja na radnego. Takie klimaty. 🙂

              No cóż. W latach 2010 – 2014 ludzie ci pobłądzili trochę. 🙂

              • moim zdaniem on 10 lutego 2019 at 14:14

              Czyli czekam na kolejny rys historyczny nagrywań “wynalezionych ” tutaj a poważnie ,argument ze po się się było pieklić … no cóż to żaden argument .Może odeśle pan do jakiś przemyśleń naukowców .Wątpię żeby były jakiekolwiek popierający tezę ze takie nagrania coś dają dobrego. Ten początek nagrywania wynikał ze złych intencji co jest dla każdego przytomnego oczywiste .Dziwię się że jakby panu zlecono popieranie pisu. Jeszce bezinteresowności pan nie komentował i może niech pan nie komentuje.

              • Konstanty Niewiadomski on 10 lutego 2019 at 17:13

              A czy Wy wszyscy kandydujący na jakiekolwiek stanowiska publiczne robicie to bezinteresownie? Czy Wy cokolwiek robicie bezinteresownie?? Przestańcie wciskać kit bo jesteśmy już pełni !!! Nawet ksiądz mimo iż powinien, i głosi to codziennie podczas mszy, nie jest bezinteresowny więc nie szukaj u kogoś tego co u siebie masz pod nosem!

            3. Do “moim zdaniem”

              Do rysu historycznego trzeba koniecznie dodać, że rozszerzenie nagrywań na zebrania sołeckie to już nie mój pomysł tylko Krzysztofa.

              Co do bezinteresowności to spodobało mi się określenie ostatnio zasłyszane względem pewnego prezesa partii politycznej – amaterialny. 🙂 Ta cecha mojej osobowości jest chyba i chyba też niestety determinującą. Co do intencji. Po co miałbym kierować się złymi intencjami względem NJ skoro w kampanii im pomagałem a NJ pomagała mi? Może pani/pan wierzyć lub nie, ale byłem przekonany, że pomysł nagrywania sesji przez urząd zostanie zaakceptowany i pomoże osiągnąć drugą kadencję. Czy nagrania wnoszą coś do życia publicznego? Moim zdaniem i zapewne zdaniem wielu osób wnoszą i to pozytywnego. Nikt mi nie zlecał popierania PiSu.

              Miłego dnia.

    1. Szerokopasmowy internet będziemy mieli to i informacje popłynął szerokim strumieniem

      1. Jak tylko pozytywne to ok.

        1. Dziś spotkanie w Ryglicach na temat czystego powietrza, zobaczymy ilu będzie chętnych na sumień informacji

          1. a no i w Lubczy tez bedzie

    2. Czy admin wie dlaczego zlikwidowano na gminnej str. możliwość zadawania pytań Burmistrzowi i radnym?.

      1. właśnie

      2. Klikasz

        http://ryglice.pl/news/pytania-do-burmistrza-i-radnych.html

        potem klikasz zadaj pytanie i masz poniższy link

        http://ryglice.pl/kontakt.html

        Dlaczego tak? . Złośliwi mówią, że były zadawane pytania o wykształcenie Burmistrza. Coś nie jasny to temat i niewygodny. Poświadczenie nieprawdy na horyzoncie

  8. Nie działa od kąd brak Benka.
    http://ryglice.pl/kontakt.html

    Jaka burmistrz szkołę ukończył

    1. Skoro owiane to taką tajemnicą to chyba nie trudno się domyślić

  9. KURS KOMPUTEROWY DLA DOROSŁYCH pojawiła się informacja na stronie UM. Raz pisze ze bezplatny, raz ze finansowany z Erazmusa. To jak w koncu? za te zajęciu komu placą?

    1. Anonimie, albo naucz się czytać ze zrozumieniem, albo włącz myślenie. Tekst napisany bardzo wyraźnie.

        • widać widać on 18 stycznia 2019 at 19:40
        • Odpowiedz

        tłumy były

        1. co ma piernik do wiatraka ?

    • Liberał z Jonin II on 18 stycznia 2019 at 07:52
    • Odpowiedz

    Mam nadzieję, że pod kamerą na rynku. Chętnie popatrzę na frekwencję.

    1. ruch wolne konopie to popiera

        • Liberał z Jonin II on 18 stycznia 2019 at 10:05
        • Odpowiedz

        W Ryglicach to chyba ruch puste makówki!!!

  10. dostałem kilka sms-ów i informacji na messengera że w niedziele tj 20 bm. o 20:00 na Rygielskim Rynku mają się mieszkańcy zbierać by solidaryzować się z Owsiakiem pod hasłem “światełko dla Owsiaka” ja zostałem zaproszony i oczywiście będą.

    Pisałem Adamowi żeby napisał oficjalny temat bo to przecież dotyczy mieszkańców naszej gminy a czy ktoś popiera i przyjdzie czy nie to jest inna inszość,
    dostałem odpowiedz że On nie popiera i tego nie napisze – dało mi to dużo domyślenia.

    1. Serio? Wow, super, ze ktoś o tym pomyślał 🙂 też się wybiorę. Bardzo szczytna inicjatywa.

    2. Jakbyś tak napisał jeszcze, że Ci napisałem – napisz to umieszczę jako post nawet (czyli temat wprowadzający) – to chyba nic by się nie stało. Może nie wiedziałeś, ale już jakiś czas temu poinformowałem czytelników tak oto: http://lepszeryglice.cba.pl/blog-kolektywny/

      Co do poparcia Jurka Owsiaka to owszem popieram, ale jego decyzję o odejściu. Niech WOŚP poprowadzi ktoś inny. Nie róbcie mu takimi akcjami krzywdy a przy okazji Orkiestrze.

      1. Nikt nie będzie tak dobrze dyrygowal Orkiestra jak Pan Owsiak. Mam nadzieję, ze dostanie Nobla. Powinien już dawno, bo się mu to “po prostu nalezy”.

        1. A co powiesz Anonimie na taki temat by połączyła się WOŚP z CARITAS?

            • Liberał z Jonin II on 18 stycznia 2019 at 14:38
            • Odpowiedz

            Świetny pomysł! Uroczystość połączenia powinna odbyć się podczas przystanku Woodstock. Arcybiskup Gądecki jako Przewodniczący Episkopatu Polski powinien odprawić uroczystą mszę świętą a Pan Owsiak niech zostanie honorowym przewodniczącym nowej Fundacji. (piszę poważnie, nie ironizuję)

            1. A ja lubię czasami wrzucić coś na forach dyskusyjnych celem sprowokowania burzy mózgów. Nawyk ze studiów jeszcze. Za takie wrzutki podczas wykładów otrzymywało się dobre stopnie. 🙂

              • Liberał z Jonin II on 18 stycznia 2019 at 15:00

              No i fajnie. Warto czasem poeksperymentować. A ja jestem pewien, że środowisko Woodstock i uczestnicy mszy świętej godnie by się zachowali. A może nawet przekonali do siebie!!!

              • jaasne sie ma on 18 stycznia 2019 at 15:14

              środowisko pozdrawia

              • Liberał z Jonin II on 18 stycznia 2019 at 15:32

              Pokaż swoje. Porównamy i spróbujemy dorównać!!!

              • Liberał z Jonin II on 18 stycznia 2019 at 15:39

              Na mszy sie człowiek czuje zmęczony, na Woodstocku wyluzowany. Abyśmy tylko zdrowi byli!!!
              https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjb5JTrxvffAhXBiCwKHSEWCsUQtwIIMTAD&url=https%3A%2F%2Fjoemonster.org%2Ffilmy%2F91941&usg=AOvVaw0jSI7xVG9XwegDvXwg2MJp

              • pobożni on 18 stycznia 2019 at 16:06

              ludzie z Krakowskiego ,róbta co chceta

              • Anonim on 18 stycznia 2019 at 16:52

              Caritas to dopiero kłamstwo. Nie dam na to ani złotówki.
              A WOŚP wspieram od samego początku i będę do konca świata i jeden dzien dłużej ❤

              • junkers on 18 stycznia 2019 at 20:17

              Adaś nie burze mózgów tylko zwykłe bicie piany a druga kwestia to co Ci przyszło do głowy żeby Caritas połączyć z WOŚP-em to jest tak jakby połączył kombajn z porsche 😉

              • Anonim on 18 stycznia 2019 at 20:38

              Dokładnie. Zła z dobrem (WOSP) połączyć się nie da.

              • Szok on 18 stycznia 2019 at 20:49

              Wg niektórych Caritas zło a WOŚP dobro. Haha ha ha ha ha ha ha ha aha aha aha ha aha aha aha aha aha aha ha. Faktycznie ludziska mają nie zaciekawie pod czachą i pewnie jeszcze myślą ze WOŚP zbiera najwięcej kasy. JAKIE TO PRZYKRE.

              • Anonim on 18 stycznia 2019 at 20:54

              Ja uważam, ze Ty masz nierówno pod sufitem skoro wolisz wspierać Caritas już WOŚP. Więc nie dojdziemy do porozumienia.
              Ja księżom kieszeń nie będę napychac bo i tak sa pełne, a na WOŚP dam, bo to piękna inicjatywa dla ludzi, pomoc innym

              • junkers on 19 stycznia 2019 at 18:50

              super informacja 😉 Owsiak wraca na fotel prezesa

              • junkers on 20 stycznia 2019 at 06:41

              na cześć tego że Owsiak powrócił na fotel Prezesa przesyłam symboliczną stówę
              https://www.wosp.org.pl/fundacja/jak-wspierac-wosp/wesprzyj-online/success

              • Aonim on 20 stycznia 2019 at 08:11

              ta stówka to jak ode mnie złotówka

              • junkers on 20 stycznia 2019 at 08:29

              ziarko do ziarka i zbierze się miarka,
              a to to było tak jako symboliczny gest 😉

              PS. ale z tym porównaniem to bez przesady

          1. będzie dzieciom z puszek nitrasił

              • Super on 19 stycznia 2019 at 19:28

              Panie Jurku, do końca świata i jeden dzień dłużej!

      2. ” Adam Zieliński on 18 stycznia 2019 at 07:25
        Author
        Jakbyś tak napisał jeszcze, że Ci napisałem – napisz to umieszczę jako post nawet (czyli temat wprowadzający), to chyba nic by się nie stało.”

        Ciekawe co autor miał na myśli ?? Zastanawiająca stylistyka wypowiedzi (jak i wszystkich zresztą). Z polskiego to chyba ledwo mierny był ???

        1. tak ledwo mierny niestety, widze że ruszyło kolege (i dobrze) jak ktoś nie pisze po Twojej mysli to jest ba.
          A ja zapytam co to znaczy jak i wszystkich ? rozumię że innych komentarzy też masz zastrzeżenia.

          1. Czemu Boguś piszesz “ledwo mierny” skoro nie wiesz. 🙂

            Po drugie. Powiedz krótko. Chcesz mieć na blogu informację/artykuł o wsparciu Owsiaka w sobotę na Rynku w Ryglicach czy nie? Jeśli chcesz wyślij tekst i ewentualnie jakąś grafikę i będziesz miał. Po co tworzyć zawiłości na forum?

              • junkers on 18 stycznia 2019 at 14:23

              nie już nie chce że być coś umieszczał, chciałem dzisiaj rano o 4:30 jak pisałem Ci w tej kwestii a teraz to już nie chce bo po co jak cel osiągnięty

            1. Chciałeś, ale nic nie przysłałeś więc co miałem opublikować? 🙂

      3. Nie masz dzieci to się nie wypowiadaj na temat Owsiaka. Dzieci chcą też godnie żyć nie tylko ty.

        Czasami one chcą tylko żyć.

        Nawet Hitler nie mordował małych dzieci!!!!

        1. Przecież AZ nie neguje w żaden sposób zbiórki tylko Organizator mu podpadł jak i zresztą wielu bardzo wielu myślącym ludziom.

        2. Hitler osobiście nie mordował ale jesteś jednak gimbusem który nie zna nic historii IIWR wstyd Polakom przynosisz , a co do Owsiaka cała bitwa o to żeby nie pokazywać jak wydaje pieniądze pozbierane w dobrej intencji przez dzieci,często pod kościołami . Trzeba być nie lada cynikiem żeby tego bronić .

          1. A jak ksiądz tackę wyciąga w kościele i posłusznie dajesz na nią, to jakoś się nie pytasz gdzie idą te pieniądze i nie wołasz o rozliczenie ?
            Efekty zbiórek WOŚP widać absolutnie wszędzie, a gdzie widzisz efekt zbiórek przez księży na tacę?

  11. Odpowiadając na pojawiające się wciąż komentarze, że zdeklarowałem się pytać urząd o to i o owo. Owszem, ale była to pochopna deklaracja i się z tego wycofałem argumentując w dość licznych komentarzach dlaczego. Być może nie wszyscy je czytali. Do błędów też trzeba umieć się przyznać i dla mnie to żaden problem. Lecz nie wycofuję się z tematu tak do końca (też o tym pisałem). Jeżeli komuś bardzo zależy na zadaniu kłopotliwego pytania i z jakiś powodów chce być anonimowy to ja oczywiście za niego to zrobię. Jest tylko jeden warunek. Muszę wiedzieć kto to jest. Przywtórzę raz jeszcze. Byłoby co najmniej niepoważnym i śmiesznym gdybym reagował na każde anonimowe sugestie napisane na forum.

    Dostęp do informacji publicznej to bardzo ważna kwestia i na wielu Biuletynach urzędy skrupulatnie informują społeczeństwo jak krok po kroku korzystać z możliwości dostępu.
    Dla zobrazowania podaję link: http://bip.um.wroc.pl/artykul/7/2/udostepnianie-informacji-publicznej

    Pozdrawiam.

    1. Panie ,cytując prezesa mówiącego do Tuska “daj pan spokój”

      1. Ty daj spokój

    • Do admina on 5 stycznia 2019 at 08:08
    • Odpowiedz

    Czy admin może dodać filmik w obszarze bloga gdzie są filmiki dodać filmik użytkownika bloga? Jak sam deklarujesz blog jest blogiem kolektywnym

  12. admin już a coś zapytał oficjalnie ?

    1. Jeszcze nie, bo kompletuję sprzęt na wyjazd w góry na narty. 🙂 A tak poważnie. Bądźmy poważni. Czy to tak trudno wysłać do urzędu pytanie? Poza tym odradzają mi znajomi i bliscy by tak anonimowo się w to “bawić”. Może i trochę pochopnie się zdeklarowałem. Pozdrawiam.

      1. klikalność spadnie

          • A w sobotę do Lidla on 4 stycznia 2019 at 15:31
          • Odpowiedz

          I wpływy z reklamy Lidla. Też wam się wyświetla Lidl?

          1. Dementuję. Brak wpływów z reklam, ale kto wie czy nie warto by w to wejść. A “Szkoda” niech się nie martwi o klikalność (nowe słowo zastosowałeś/odkryłeś) , bo ja się nie martwię wcale. 🙂

        • PiS reaguj on 4 stycznia 2019 at 15:35
        • Odpowiedz

        Na pewno ciekawym tematem i wartym pogłębienia jest poruszana tutaj na forum kwestia działalności gospodarczej Przewodniczącego Rady. Gdyby te anonimowe tutaj wpisy były prawdą to dość niekorzystnie dla PiS gminnego sytuacja wygląda, bo jakby nie patrzeć przewodniczący kojarzony jest w jakimś sensie z PiS. A jak sobie wszyscy przypominany Prezes PiS mówił i mówi, że gdy chodzi o nieprawidłowości w życiu publicznym to przede wszystkim pilnujmy siebie.

        1. Kolejny temat mający na celu wprowadzić zamieszanie na forum. Bez konkretów, imion nazwisk, jaką rada jakie miasto. Prośba do admina może warto wprowadzić logowanie na pewno podniesie to poziom dyskusji. Teraz to mamy obrzucanie błotem.

          1. Wszyscy wiedzą że blog jest popularny i czytany przez ludzi władzy . Cóż to za problem, aby Przewodniczący na forum a jak nie chce to na swoim fb zaprzeczył tym pogłoskom. Uciął raz na zawsze temat. Nie robiąc tego popełnia błąd a sieć tego rodzaju błędów nie wybacza.

      2. Tak przypuszczałem!!! Najlepiej by było gdybyśmy sami pytali a odpowiedzi umieszczali tu na blogu , wówczas Zieliński nic nie robiąc miał by ruch na blogu. Tak czułem że się z tego wycofa szkoda było czasu.

        1. Tak jak pisałem. Nie zależy mi na “klikalności” ani na biciu piany. Jeżeli faktycznie ktoś potrzebuje pomocy w uzyskaniu informacji z urzędu to wcześniejszy kontakt bym wiedział kto i pomogę.

          Dostęp do informacji publicznej to bardzo ważna kwestia i na wielu Biuletynach urzędy skrupulatnie informują społeczeństwo jak krok po kroku korzystać z możliwości dostępu.
          Dla zobrazowania podaję link: http://bip.um.wroc.pl/artykul/7/2/udostepnianie-informacji-publicznej
          ______________________

          Do Anonim z 08:08

          Co do filmiku to zgodnie z tym co napisane w poście blog kolektywny. Pozdrawiam.

      3. “Poza tym odradzają mi znajomi i bliscy by tak anonimowo się w to „bawić”.” , niech author nie pęka

        1. Dobranoc pytajniku 🙂

    • Wywiad z Burmistrzem on 3 stycznia 2019 at 19:47
    • Odpowiedz

    to dobry zespół

      • Energetyk on 3 stycznia 2019 at 19:58
      • Odpowiedz

      Nareszcie ktoś robi porządek z oświetleniem gminy. Jak Groch pisał o ledach kilka lat temu toście go wyśmiali.

      1. Bo ekipa Bena to zacofanie goście były.

        1. Nie zależało mu i POpłynął ął ął

  13. A może ktoś w końcu odpowie dlaczego nasza gmina od dwóch dni prawie nie jest odśnieżana ???
    Taka dobra zmiana, a za BK czy TP takie sytuacje nie miały miejsca !!!
    Od wczoraj każda miejscowość zasypana, samochody co rusz w rowie, nie posypane drogi, błoto poślizgowe w każdej mieścinie, a pługi przejechały wczoraj raptem raz.
    Co, oszczędzacie na wynagrodzenia dla nowo zatrudnionych w urzędzie AZ (nie Adam – patrz lista kandydatów na radnych z Ryglic) i JS ??
    Ciekawe kiedy kolejni z listy dostaną stołki w urzędzie lub podległych jednostkach, tylko patrzeć jak pani z Zalasowej będzie wf uczyć.
    Ale sam lud chciał, to teraz nie narzekać wyborcy PA.

    1. Kolejnym zatrudnionym będzie WO. Jest przygotowane dla niego stanowisko.

      1. Żeby w gminie zmienić coś naprawdę należy zmienić pana Gucia.

  14. W sprawozdaniu znalazłem taki zapis w związku z tym mam dwa pytania

    Nr8

    Proszę o informację kto pełnił rolę doradcy ekologicznego opisanego w sprawozdaniu budżetowym za rok 2017 w dziale Gospodarka komunalna i ochrona środowiska / ochrona środowiska i klimatu strona 34. Proszę o przedstawienie umowy oraz faktury za wykonanie doradztwa.

    Nr9
    Proszę informację kto sporządzał wniosek aplikacyjny o środki unijna na zadanie związane z wymianą pieców opisanym w w sprawozdaniu budżetowym za rok 2017 w dziale Gospodarka komunalna i ochrona środowiska / ochrona środowiska i klimatu strona 34. Proszę przedstawić umowę oraz fakturę za sporządzenie wniosku

    1. Załącznik do pytań

      1. wniosek za 20 tysiecy ? kto to zarobił ? chyba nikt przypadkowy

        1. A co powiesz na wynagrodzenie doradcy ekologicznego i to jak piszą w okresie ostatniego kwartału od 80678,93- 20295=60383,93 zł niezła kasa za kwartał

          1. byłaby też niezła

              • J 23 on 3 stycznia 2019 at 19:13

              Ciekawe po co ta ironia. Powiatowy węszy i dobrze robi. Towarzystwo trza rozliczyć

              • daleki on 3 stycznia 2019 at 19:24

              jestem od ironii

    2. WO zadaje te pytania. W urzędzie takie wieści na tapecie

        • Konieczność on 3 stycznia 2019 at 09:37
        • Odpowiedz

        I dobrze niech PiS zacznie robić remanent. Niezbędne i konieczne.

      1. Przyjdzie do urzędu to mu ciekawość przejdzie.

        • demokracja on 3 stycznia 2019 at 14:30
        • Odpowiedz

        Niby od 89 roku a zadawanie pytań jest jakby czymś wrogim i niewłaściwym .

  15. Nagrodzeni

    1. a kiedy oświadczenia majątkowe dyrekcji tej instytucji

  16. Polecam wszystkim bo tu jest skarbnica wiedzy https://bip.malopolska.pl/umryglice,a,1450280,sprawozdanie-z-wykonania-budzetu-za-2017r.html

  17. Rok 2018 się skończył a na stronie BIP brak informacji o wykonaniu budżetu choćby za pierwszy kwartał a dokument ten o czym mało kto wie to kopalnia wiedzy na temat o funkcjonowaniu gminy. Ja czekam na publikacje i po przejrzeniu pewnie padną nowe pytania do urzędu. Jest info za 2017 polecam lekturę
    https://bip.malopolska.pl/umryglice,a,1463260,sprawozdanie-za-2017.html

  18. Moje kolejne pytania

    Nr5
    Proszę e o przedstawienie za okres od 1 stycznia 2014 r. do 31 października 2018 r. informacji na temat dochodów Gminy z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, bilansu dochodów i kosztów , składników tworzących koszty obsługi administracyjnej w jakiej kwocie, liczby umów zawartych przez Gminę o wywóz nieczystości, kiedy i na jaki czas zostały one zawarte oraz jakie świadczenia obejmowały.

    Komentarz do pytania : Zakładka Gospodarka komunalna na stronie bip pusta !!

    Nr6
    Jakie premie i nagrody finansowe w czasie trwania kadencji 2014-2018 otrzymali urzędnicy Gminy Ryglice? Proszę o udostępnienie informacji dotyczących nagród pracowników UG oraz jednostek pomocniczych jeśli wnioskował i przyznawał je burmistrz. W jakiej formie , kiedy, i z jakim uzasadnieniem.

    Komentarz do pytania: Pracy sporo łatwiej było by publikować roczne sprawozdanie na stronie BIP było by przejrzyściej i dostępne dla wszystkich bo to nie tajemnica.

    Nr7
    Proszę o przedstawienie za okres od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2018. rejestru wszystkich wyjazdów służbowych pracowników Urzędu Gminy Ryglice w wykazie proszę podać kto podróżował, cel wyjazdy, miejsce docelowe oraz rodzaj pojazdu jakim podróż się odbywała.

    Rozumiem że Adam nie jest urzędnikiem którego w jakikolwiek sposób zobowiązują ustawy więc nie mam sprecyzowanych oczekiwań co do czasu realizacji moich pytań z jednym zastrzeżeniem. Chciałbym aby była informacja że zostało zadane , kiedy i co odpowiedział organ lub informacji że nie zostało zadane bo jest głupie niepotrzebne lub nawet że Adam ma to w du..e.

    CND

      • Liberał z Jonin II on 1 stycznia 2019 at 13:32
      • Odpowiedz

      Kiedyś ty chłopie myśloł nad tymi pytaniami??? Pewnikiem koło północy gdzieś w pobliżu petarda ci pierd….. No ale kto pyta nie błądzi….. Jak tu gdzieś wyjść jak trza czekać. Może ktoś odpowie

    1. Anonim przestań. Daj czas urzędnikom na rytuał picia kawy. Zajdziesz ich robotą :)))))

  19. Na BiP naszego urzędu mogła by być taka zakładka jak na BiP Wrocławia

    http://bip.um.wroc.pl/artykul/7/2/udostepnianie-informacji-publicznej

    1. hheheh już któraś z kolei sesja i celebruje się na nich temat interpelacje i inne dywagacje a wystarczy ludziom po prostu podesłać info o takiej stronie i po problemie. Nauczcie ludzi pytać i a nauczycie się mądrze pracować i odpowiadać w razie potrzeby. Sekretarz do roboty zrób zakladkę

  20. ciekawa inicjatywa, zobczymy ja w praktyce ,prosze pytać o szczegóły , koszty poszczególnych rzeczy,Jak sie uda to będzie działanie z rodzaju rzeczywistych

  21. W drodze dostępu można nawet zapytać ile kosztują misie dla noworodków i etykiety z herbem gminy

  22. PiS w działaniu. Pilnujcie spraw pisiorki.

    1. Przynajmniej na tym blogu może nie będzie teatru jak na sesjach z tymi pseudopytaniami.

      1. Fajne jest że będziemy mogli podyskutować o tych właśnie sprawach po informacjach przygotowanych przez urząd. Urząd pewnie będzie płakał że pracy dużo ale my przynajmniej będziemy wiedzieć kto co i kiedy robi w naszych sprawach . Fajna inicjatywa Adam oby Ci się tylko chiało to robić .

          • Nowa jakośc normalnie on 30 grudnia 2018 at 14:05
          • Odpowiedz

          Jak czytam co napisał Admin to jego rola sprowadza się jedynie do administrowania sprawy. Kopiuj- wklej wyślij i tak na około. Choć faktycznie inicjatywa dość taka nowatorska

          1. Zieliński to gość nieszablonowy. Co się dziwcie jak sie olewa takich gości to się ma taki pasztet potem

              • IP on 30 grudnia 2018 at 17:27

              Sam jesteś pasztet. Urząd wręcz powinien zachęcać ludzi do kontroli i zadawania pytań. Zresztą na stronie gminy jest taka zakładka i pytanie można zadać. Tylko nikt nie zada tam pytania zbyt niewygodnego z różnych obaw i powodów.

  23. No to pytajmy bez strachu i w dobrej wierze bo kto pyta nie błądzi a i pytanym będzie trudniej zbłądzić tak myślę
    Moje pytania :

    Nr 1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w Gminie Ryglice i jak personalnie obsadzone są stanowiska? Interesuje mnie informacja dotycząca wszystkich urzędników zatrudnionych w urzędzie gminy oraz jednostkach pomocniczych. Imię i nazwisko urzędnika stanowisko oraz data zatrudnienia.

    Nr2. Proszę o udzielenie odpowiedzi dotyczącej wykształcenia ( przedstawienie świadectwa ukończenia danej szkoły) Burmistrza Ryglic oraz wszystkich urzędników zatrudnionych w UG Ryglice oraz jednostkach pomocniczych.

    Nr3. Kto zasiada (imię i nazwisko) Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ryglicach oraz jakie diety czy uposażenia w innej formie przysługują jej członkom?
    Z informacji bip podaje tylko nazwisko przewodniczącej komisji . https://bip.malopolska.pl/gopswryglicach,a,1164259,gminna-komisja-rozwiazywania-problemow-alkoholowych.html

    Nr4. Pytanie dotyczące przetargu na rozbiórkę budynku w Lubczy

    Czy i w jakim stopniu pani radna Katarzyna Mróz uczestniczyła w sporządzaniu specyfikacji zamówienia, oraz czy i w jakim stopniu uczestniczyła w sporządzaniu oferty przetargowej firmy która wygrała przetarg?

    CND

    1. Do CDN

      Wiec gehenna moze czekać urząd. Już po tych pytaniach widać

      1. przy tym korkowym to dobrze byłoby wiedzieć ile pieniędzy było i na co wydane , historia uczty że z tym bywało róznie

    2. Do anonima zadającego pytania.

      Proszę zapoznaj się z dodatkową informacją regulującą kwestie anonimowości. Informacja w poście na końcu.

      ______________________________

      Szczęśliwego Nowego Roku Wszystkim!

      1. Jakie są warunki przyjmowania na stanowiska urzędnicze? Czy ogłoszenie o naborze powinno się znaleźć na stronie urzędu?

        1. Po wpisaniu w Google hasła warunki przyjmowania na stanowiska urzędnicze wyskakuje co nie co. Miłej lektury na nowy rok

          https://www.google.com/search?client=firefox-b&q=warunki+przyjmowania+na+stanowiska+urz%C4%99dnicze

        • Wiesz kto bo rozmawialiśmy on 1 stycznia 2019 at 10:23
        • Odpowiedz

        Adaś nie daj się wciągnąć w błoto gminne i prowincjonalne plebejskie gierki , bądź jaki jesteś – człowiekiem mediów. Szacun i dużo zdrowia

      2. Czy wobec tego Admin nada tym 4 pytaniom urzędowy bieg?

  24. Po zmianie ustawy każdy Kowalski bez ujawniania swoich danych i wychodzenia z domu ma prawo otrzymać na swoją pocztę informacje którą chce.

  25. byle pytali . BLOG NICZYM BUFOR. mi się podoba

  26. Inspiracją do opisania tematu i stworzenia nowej zakładki na blogu był dzisiejszy komentarz (jego fragment):

    “A z gminnego podwórka czy to normalne że bez ogłoszenia naboru zatrudnia się kandydatkę na radną która nie dostała się do rady z listy Pawła Augustyna?
    Może Adam zapytasz jak to jest bo pewnie masz kontakt z ludźmi których wspierałeś w kampanii.”

    P.S.
    Z tego co wiem na to stanowisko nabór nie był potrzebny.

    Zapraszam do korzystania.

    1. Nabór prowadzi się na stanowisko urzędnicze lub samorządowe z zatrudnieniem na czas nieokreślony.

      1. W ten sposób każdego można zatrudnić i potem przedłużyć umowę? Oj chyba nie jest tak do końca

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany.

Optionally add an image (JPEG only)