Ścieżka Zdrowia, czy droga na przełaj?

W dniu dzisiejszym, na stronie BIP  Urzędu Miasta Ryglice, został ogłoszony przetarg, na ścieżkę zdrowia. Ścieżka ta ma powstać przy ul. Łyczków w Ryglicach, nieopodal domu pani Burmistrz.   Dlaczego  prezentuje to ogłoszenie? Przyczyna jest prosta zgodnie z tym co napisano w ogłoszeniu (tekst w kolorze czerwonym na końcu) 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest  w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz  w  przedmiarze robót. Który według ogłaszającego zawiera: „Załączniki składające się na integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia:1. Formularz oferty – Zał. nr 1; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  – Zał. nr 2; 3. Oświadczenie, Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.  ust. 1 ustawy Pzp –  Zał. nr 3; 4. Oświadczenie Wykonawcy – osoby fizycznej o braku podstaw do wykluczenia z postępowania  w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp- Zał. nr 4; 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych materiałów –  Zał. nr 5; 6. Wzór umowy – Zał. nr 6. 7. Dokumentacja projektowa 8. Specyfikacja techniczna; 9. Przedmiar robót. Tymczasem w opublikowanym   SIWZ znajduje się tylko 6 załączników, brak w nim tych najistotniejszych: Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna, Przedmiar robót. Jak się okazuje na stronie BIP Ryglice nie został ogłoszony żaden przetarg, czy zapytanie ofertowe na wykonanie  projektu Ścieżki Zdrowia. Więc nie dziwi fakt że tych załączników brak, w takiej sytuacji brak  podstaw do ogłoszenia tego przetargu, bo niby na jakiej podstawie zainteresowani mają wyliczyć wartość składanej oferty?  Co to za „Nowa Jakość”?  Czy  może dokumenty te są zbędne,  bo  już wiadomo kto wygrał ten przetarg !  

Pod poniższym linkiem mogą państwo przeczytać Ogłoszenie o przetargu zaś niżej podanym linku można pobrać  SIWZ dla tego zamówienia  http://www.ryglice.pl/pobieranie/941

 Jakościomierz

 

 

GMINA RYGLICE

 


Nr sprawy: ZP.271.8.2012

 

 

 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113 poz.759, z późn. zm.)

na

 

„Utworzenie ścieżki zdrowia w m. Ryglice przy ul. Łyczków

z zespołami urządzeń sportowych do wypoczynku i czynnej rekreacji”

 

 

 

 

Specyfikację zatwierdził:

 

 

                                                                                                Burmistrz Ryglic

                                                                                /-/

                                                                               Teresa Połoska

 

                                                      

 

Ryglice, kwiecień 2012 r.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ryglice, reprezentowana przez Burmistrza Ryglic – Teresę Połoska

33-160 Ryglice, ul. Rynek 9

NIP:    873-12-06-743                                               Regon:                        000547589

Tel.      (14) 654 10 19                                               Fax:                 (14) 654 10 54

adres strony internetowej: www.ryglice.pl

adres poczty elektronicznej: inwest_ryglice@poczta.onet.pl

 

Urząd pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30

 

II.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113 poz.759, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp lub Pzp.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Postanowienia ogólne:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

-Kod określający przedmiot główny zamówienia: 45212140-9 Obiekty rekreacyjne

– Kody uzupełniające:

45223820-0 Gotowe elementy i części składowe

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

 

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie ścieżki zdrowia w m. Ryglice przy ul. Łyczków z zespołami urządzeń sportowych do wypoczynku i czynnej rekreacji.

 

2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest                  w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz                         w  przedmiarze robót.

 

Wszelkie odniesienia w treści niniejszej SIWZ i jej załącznikach  do konkretnej marki, źródła czy też szczególnego procesu, znaku handlowego, towarowego, patentu, typu, pochodzenia lub produkcji służą do określenia wymaganych cech czy jakości materiałów i urządzeń. Należy je traktować jak ze wskazaniem: „lub równoważny”.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI

  1. Termin wykonania zamówienia:

1) Wymagany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia w ciągu 3 dni od protokolarnego przekazania terenu budowy.

2) Przekazanie terenu budowy odbędzie się protokolarnie w obecności przedstawicieli Zamawiającego          i Wykonawcy w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy.

3) Wymagany termin zakończenia realizacji zamówienia – do dnia 31.05.2012 r.

  1. Okres gwarancji i rękojmi – 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wskazanej w odpowiednim protokole.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) posiadają wiedzę i doświadczenie,

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w ust. 1 winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Warunek określony w ust. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.

 

  1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków udziału                       w postępowaniu zgodnie ze wzorem „spełnia/nie spełnia” na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU

W POSTĘPOWANIU

  1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

 

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składa co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

 

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

1)       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,

2)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wg załącznika  nr 4 do SIWZ.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,   w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ust 2. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami kraju Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.

 

3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć  oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz że posiadają stosowne certyfikaty, wg załącznika nr 5 do SIWZ.

 

VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,
A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub drogą elektroniczną, a następnie potwierdzają pisemnie, z zastrzeżeniem ust. 3.
  3. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez zamawiającego oraz pełnomocnictwa.
  4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz  informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt, ich otrzymania.
  5. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres poczty elektronicznej podany przez Wykonawcę, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
  6. Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować na adres:

Urząd Miejski w Ryglicach, 33 – 160 Ryglice, ul. Rynek 9, fax: 14 654 10 54, adres poczty elektronicznej: inwest_ryglice@poczta.onet.pl,

podając numer sprawy i temat przetargu.

  1. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami :

– w sprawach dotyczących procedury udzielenia zamówienia: Anna Mądel – tel. (14)  644-36-22

– w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Adam Opiła – tel. (14)  644-36-19.

 

VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  800.00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego- Gmina Ryglice: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do przetargu ZP.271.8.2012”.

4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Kasie Urzędu, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego.

5. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

 

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą,        z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta musi byś sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
  3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
  4. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo takie musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa winna być poświadczona notarialnie).
  5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w języku innym niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się , że wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
  6. Dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
  7. Zaleca się, by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie itd. powinno być parafowane przez Wykonawcę.
  8. Zaleca się, aby oferta miała ponumerowane wszystkie strony i podaną ilość stron oraz była spięta w sposób trwały uniemożliwiający jej zdekompletowanie.
  9. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz 1503 ze zm.) Wykonawcy powinni przekazać w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Informacja ta powinna być załączona jako odrębna część nie związana      w sposób trwały z ofertą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako zgodę na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienia na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  11. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
  12. Wykonawca wskaże w ofercie, tę cześć zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  13. Na ofertę składają się:

1)       formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,

2)       oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie                 z załącznikiem nr 2 do SIWZ,

3)       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,

4)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wg załącznika  nr 4 do SIWZ,

5)       oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz że posiadają stosowne certyfikaty, wg załącznika  nr 5 do SIWZ;

6)       jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty.

7)       pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,

8)       kosztorys ofertowy –  kosztorys ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno – finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą oferenta jest  kwota wpisana w formularzu ofertowym (zał.1), sporządzona na podstawie całości dokumentacji przetargowej,

9)       dowód wniesienia wadium.

  1. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane: Urząd Miejski w Ryglicach oraz opisane:
Nazwa (firma) Wykonawcy

Adres

Urząd Miejski w Ryglicach

ul. Rynek 9

33-160 Ryglice

 

„Utworzenie ścieżki zdrowia w m. Ryglice przy ul. Łyczków

z zespołami urządzeń sportowych do wypoczynku i czynnej rekreacji”,

postępowanie nr ZP.271.8.2012.

 

Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj. 16.04.2012 r., godz. 10:00

  1. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
  2. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, tj. w opakowaniu oznaczonym ZMIANA. Opakowania oznaczone ZMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.
  3. Wykonawca, przed upływem terminu do składania ofert, może wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu. Powiadomienie o wycofaniu musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta tj. odpowiednio oznakowane dopiskiem WYCOFANIE. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności z danymi zamieszczonymi na opakowaniu wycofywanej oferty. Opakowania z ofertami wycofanymi nie będą otwierane.

 

XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9,         33-160 Ryglice w Sekretariacie Urzędu – pok. nr 4  do dnia 16.04.2012 r.  do godz. 09.30.
  2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego – pok. nr 3 (sala konferencyjna) o godz. 10.00       w dniu 16.04.2012 r.
  3. O kolejności otwarcia ofert decydować będzie kolejność ich wpływu.

 

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

  1. Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia.
  2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
  3. Cenę ofertową oraz stawkę podatku VAT należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty należy podać w zapisie liczbowym i słownie w złotych polskich.
  4. Każdy z wykonawców może podać tylko jedna cenę.

 

XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – cena = waga 100.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych wg następującego wzoru:

                    Cn

P = ———————– x 100                 

                    Cb

gdzie:

P – liczba punktów

Cn – najniższa cena ze wszystkich ważnych badanych ofert brutto;

Cb– cena badanej oferty brutto .

Pozostałe oferty sklasyfikowane zostaną zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia powierzona zostanie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE

PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ INNYCH ISTOTNYCH WARUNKACH WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA

  1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie i w sposób określony      w art. 94 ustawy Pzp.
  2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana, o planowanym terminie             i miejscu podpisania umowy.
  3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  4. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

 

XV. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

  1. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
  2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.
  3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy                w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.
  4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy (rozdz. VIII ust. 3 SIWZ) z podaniem tytułu: „zabezpieczenie należytego wykonania umowy, nr sprawy         ZP.271.8.2012.”
  5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka  form zabezpieczenia, o których mowa w art. 148 ust. 1  ustawy Pzp.
  6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
  7. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób:

1)       70 % wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia  i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,

2)       30 % wartości zabezpieczenia zostanie zatrzymane przez Zamawiającego na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady – kwota ta zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

 

XVI. OGÓLNE WARUNKI UMOWY

(ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY)

  1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy jednej z następujących okoliczności:

1)    przesunięcie terminu wykonania robót będzie możliwe w przypadku:

a)      wystąpienia robót dodatkowych, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,

b)      działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia,         (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.).

2)    w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu.

 

XVII. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

W niniejszym postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.

 

XVIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn zm.) oraz Kodeksu cywilnego.

 

Załączniki składające się na integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1. Formularz oferty – Zał. nr 1;

2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  – Zał. nr 2;

3. Oświadczenie, Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.  ust. 1 ustawy Pzp –  Zał. nr 3;

4. Oświadczenie Wykonawcy – osoby fizycznej o braku podstaw do wykluczenia z postępowania  w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp- Zał. nr 4;

5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych materiałów –  Zał. nr 5;

6. Wzór umowy – Zał. nr 6.

7. Dokumentacja projektowa

8. Specyfikacja techniczna;

9. Przedmiar robót.

 

 

 


Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Stały odnośnik do tego artykułu: https://lepszeryglice.cba.pl/sciezka-zdrowia-czy-droga-na-przelaj/

87 komentarzy

Przejdź do formularza komentarza

    • Jaś Fasola w dniu 28 czerwca 2012 o 21:24
    • Odpowiedz

    Czy ktoś wie na temat zapytanie ofertowego dot. przewozu 7 osób z Tarnowa do Ryglic. Pisze, że dziennie będą dwa kursy z Tarnowa do Ryglic i z Ryglic do Tarnowa. Przewidziany dzienny przebieg 180 km czyli w jedną stronę 45 km trochę dużo aczkolwiek takiej nazwy ul. W Tarnowie nie znalazłem. Ciekawe czy Połoska też liczy sobie tak delegację?

    • Obserwator w dniu 28 czerwca 2012 o 20:54
    • Odpowiedz

    Znów Rada odrzuciła projekt uchwały w sprawie podwyżki chyba się niepomyte jeśli powiem dla najgorszego Burmistrza w Polsce. Całkowicie popieram, choć moim zdaniem uchwała powinna zostać podjęta i wynagrodzenie obniżone. Obecna Burmistrz nie mam pojęcia o zarządzaniu nawet własnym podwórkiem a co dopiero mówić tu o Gminie. Jak dobrze liczę to po raz czwarty stara się bezskutecznie. Nie ma kobieta szacunku nawet dla samej siebie. To jest kompromitacja już i tak mocno skompromitowanej pani osoby. Karasiewicz wróć tak Cię błaga lód

    • Anonim w dniu 27 kwietnia 2012 o 21:44
    • Odpowiedz

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/staniszkis-kaczynski-nie-jest-takim-paranoikiem-ja,1,5117671,wiadomosc.html

    paranoiczna jest prasa „Polska” co niektóra. Kaczyńscy są wielcy i zmarły i żywy. Jestem pewna ich pozytywnego miejsca w histori polski jako wielkich mężów stanu.

    • bocian z hotelu w dniu 26 kwietnia 2012 o 18:00
    • Odpowiedz

    A jednak żal i jakoś tak niebezpiecznie jak to wszystko tak się rozglądnie ,że nie ma bata to będą pieprzyć jak na ostatniej radzie jakby po narkotykach .radna Zofia chyba nie na haju ale znowu objada się tymi ciasteczkami aż polika wypycha a Jezior jednak musi się jakoś pokazać a jak pomysłu brak to do lasu zaprosił szkoda ,że nie na ścieżkę zdrowia ale tam podobno tylko wybrani politycy będą ćwiczyć a Jezior już jakoś blaknie to raczej do lasów gminnych go ciągnie .

      • Anonim w dniu 26 kwietnia 2012 o 23:41
      • Odpowiedz

      bat zaiste nieodzowny jest

    • obserwator w dniu 24 kwietnia 2012 o 20:58
    • Odpowiedz

    Cisza przed Burzą

      • demolud w dniu 22 kwietnia 2012 o 21:01
      • Odpowiedz

      Wszyscy z opozycji pier…..lą o demokracji wyciągają starców na ulice , a tu trzeba wygrać wybory poprzez uzyskanie większej ilości głosów bo to jest demokracja , a nie wchodzenie klechom pod sutanny.

Skomentuj a Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Optionally add an image (JPEG only)