DECYZJA JEDNOŚCI

 

Czy warto (czy można) wejść dwa razy do tej samej rzeki?

Gdybyśmy po słowa greckiego filozofa sięgali w pierwotnym brzmieniu, a nie zmodyfikowanym, byłoby dziś być może mniej nieporozumień dotyczących właściwego odczytania sensu, znaczenia i wymowy „skrzydlatego” powiedzenia. Niestety, zastąpienie członu niepodobna wstąpić… słowami nie wchodzi się… spowodowało rzecz zupełnie zaskakującą. Oto lwia część Polaków mniema, że w zwrocie „Nie wchodzi się dwa razy do tej rzeki” chodzi nie o to, iż rzeka nigdy nie jest taka sama, lecz o zachowanie kogoś, kto fizycznie bądź w przenośni zastanawia się nad tym, czy powinien (czy nie powinien) jeszcze raz spróbować zrobić coś, co już raz niedawno, kiedyś, w przeszłości zrobił.

Otóż po tym krótkim wyjaśnieniu znaczenia tego sloganu. Postanowiłem przytoczyć stwierdzenie brzmiące „Niepodobna jest dwa razy wejść do tej samej rzeki”, które jest zbieżne z myślą filozofa Heraklita z Efezu, a które dotyczyło jedynie zjawiska przyrodniczego.
Po tym wstępie logicznym jest wyprowadzenie stwierdzenia, które jest odpowiedzią na pytanie. Czy warto, czy trzeba, czy można wykonywać czynności po raz drugi, trzeci….itd. W tym odniesieniu do myśli filozofa należy stwierdzić jednoznacznie i skwitować wywód pytaniem: Kim byśmy byli jeżeli za każdym razem rezygnowalibyśmy z obranego celu? To przecież podejmowane próby i wielokrotnie podejmowane czynności czynią z nas mistrzami w danej dziedzinie.

W moim poprzednim artykule zatytułowanym „W Jedności Siła” z 8 września bieżącego roku odniosłem się do historii tej formacji i pobieżnie do sytuacji panującej w Gminie Ryglice . Siłą Jedności jest to, że tworzą ją ludzie mądrzy i bardzo rozsądni, przedkładający dobro gminy ponad swoje osobiste ambicje. Ludzie Jedności, to osoby których słucham z uwagą i cenię ich zdanie.

Ludzie Jedności zdecydowali, abym to ja był kandydatem na burmistrza w wyborach 16 listopada 2014 roku.

Mimo moich wewnętrznych oporów wynikających z podjętych wcześniej zobowiązań, a dotyczących polityki regionalnej i roli jaką podjąłem się odegrać w powiecie tarnowskim, dotyczących przewodzenia i konstruowania list kandydatów na radnych do powiatu wyraziłem zgodę na kandydowanie na funkcję Burmistrza Ryglic.

Chcę podkreślić jednoznacznie, że nie jest to zadanie łatwe, ale też nie leży w moim charakterze odgrywanie roli męczennika parafrazując klasyka „Nie chcę ale muszę”. Chcę, bo jestem związany z tą gminą, a mieszkając w niej mam siłę by podołać temu zadaniu. Przez ostatnie 4 lata patrzyłem na sprawy gminy z innej perspektywy, z pozycji mieszkańca. Teraz wiem, że jest to zupełnie inne spojrzenie i zupełnie inny punk widzenia. To było dobre i potrzebne doświadczenie. Po 20 latach rządzenia w Gminie Ryglice ta 4 letnia przerwa pozwoliła mi zmienić o 100% optykę na funkcjonowanie gminy. Zobaczyłem z perspektywy szeregowego mieszkańca jak wygląda tzw. władza jakich używa środków manipulacji, a szczególnie jej braku świadomości megalomańskich poczynań, którymi jest zarażony dzisiejszy samorząd wszystkich szczebli. Dzisiaj już mam tego świadomość i należą się Wam wszystkim, którzy odczuli to w przeszłości od mojej osoby UCZCIWE SŁOWO PRZEPRASZAM.
Chcę też wszystkich zapewnić, iż mimo doznanych krzywd i prowadzonych procesów sądowych w celu wyeliminowania mnie z życia publicznego nie jest i nie będzie moją intencją odgrywanie się lub chęć szukania zemsty. Szkoda czasu na sądy bo jest do zrobienia wiele ważniejszych rzeczy. Jestem przede wszystkim jednym z Was i pozwólcie, że użyję patetycznego stwierdzenia jestem jak każdy z nas niegodnym dzierżawcą na tej ziemi, któremu wcześniej lub później przyjdzie zdać relację ze swoich poczynań.

Odpowiadając na zadane na wstępie pytanie: Trzeba i można, bo to nie ta sama rzeka.
Co do planów dalszego rozwoju gminy wypowiem się w najbliższym czasie, bo jest bardzo wiele do zrobienia w sferze ekonomicznej, gospodarczej i organizacyjnej.

Z wyrazami szacunku dla wszystkich Mieszkańców Gminy Ryglice.

Bernard Karasiewicz

Zachęcamy pozostałych kandydatów do fotela burmistrza by publikowali na naszym blogu. Dyskusja jest solą demokracji i rozwoju społeczeństwa demokratycznego.  az


Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Permalink do tego artykułu: https://lepszeryglice.cba.pl/decyzja-jednosci/

315 Komentarzy

Skip to comment form

    • Anonim on 1 października 2014 at 08:02
    • Odpowiedz

    Zawierucha to się zacznie po 17 gdy będą debaty. O ile bedo

    • Decyzja PSL on 1 października 2014 at 07:55
    • Odpowiedz

    Uspokoić gminą zawieruchę.

    • Zielony uspokaja on 1 października 2014 at 06:40
    • Odpowiedz

    Podobno wyborcze hasło PSL-u na gminie.

      • Lepiej brzmi on 1 października 2014 at 18:05
      • Odpowiedz

      Zieleń uspokaja 😀

    • Do wszystkich on 30 września 2014 at 23:30
    • Odpowiedz

    Coppy.
    Wybory to loteria a te nasze to mega loteriada , Będą takie zaskoczenia ze ho ho. Ma żelazny elektorat BK, ale ma i TP. Ma też PA. Ale wydaje się, że te elektoraty są coraz mniejsze. Druga tura BK i SzM lub TP i SzM. I tak trzeba głosować by w drugiej turze był SzM. I jeszcze jedno. Jeżeli burmistrz BK a w radzie większość były Klub NJ ,no to mamy następne 4 lata swarów. Tak to wielu widzi już

      • Anonim on 1 października 2014 at 00:06
      • Odpowiedz

      Daj już spokój z tą propagandą, ktoś Ci płaci, czy masz w tym inny interes, JAKA WIĘKSZOŚĆ Z NJ, nie strasz czymś co nie istnieje.

        • mecenas on 1 października 2014 at 00:24
        • Odpowiedz

        Ale co chcesz? Ktoś teoretycznie zaklada ze klub wejdzie do rady i ze BK tez wygra. Wolno chyba snuć takie prognozy.

        • Anonim on 1 października 2014 at 00:27
        • Odpowiedz

        klubu NJ nie ma bo rozpizgany

          • Anonim on 1 października 2014 at 10:18
          • Odpowiedz

          Klub nie „rozpizgany” bo rada jeszcze działa. Nowa Jakość to pomysł Połoskowej. Radni z tego co wiem założyli swój komitet wyborczy. Kto będzie od nich kandydatem na burmistrza jeszcze nie ujawnili, bo jest na to czas do 17.10. 14. Radni wybierani będą w okręgach jednomandatowych, mieszkańcy wybiorą na pewno najlepszych. Kto będzie w radzie zobaczymy. „Ludzie nie są głupie” mówił klasyk.

  1. debata na stanowisko burmistrza jak najbardziej tak,

      • ............... on 29 września 2014 at 11:03
      • Odpowiedz

      Też jestem za, ale patrząc na sondę jednoznaczności brak. Wiem, wiem sieć to nie wszyscy mieszkańcy…..

      1. debaty w wielu miastach sprawdzaja sie,technika poszla naprzód mozna nagrywac, zrobic relacje live, pytanie czy kandydaci chca taka debate

          • anonim on 30 września 2014 at 22:00
          • Odpowiedz

          Debata poco ,obiecać nic nie kosztuje z Karasiewiczem czy też z Tereską to szkoda debatować to co mówią to trzeba podzielić przez 10

            • AA spod sklepu on 1 października 2014 at 08:50
            • Odpowiedz

            Debata pomiędzy TP a BK trwa od 8 lat owoce żadne
            Teraz pora na debatę Augustyn kontra Władek
            Pytanie czy Władek startuje czy gra z TP ?.

  2. szczytem było wysłanie zwycięzcom dyplomów pocztą i przelew na konto. To po co oni tu przyjechali? żeby pośpiewać i się od razu wracać? A nagrodę odebrać na poczcie? Nie tylko ukraiński zespół to artyści. Tym lokalnym też należy się szacunek.

    Pani Tereso P. i L. trochę więcej kultury!

      • Anonim on 28 września 2014 at 23:11
      • Odpowiedz

      O czym ty mówisz GO(K)ściu? Kultura jest tylko w nazwie.

    1. Tak,GOK odstawil robotę do kitu. Zupełny brak poszanowania dla ludzi którzy chcieli coś pokazać, napracowali się. A ogłoszenie wyników – masakra . Pani burmistrz mówi że młodzież czeka na koncert a” nie „młodzież nie czekała? A występujący nie czekali na wyniki. KULTURA poniżej zera.

      • AA spod sklepu on 29 września 2014 at 12:03
      • Odpowiedz

      Czy GOK może być inny niż sama szefowa gminy?.

      Ludu gminy Ryglice
      Czego Ty oczekujesz by odznaczona złotem słuchała Kuźni od Kowla, czy Zalasowian. Inni nie przyjeżdżają bo nagrody i tak nie dostaną ( afera wynikowa konkursu z ubiegłego roku ). Teraz wiadomo dlaczego festiwal był w sobotę. .
      Podczas skromnego obiadu z wojewodą ( zasłużonym w sprawie Smoleńska ) ustalono dalsze pożyczki na spłatę rat kredytów po wybitnym działaczu społecznym BK twórcy fontann.

      Niech żyje bal i kampania wyborcza.
      Czas igrzysk festiwali i dożynek nastąpi
      Niech żyje i umacnia się jedność Pe Ło z nową jakością (ludzi ) pis.

        • Anonim on 29 września 2014 at 12:32
        • Odpowiedz

        A co to za afera wynikowa była ? Może coś jaśniej prosimy

      • mieszkańcy bukowiny on 30 września 2014 at 08:05
      • Odpowiedz

      Ktoś zajumał rozkład jazdy na naszym przystanku, a w sobotę pewien zawodowiec bez zawodówki paradował z tabliczką podobnych rozmiarów. Jeśli to było to, a nie jest popsute to prosimy o zwrot.

      1. zrywanie rozkladow jazdy to plaga,

    • Anonim on 28 września 2014 at 22:08
    • Odpowiedz

    Goście z zespołów narzekali, ze burmistrzowa pogadała bzdury o tradycji i wyszła!
    Nie słuchała żadnej kapeli , nawet pierwszej ! Pytali po co ona gada o kulturze ludowej skoro ma nas twórców ludowych gdzieś, …

      • AA spod sklepu on 29 września 2014 at 11:05
      • Odpowiedz

      A kogo ona nie ma gdzieś?

      • haha on 1 października 2014 at 20:15
      • Odpowiedz

      Jeśli już- to pani burmistrz, a nie burmistrzowa… burmistrzowa -to żona burmistrza… 😛

      • Twórca Ludowy on 1 października 2014 at 20:35
      • Odpowiedz

      Co innego za to udało się genialnie …. alkoholu nie brakowało… Jakie piękne widoki mogliśmy podziwiać 😛 rodziny z małymi dziećmi i…rodzice z butelkami 0,5 w rękach „odtrąbiający hejnał”. Gratulacje za występy. Było co podziwiać …tylko tych małych dzieci żal 🙁

  3. kto to ci mądrzy ludzie z jednosci ,jeden to chyba były sołtys z Woli co rzeczywiście pokazał jak ma dobro gminy w wielkim poważaniu .

      • AA spod sklepu on 29 września 2014 at 11:40
      • Odpowiedz

      nie znasz tych mądrych i prawych ?.
      popatrz na listy jedności sprzed 4 lat , dodaj paru klakierów którzy doszli po drodze i Tomasz Burza !!!
      TYLKO ONI SĄ GWARANTEM UPADKU OSTATECZNEGO GMINY.

        • do AA on 1 października 2014 at 20:23
        • Odpowiedz

        „Tylko oni są gwarantem upadku gminy” zapewne Ty spod sklepu jesteś filarem gminy :P. Stanowczo za dużo pijesz, zgłoś się na spotkanie AA . Przypominam, to że teraz nie potykasz się na wystających płytach chodników wracając spod sklepu ( po naradzie 😀 ) to zasługa właśnie BK

    • Anonim on 28 września 2014 at 20:54
    • Odpowiedz

    Wybierz Trzy dupy !!!
    To moje hasło wyborcze!
    To i tak bez różnicy

      • poolska on 29 września 2014 at 10:58
      • Odpowiedz

      debata pomysl dobry,pytanie tylko czy kandydaci sie zgodza,w tarnowie od dawna jest i podobno zaciete dyskusje

        • poolska on 29 września 2014 at 11:00
        • Odpowiedz

        medale , wyróżnienia ,kampania trwa

          • ryglice on 29 września 2014 at 11:01
          • Odpowiedz

          karasiewicz dobrze mowi,

      • Anonim on 28 września 2014 at 18:17
      • Odpowiedz

      Właśnie tym się chwali nasza burmistrz!
      Co my z tego mamy ze Pani podlizala się
      Wojewodzie i Platformie , …

        • z gminy on 28 września 2014 at 18:21
        • Odpowiedz

        Od pol roku p.TP pisala prosby o przyznanie tego odznaczenia

          • Robotnik Polski on 28 września 2014 at 18:41
          • Odpowiedz

          Jestem zwykłym tzw. robolem. Zaiwaniam za najniższą polską krajową już 12 rok. Boję się iść na chorobowe, na urlopie jak sie uda jadę na szparagę do Niemca (3 razy mi się udało już). Pomóżcie zredagować prośbę o taki order i poproszę Prezydenta o odznaczenie.

            • Anonim on 28 września 2014 at 20:00
            • Odpowiedz

            To żadne wyróżnienie. Poprostu świetlicowa dostała krzyż na drogę.

            • Anonim on 28 września 2014 at 20:41
            • Odpowiedz

            Pisz robotniku do twojego kolegi Benka

            • trzeba było on 28 września 2014 at 22:03
            • Odpowiedz

            podstawówkę skończyc to byś zam napisał a może i zarobki by wzrosły ?

        • Anonim on 28 września 2014 at 21:25
        • Odpowiedz

        To, że prezydentowie, ministrowie i inni rozdają takie medale, żeby kandydaci mogli ich użyć w kampanii wyborczej, to jest nic nowego i jest to praktykowane nie od dziś.
        Ale na podziw zasługuje fakt, że udało jej się uzyskać taki medal od faceta, który jest z tej samej partii co były czyli z partii która konkuruje z nią w wyborach. Tutaj szacun dla TP za przebiegłość i zaradność. Komor miał pewnie do wręczenia takich z 200 przed wyborami.
        To kolejny prognostyk, że PO chyli się ku końcowi.

          • Anonim on 28 września 2014 at 22:00
          • Odpowiedz

          Władek to wykorzysta przeciw Pani!
          Doniesie do PIS ze zaprosiła wojewodę z PO
          i jeszcze się medalami od niego chwali!
          Nikogo z pis nie bylo chyba
          Wladek to użyje jak nic …

          • AA spod sklepu on 29 września 2014 at 11:08
          • Odpowiedz

          Czarne dni dla gminy skoro BK kandyduje.
          Trzeba być kompletne bez szczelnym by po takich ruchach kandydować

            • Anonim on 29 września 2014 at 11:18
            • Odpowiedz

            Bez szczelnym hehehehehe

            Ogłaszam konkurs na najśmieszniejsze byki tej kampanii!
            Nagroda : miejsce w jury na konkursie ortograficznym

            • Anonim on 30 września 2014 at 21:47
            • Odpowiedz

            o „nieszczelności” słyszałem ale o „bez szczelności? ciekawe

          • AA spod sklepu on 29 września 2014 at 11:29
          • Odpowiedz

          bezczelność to cecha charakteru.
          a bez szczelność to opis osoby
          ty łod ortografii z Pe Ło tez kandydujesz z ekipy jedności łowieckiej ( stanowisk i przekrętów )?.
          Przy was Połskowa to prawdziwy kryształ, teraz nawet w złocie

            • do AA on 1 października 2014 at 20:43
            • Odpowiedz

            Sprawdź kiedy w Ryglicach zbiera się Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych- zalecam szybką wizytę i terapię w trybie pilnym!!! …no ale cóż alkoholicy nie myślą racjonalnie więc pisz dalej te swoje paszkwile i szlifiernie kryształów możesz otwierać hahaha tylko żeby nie były takie jak TP bo bubli nie sprzedaż 😛

        • anonim on 28 września 2014 at 22:32
        • Odpowiedz

        Ciekawe ile kasy dostała z tym medalem ,skoro jest najbiedniejszym Burmistrzem w województwie i bezdomna to się jej przyda

      • Anonim on 28 września 2014 at 18:50
      • Odpowiedz

      Zostało jej 50 dni
      Niech bierze medal i …..

      • Tak pytam on 28 września 2014 at 19:23
      • Odpowiedz

      Kto wie kiedy i w jakich okolicznościach Karasiewicz dostał taki medal.

      1. Było to dokładnie przed wyborami w 2010r.
        http://www.tarnowskieinfo.pl/news/4426,odznaczenie-dla-bernarda-karasiewicza.html

        • Anonim on 28 września 2014 at 19:29
        • Odpowiedz

        A po co komu taki medal?? Po to żeby się chwalić na jakimś blogu?? Sory ale szacunku na pewno to u mnie nie wzbudza jeżeli się wie jakim człowiekem jest jaśnie panująca.

          • Anonim on 28 września 2014 at 19:39
          • Odpowiedz

          Oraz były jaśnie panujący.

            • Robotnik Polski on 28 września 2014 at 19:49
            • Odpowiedz

            Raz jeszcze .
            Jestem zwykłym tzw. robolem. Zaiwaniam za najniższą polską krajową już 12 rok. Boję się iść na chorobowe, na urlopie jak sie uda jadę na szparagę do Niemca (3 razy mi się udało już). Pomóżcie zredagować prośbę o taki order i poproszę Prezydenta o odznaczenie.

          1. cie zmusza do „zaiwaniania” za najniższą , 12 lat bez postepu to chyba konserwujesz powierzchnie płaskie

          2. emigrant z wysp brytyjskich. Se wybieracie takie elity to se tak zarabiacie bracia rodacy. Na wyspach elity z dużej litery Elity i za pracę się placi wzorowo. Dziady jedne polskie dziady.

          3. Do ktoś
            facet , pracodawcy widzą jakie bezrobocie i nie dają podwyżek nawet najlepszym pracownikom nawet przez 12 lat.

            • mobilny on 28 września 2014 at 20:32
            • Odpowiedz

            To muszą nie być najlepsi bo najlepsi ze znalezieniem pracy nie mają problemuno ale to trza sie ruszyć. A jak ktoś woli siedzieć w miejscu i być niewolnikiem to jego sprawa tylko niech nie narzeka i płacze jak ciota.

          4. Racja trzeba się ruszyć. Średnio dobry pracownik gdy się ruszy za robotą Np. do Niemca dostanie uposażenie na początek z 5 razy większe niż u Polaka w Ojczyźnie za taką samą robotę. A żeby śmieszniej bylo żywność u Niemca w sklepie tańsza niźli w PL. Dziady….. dziady

          5. Tu nie ma śmiesznego nic, to neokolonializm panuje w kraju nad Wisłą. Jakie elity takie zarobki

      • Wyborca on 28 września 2014 at 20:53
      • Odpowiedz

      Na mnie takie krzyże nie robią wrażenia, nawet jakby były z platyny. Nie liczy się tam jakiś kawałek metalu i papierek doń w komplecie, tylko to co się zrobiło dla swojej gminy i jej mieszkańców. Nikt nie mówi o tym jakie burmistrz dostała odznaczenia. Natomiast słyszy się opinie, że ludziom za czasów rządów obecnego burmistrza żyje się gorzej niż za poprzednika. Opinii ludzi nie da się zmienić odznaczeniami, czy też kupić za pieniądze. O dobrą opinię społeczeństwa trzeba zabiegać pozytywnymi czynami w jego oczach, a nie robieniem szumu wokół własnej osoby za ogromne pieniądze. Autorytet łatwo sobie popsuć nieroztropnymi działaniami, a jego poprawa często jest już niemożliwa. Nawet za pomocą takich świecidełek jak wspomniany na wstępie krzyż.

        • tak tak on 28 września 2014 at 22:09
        • Odpowiedz

        mówią że chcieliby platrformy u nas bo wspaniale w kraju rządzi 🙂 Zapomniałeś dodać że że to ta elita -członkowie Jedności. Anonimowi chyba ze wstydu.

    • Anonim on 28 września 2014 at 15:22
    • Odpowiedz

    Karasiewicz ” zgadza” się z Arystotelesem! Tego jeszcze nie było! Przebił sam siebie! Mgr. inż.

      • najstarszy syn proboszcza on 28 września 2014 at 15:29
      • Odpowiedz

      mgr inż – Można g*wno robić i nieźle żyć. Ten skrót tłumaczy wszystko 🙂

        • Anonim on 28 września 2014 at 15:34
        • Odpowiedz

        masz jakieś kompleksy najstarszy?
        Nie szło Ci w szkole , pewnie miałeś trudne dzieciństwo,
        Tata nie miał dla Ciebie czasu, tak bywa

          • Tata najstarszego syna on 28 września 2014 at 15:59
          • Odpowiedz

          Ktoś poniżej pisał że BK nie zna sie na ściekach, otóż On jako członek PO to szambo zna od środka. Ciekawi mnie jakim sposobem uciekł „klawiszowi” z pod klucza? Ryglicom nie jest potrzebny zgrany aferzysta, chamuś w gumofilcach z tytułami któremu wydaje się że jak obieca mieszkańcom że taniej wywiezie gówna to wygra wybory. Swoją drogą nieźle musi się chłopina nakombinować żeby go szambowóz nie wessał.

            • Anonim on 28 września 2014 at 20:51
            • Odpowiedz

            Brawo Od tej chwili Tata najstarszego syna jest moim najlepszym przyjacielem. BARDZO PODOBA MI SIĘ TA DIAGNOZA

            • Anonim on 28 września 2014 at 21:26
            • Odpowiedz

            Podobno Jezior mu powiedzial jak to zrobi a Wojtanowski przytakna ze tak sie da.

            • do taty najstarszego syna on 30 września 2014 at 20:54
            • Odpowiedz

            Mam nadzieję, że ty nie jesteś osobą publiczną i nie decydujesz o losach innych, mam nadzieję, że nie masz żony ani dzieci, bo można im tylko współczuć, no takiego schamienia to na tym blogu dawno nie było, retoryka z przed kilku lat, jak u Blogera Jeziora;/ a aferzystą nie jest BK, tylko donosiciele i nieudolni prokuratorzy, którzy udowodnili swoją niemoc i nienawiść, bo dobra gminy w tym z żadnej strony nie mogę się dopatrzyć.

          • najstarszy syn proboszcza on 28 września 2014 at 16:25
          • Odpowiedz

          Czy mam kompleksy? Oczywiście, każdy je ma. W szkole jak to w życiu, raz lepiej raz gorzej.
          Trudne dzieciństwo – raczej nie. Kwestię ojca pomińmy – mój nick wszystko wyjaśnia.
          Natomiast naśmiewam się z mgr inż ponieważ wykształcenie nie ma najmniejszego związku z inteligencją.
          Jeszcze jakieś pytania?

      1. Masz problem z magistrem. Zwróć się o pomoc do Fredka Kiepskiego -> link:

        http://www.cda.pl/video/52717f3/Swiat-wedlug-Kiepskich-Odcinek-15-Wal-magistra

  4. W ksiedze Hioba ukazany został motyw cierpienia , Hiob wystawiony na próbe przez Boga . Może powstanie nowa księga Benka , robi z siebie cierpietnika caly swiat jest zly . Chyba pasuje .

      • Anonim on 28 września 2014 at 14:08
      • Odpowiedz

      Nie wręcz przeciwnie, Pan Karasiewicz zachowuje się jak człowiek którego stać na autorefleksje! Ma świadomość swojej wartości i tego co robill, ale także potrafi przyznać się do błędu i powiedzieć przepraszam. Myśle ze nie ma ciśnienia odnośnie ponownego wyboru, udowodnił sobie i innym ze potrafi żyć bezterminowo gminy.

      Ino czy Ty Gmino bedziesz potrafiła żyć bez dobrego gospodarza? Na ile jeszcze
      koncertów za 50 tys stać Cie bedzie? Igrzyska się kończą, potem pozostanie juz tylko spalenie” Rzymu”. Moze właśnie trzeba Nam wszystkim jeszcze większej klęski niż obecna kadencja, żebyśmy zrozumieli ile znaczy dobry gospodarz w naszym życiu

      Pan Karasiewicz daleki jest od doskonałości ale nie ma lepszego kandydata na burmistrza niż On

        • potrafi on 28 września 2014 at 14:14
        • Odpowiedz

        żyć bezterminowo gminy. ???? Jo gmina potrafia życ bez niego , dyć przeżyłam w zdrowiu cztyry lata 🙂

          • Anonim on 28 września 2014 at 14:18
          • Odpowiedz

          zobaczymy co powiesz jak dostaniesz rachunki po 200- 300 zł za ścieki jak niektórzy

            • anonim on 28 września 2014 at 14:25
            • Odpowiedz

            ścieki kosztują 7,5 zł od jednego metra sześć. to jest za 1000 litrów.

            • Anonim on 28 września 2014 at 15:40
            • Odpowiedz

            U nas się płaci ryczałtem, a wtedy 2+3 oraz babcia płacą 300 zł
            Do tego wysoka cena za śmieci, a o wodzie nie wspomnę
            Dlaczego musimy płacić 3x więcej w Ryglicach niż w Skrzyszowie?
            Moze burmistrzową stać, ja mam problem

            • anonim on 28 września 2014 at 15:43
            • Odpowiedz

            Wychodzi na to, że ile zużyjesz lub spuścisz to za tyle zapłacisz. Tak jak z chlebem jeden zje 2 kromki, drugi cały bochenek i do kogo pretensje……… Do dorzecza bo za drogo.
            „Na kłopoty Bernacki(Karasiewicz)” I po sprawie.

            • Pewnie on 28 września 2014 at 15:52
            • Odpowiedz

            to tak, że w Skrzyszowie działają wodociągi Tarnowskie i tam koszt jednostkowy można rozpisać na tysiące ludzi korzystających z sieci.
            U nas Karasiewicz zafundował nam dorzecze z Tuchowa i rozliczania tylko we własnej gminie. Była dotacja ale nie na wszystko, za to co brakło do dotacji musimy zapłacić niestety my przy opłatach za wodę i ścieki . Ludzi w gminie mało, a jeszcze mniej podłączonych, a licznik w banku bije%. Pewnie Ekonom Wam to lepiej wytłumaczy i powie, że można płacić grosze tylko potrzebna zmiana władzy. Od góry ich tak uczą aby tak ludziom mówić bo tak jest lepiej , a głupi lud to kupi.

            • Anonim on 28 września 2014 at 16:10
            • Odpowiedz

            W Zalasowej woda jest z wodociągów tarnowskich a czy Karasiewicz nie mówił o dywersyfikacji dostaw wody .. Na zebraniu w Zalasowej jeden z mieszkańców też o tym mówił.

            • Anonim on 28 września 2014 at 16:45
            • Odpowiedz

            Jak było spotkanie z tarnowskimi wodociągami w sprawie przystąpienia do spółki wraz z gminą Skrzyszów to jaśnie Bernard pomimo propozycji ze strony Wójta Skrzyszowa nawet nie raczył się pofatygować, pewnie miał syndrom dnia poprzedniego. Teraz o dywersyfikacji bedzie łaskawca dobrotliwy chrzanił. a no tak ślepia mu sie otworzyły.

            • Anonim on 28 września 2014 at 17:37
            • Odpowiedz

            Pani miała 4 lata i co zrobiła?

          1. tego dorzecza chyba nie ma odwrotu niestety,umowy podejrzewam takie ,kredyty,dotacje , nie ma zmiłuj .

        • anonim on 28 września 2014 at 14:22
        • Odpowiedz

        Ale pochwalne hymny na cześć „Zalasowioka” i ta sama retoryka – klęska obecnej kadencji. Nic bardziej śmiesznego. W kadencji zrobiono więcej niż tamten za 3 kadencje. Kto chce o tym wiedzieć ten wie i tu żadnej ciemnoty ludziom nie wciśniecie.

          • hymny pochwalne on 28 września 2014 at 20:11
          • Odpowiedz

          gościu chyba jesteś pryszczaty na jedno oko ! jeśli twierdzisz że za 4 lata zrobiono więcej niż za kadencji BK . Mam dla ciebie radę zmień okulistę i moc szkieł . A ciemnoty ludziom nie wciśniesz to się akurat zgadza

            • Anonim on 28 września 2014 at 20:22
            • Odpowiedz

            Fakty, fakty, a nie bicie bez podstaw w klawiaturę.

          1. Moc szkieł, ale tu czasem wesoło

        • anonim on 28 września 2014 at 17:19
        • Odpowiedz

        Pan Karasiewicz kampanie zaczął od oszustwa , więc chyba się nie zmienił

          • Anonim on 28 września 2014 at 17:42
          • Odpowiedz

          Zawsze miał oponentów bo wiele robił!
          Nie używał karet ani budżetu dla własnej Promocji
          Poza tym chciało mu się pracować I umiał rozwiązać problemy zwykłych ludzi
          Poza tym jego start ma jeszcze jedna zaletę,
          Wladek nie ma najmniejszych szans! Hehe

            • Lekka analiza szans on 28 września 2014 at 17:45
            • Odpowiedz

            A miał je kiedykolwiek?

            • Anonim on 28 września 2014 at 18:20
            • Odpowiedz

            no w sumie nie
            Ale Wkadek się załamie
            Najpierw wyrypala go Pani
            A teraz jeszcze Pan Benek

            • Anonim on 28 września 2014 at 18:26
            • Odpowiedz

            To powinien być zadowolony. Tyle przyjemności na raz.

            • Anonim on 28 września 2014 at 21:05
            • Odpowiedz

            Właśnie Władek mu pokaże gdzie raki zimują – zobaczycie

        • Anonim on 28 września 2014 at 20:57
        • Odpowiedz

        Toż to diabła wcielenie chyba pisze a nie człowiek

  5. powyższego tekstu wynika że gość czyta greckich filozofów w oryginale . Nigdy bym nie podejrzewał.

    • Anonim on 28 września 2014 at 11:39
    • Odpowiedz

    A co na to powie Antek Gilski z Lubczy?

    • Anonim on 28 września 2014 at 10:37
    • Odpowiedz

    Karasiewicz to jedyny kandydat który gwarantuje zmniejszenie opłat za ścieki i wodę , panowanie na Dorzeczem , kontrle Jędrusiaka , dlaczego?
    Bo po prostu się na tym zna!
    Każdemu innemu lisy z Tuchowa wybiorą jajka!

    Tak wyglada większość spraw, ta kadencja udowodniła ze burmistrz bez wiedzy i doswiadczenia oraz braku chęci do nauki staje się niewolnikiem sytuacji którego go przerastają.

      • anonim on 28 września 2014 at 13:01
      • Odpowiedz

      Po sądach to chyba Karasiewicz ciągał Jeziora, a nie odwrotnie.

        • No takie są fakty on 28 września 2014 at 19:15
        • Odpowiedz

        No dokładnie tak i BK w konsekwencji przegrał z AJ . Wszyscy chyba znają sprawę blogera z Ryglic? Jak nie to Google i hasło – bloger z Ryglic. BK wygrał z prokuraturą, która po zawiadomieniu radnych AJ i chyba CZ. No takie są fakty. To BK ciągał AJ po sądach i przegrał.

      • Wolanie on 28 września 2014 at 13:11
      • Odpowiedz

      Karasiewicz wie jak zrobić mniejsze opłaty za ścieki i wodę bo się na tym zna. Na ściekach chyba kiepsko, a na wodzie chyba tak, bo praktykował u nas na Cyganówce u jednego gościa.

      1. by woda ognista była w kranach to by było coś!

    • Bernard Karasiewicz on 28 września 2014 at 10:28
    • Odpowiedz

    Czytając te wpisy różnych anonimowych autorów widać że są interesy których bronią . Przykre że są to interesy prywatne i osobiste rzadko poruszające sprawy społeczne. Opluwanie mojej osoby stało się po wczorajszym ogłoszeniu zamiaru kandydowania częstsze. Jednak sądząc po retoryce zajmują się tym 3 może 4 osoby powtarzając wyświechtane kalumnie. Przypomina mi to okres z przed 4-ch lat wtedy te same osoby pod nośnymi hasłami zapowiadanych przemian przejęli władzę i cofnęli tę gminę w rozwoju o parę lat. Nie sądzę że wyborcy nabiorą się kolejny raz na te hasła. Gdyby wszystko było dobrze to zapewne nie pomyślał bym o kandydowaniu. W większości wpisów poniżej nie doczytałem się merytorycznego dialogu a jedynie wyzwiska. No cóż w przypadku braku argumentów tylko to wam pozostaje. Jednak i za to dziękuję bo jest to darmowa reklama dla mojej osoby w toczącej się kampanii. Jeżeli braknie już epitetów w stosunku do mnie to może skorzystacie z możliwości debaty rzeczowej na którą jestem otwarty a po 17 października może się ona odbyć w świetle kamer. Pozdrawiam w niedzielny poranek .

      • Anonim on 28 września 2014 at 10:47
      • Odpowiedz

      Wiemy kto Pana opluwal i ciagal po sadach. To Andrzej Jezior. Wiekszosc komentarzy sa zapewne jago autorstwa.

        • sytuacja on 28 września 2014 at 10:51
        • Odpowiedz

        w mordzie to nie jest merytoryczna sprawa. taki mamy klimat.

          • Anonim on 28 września 2014 at 11:13
          • Odpowiedz

          Jeżeli piszesz o mordzie pokaz wyrok skazujący dyrektora lub jego czynny udział. Zapewne takiego nie masz. PO nie wyrzuca swojego członka na podstawie oszczerstw strażaka. A żeby poruszać się w waszej formie to zapytam o Marcinkę? Zapytam o łapówkę? Co tacy cwani jesteście?

          1. nie odpowiada z to co się działo dyrektor, co więcej ma pełny komfort psychiczny . Mam nadzieję ze rachunek wyborcy wystawią przy urnach.

          2. i nie rzucać proszę kalumnii na prawie świętego 🙂

            • najstarszy syn proboszcza on 28 września 2014 at 12:21
            • Odpowiedz

            A to ten proces „beatyfikacyjny” już ruszył?

            • anonim on 28 września 2014 at 12:57
            • Odpowiedz

            Może ktoś wie jak duże były podziękowania BK dla Pana Ćwiąkalskiego za możliwość startu w wyborach.

            • Anonim on 28 września 2014 at 14:54
            • Odpowiedz

            Mniej niż AJ na wizyty u psychiatry i na leki. Karasiewicz uniewinniony a Jezior dalej chory. Nie wiadomo czy na Karasiewicza czy na władze? Ale psycholog dalej potrzebny i płacić trzeba.

            • urząd skarbowy on 28 września 2014 at 15:11
            • Odpowiedz

            Podejrzewam, że U BK szły rachunki i na to i na to.

      • do celu on 28 września 2014 at 12:46
      • Odpowiedz

      Jak czlowiek czegos chce to potrafi przeprosic i podziekowac 😀

      • cofnieci w rozwoju on 28 września 2014 at 13:06
      • Odpowiedz

      Według Pana Karasiewicza przez ostatnie 4 lata nasza gmina cofnęła się w rozwoju, nie słyszałem ostatnio takich słów obłudy. Dalej ma zamknięte oczy tak jak przez 20 lat, a chwali się, że przejrzał na oczy i wie teraz dopiero jak władza manipuluje mieszkańcami.

        • Anonim on 28 września 2014 at 14:15
        • Odpowiedz

        Wszystkie gminy maja reformę szkół za sobą !
        My straciliśmy na tym 10 mln zł czyli chodnik przez cała gminę albo 3 sale gimnastyczne!
        Wszystkie gminy maja niższe opłaty za wodę i ścieki !
        My mamy zauroczoną Panią która pozwala Jedrusiakowi nas doić!
        Wszystkie gminy oszczędzają przed nowym rozdaniem kasy z UE żeby mieć na wkład własny
        My wydajemy na bzdury i promocje !
        Zadłużenie wzrosło z 30% do 50%

          • Obiektywnie rzecz biorąc on 28 września 2014 at 17:16
          • Odpowiedz

          Powiem tak.. To jakaś masochistyczna gmina . Wiemy, że Karasiewicz to było i minęło( oby na zawsze), a TP to po prostu przerost formy nad treścią, a mimo to brniemy w tych przedwyborczych rozmyślaniach: On czy Ona . Według mnie oboje trzeba wyautować .. Nie potrzeba nam Burmistrzyni, która chce doczekać 2 lata do emerytury, ani Burmistrza, który chce się zemścić.My chcemy” normalnych” kandydatów na Burmistrza. Nikt inny jak Gmina Ryglice na o na to nie zasługuje

            • Anonim on 28 września 2014 at 17:20
            • Odpowiedz

            Więc jak sądzicie, który lepszy Marcinek czy Augustyn czy może ten Wojtanowski?

            • Lekka analiza szans on 28 września 2014 at 17:41
            • Odpowiedz

            Marcinek jest czysty . Augustyn to dyżurny kandydat. Kto da więcej z tym pojdzie .A Wojtanowski to Lisek Chytrusek……

            i to przyeogromny.

        • Anonim on 28 września 2014 at 21:21
        • Odpowiedz

        On nie przejrzał on sobie po prostu przypomniał

      • Anonim on 28 września 2014 at 13:49
      • Odpowiedz

      Panie Karasiewicz może i gmina zacofana co nie znaczy, że należy jej mieszkańców nadal traktować jak kupę głupich wieśniaków.

        • sołtys on 28 września 2014 at 21:40
        • Odpowiedz

        Mówiąc że przez te 4 lata było wielkie dziadostwo obraża pan całą radę i wszystkich sołtysów. Te 4 lata to największe inwestycje gminne w historii, wyniosły ponad 20 mln zł.Ludzie to widzą i doceniają w rozmowach z nami.To nieuczciwe co pan wygaduje. Sołtysi i radni są oburzeni tym zakłamaniem i obłudą jaką pan uprawia.

          • Anonim on 28 września 2014 at 21:44
          • Odpowiedz

          Nowa jakos jest oburzona i ludzie nową jakoscia. Chyba rozmawiacie ze soba bo ja takich pochwal o was nie slyszalem

          • Anonim on 28 września 2014 at 21:50
          • Odpowiedz

          soltys? Czego sołtys? Chyba nibylandi!
          Inwestycje ma które rada ma wpływ, bo sołtysi maja gowno do powiedzenia, to targ i chodnik (tarnowska), cała resztę wymyślił i przygotował ktoś inny! Nie ta rada , a sołtys Ty akurat głownie przeszkadzasz, ale juz niedługo

          • Anonim on 28 września 2014 at 21:52
          • Odpowiedz

          No tak sołtys nie ma żadnych kompetencji moze jedynie mielić językiem

    • Anonim on 28 września 2014 at 09:27
    • Odpowiedz

    Przez 20 lat było „JA i Mój lud!” Lud podziękował 4 lata temu i teraz „doczekał ” się PRZEPRASZAM!!! Co za perfidia. Jest takie wielkie bezrobocie, nie będzie problemu z pracą, pod warunkiem że chce się pracować.

  6. BK pcha się do Gminy na burmistrza, bo jak pis wygra wybory do Sejmiku to straci posadkę w MORD. Weźmie grubą odprawę, a z wyborców bedzię się dalej śmiał, a w gminie bedzie tak budował 'Jedność’ jak na zebraniu w Zalasowej. Dziękujemy za takiego burmistrza

    1. by platforma miała trochę honoru to po takich sukcesach mordu już by go zwolnili. i proszę mi nie zarzucać złośliwości czy stronniczości ,tak byłoby uczciwie wobec polaków ,choćby tych którzy byli oblewani na egzaminie żeby koniunkturę podkręcić .

    • Anonim on 28 września 2014 at 07:34
    • Odpowiedz

    Na stronie ryglice okolice jast artykul w ktorym pisze ze to Wladyslaw Olszowka ma poparcie PiSu na Burmistrza. Czy to prawda?

      • Anihilant on 28 września 2014 at 07:39
      • Odpowiedz

      Jeśli to prawda to ewidentnie widać, że TP i WO są dogadani i ewidentnie widać, że PiS gra na wykończenie lokalnego PO. Nie wiem czy to źle czy to dobrze, ale duże szanse na anihilację są.

      • Anonim on 28 września 2014 at 08:00
      • Odpowiedz

      Ciekawe co na to Poloskowa?

      • Wyborca on 28 września 2014 at 08:17
      • Odpowiedz

      Na Okolicach też wzmianka o debacie.
      Cyt: „Warto dodać, że z oddolnej inicjatywy mieszkańców powstał pomysł na przeprowadzenie debaty burmistrzowskiej w gminie Ryglice. Chęć włączenia się w akcję wyraziło już kilka podmiotów.”

      http://ryglice-okolice.pl/przegl%C4%85d-kategorii-aktualno%C5%9Bci/aktualno%C5%9Bci-inne/5386-gmina-ryglice-szykuje-si%C4%99-powoli-do-wybor%C3%B3w-na-burmistrza.html

    • Orędzie mieszkańców on 28 września 2014 at 07:23
    • Odpowiedz

    CHCEMY TRZEŹWEGO BURMISTRZA
    DOBREGO, ŚWIEŻEGO POWIETRZA W URZĘDZIE
    NIE CHCEMY ” LEŻANKI ZA BIURKIEM”

      • emigrant on 28 września 2014 at 07:47
      • Odpowiedz

      Głośno było, że składał śluby trzeźwości na jakiejś górze.

      • Marcinka on 28 września 2014 at 18:51
      • Odpowiedz

      Głośno było też o innej górze na której był Jezior.

        • neryw puściły mi już on 28 września 2014 at 19:00
        • Odpowiedz

        Q ….a mać, oba ciule za przeproszeniem bedą sie napierd …ć bez końca? Dać możliwość kontynuowania urzędowania obecnej lub wybrać nowego, może być Marcinek lub Wojtanowski nawet .

    • Anonim on 27 września 2014 at 23:41
    • Odpowiedz

    Chyba nie dobrze dla Jedności. Zła prasa bardzo. Czy poza siecią inaczej?

      • Anonim on 28 września 2014 at 00:26
      • Odpowiedz

      nigdy nie było lepiej
      Ludzie zrozumumieją jak dostaną
      rachunki z Dorzecza
      Karasiewicz potrafił rozwiązywać trudne problemy!
      Zawsze był za ludźmi,nie nazywał się umawiają na listę tylko przyjmował od razu

        • wyborca on 28 września 2014 at 07:34
        • Odpowiedz

        Siedział w urzędzie, to był zawsze dostępny w jakim stanie to już inna sprawa.
        Główne zadanie burmistrza to poruszać się po salonach polityki i ściągać kasę do gminy.

        1. moda łazić do burmistrza i sie żalić , jak do sekretarza partii

    • wyborca on 27 września 2014 at 22:48
    • Odpowiedz

    Cyt: ” Po 20 latach rządzenia w Gminie Ryglice ta 4 letnia przerwa pozwoliła mi zmienić o 100% optykę na funkcjonowanie gminy. Zobaczyłem z perspektywy szeregowego mieszkańca jak wygląda tzw. władza,”

    Co by było dzisiaj jakby Połoskowa nie otworzyła zamkniętych oczu Karasiewicza-totalne bagno bo bagno już było.

    Wybierzmy odmieńca bo teraz się nauczył cyt: „Zobaczyłem z perspektywy szeregowego mieszkańca jak wygląda tzw. władza jakich używa środków manipulacji,”
    Wcześniej nie wiedział jak ludźmi manipulować.
    Obłuda i nic więcej.

      • anonim on 27 września 2014 at 22:53
      • Odpowiedz

      „Idź precz szatanie”

        • ładnie szeregowy on 27 września 2014 at 22:57
        • Odpowiedz

        ustawiony w partjnej nomenklaturze w mordzie ,sukcesy tej jednoski wszyscy znaja. ,a dyrektor nie ma sobie nic do zarzucenia . Niech popłynie z całą platformą na śmietnik historii.

          • Anonim on 27 września 2014 at 23:00
          • Odpowiedz

          Platforma rosnie w sile. A w tchurze juz macie nasrane w gacie pelno. Hahahahaha

      • Anonim on 27 września 2014 at 23:08
      • Odpowiedz

      Wydano 0,5 mln zł na promocje Pani
      Nie zrobiono nic ze szkołami
      Mamy najwyższe opłaty za wodę i ścieki w regionie
      W dodatku zadłużenie sięga szczytów możliwości!
      A my kupujemy kolejną zabawkę za 0,5 mln zł
      tym razem na Lubce…..
      Chodnik zamiast 4 km ma 500 m
      Jedyna nowa inwestycja jest targ
      dla przyjezdnych, żeby mieli warunki za 1,2 mln
      to katastrofa z łukrem

      • Anonim on 27 września 2014 at 23:24
      • Odpowiedz

      Jednośc to nic innego jak gminne koło Platformy

        • Anonim on 27 września 2014 at 23:44
        • Odpowiedz

        Nie pierdol
        Jedność to ludzie
        którzy mają pojęcie o tym
        o czym Ty dopiero się uczysz

          • Anonim on 27 września 2014 at 23:48
          • Odpowiedz

          wiecej przekleństw, ludziom zapewne się to podoba.

            • Anonim on 27 września 2014 at 23:57
            • Odpowiedz

            Ludzie lubią konkrety
            A nie galaretę

            • Anonim on 28 września 2014 at 00:02
            • Odpowiedz

            Co innego lubić a co innego rozsądnie zagłosować. Tekst BK raczej galareta według Ciebie, se tak myśle

            • Anonim on 28 września 2014 at 00:05
            • Odpowiedz

            Ludzie już lubią kulturalne wypowiedzi a nie chamstwo i prostactwo.

            • Anonim on 28 września 2014 at 00:06
            • Odpowiedz

            A ja myśle ze ludzie majà swój rozsądek i po tym tu bedzie lepiej

          • Anonim on 28 września 2014 at 00:07
          • Odpowiedz

          A skąd Ty wiesz czego anonim się uczy ? Siedzisz z nim za biurkiem czy co ?

            • Anonim on 28 września 2014 at 00:17
            • Odpowiedz

            je je je pije kawę

    • wyborca on 27 września 2014 at 22:33
    • Odpowiedz

    Zastanawiam się na tym jak przegra to czy PO zaproponuje Mu kandydowanie w wyborach do sejmu. Co wtedy, chyba za chlebem tak jak większość.

      • anonim on 28 września 2014 at 07:11
      • Odpowiedz

      Urszula ostrzegała go przed tym aby do gminnego szamba nie wchodził. Jak widać nie posłuchał, po przegranej będzie ciężko, a żużlowiec zrobi swoje to już inne pokolenie.

    • To się zaczęło on 27 września 2014 at 22:27
    • Odpowiedz

    Tylko czekać jak będą wrzuty komentarzy obraźliwych na tego bloga z zagranicznych serwerów.

    1. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Niby jesteśmy na to przygotowani. Mogę tylko prosić, by tego nie robić, gdyż utrudni mi to administrowanie, a piszącym komentowanie bez moderacji. az

        • anonim on 27 września 2014 at 22:51
        • Odpowiedz

        Uwierz, będzie to trudne do ogarnięcia.

        1. W każdej chwili możemy wprowadzić moderację. Stajemy się wówczas jedynymi władnymi w publikowaniu tego, co zechcemy. Wolałbym tego uniknąć. Choć z drugiej strony, na czas kampanii …. Zobaczymy. az

    • anonim on 27 września 2014 at 21:52
    • Odpowiedz

    „Ludzie Jedności” toż to nic innego tylko przebrana platforma. Przebrali się, a jeden próbuje ogonem zamiatać.

      • dziadek on 27 września 2014 at 21:56
      • Odpowiedz

      Stare wróble nie dadzą się na plewy wypuścić.

        • Anonim on 27 września 2014 at 22:42
        • Odpowiedz

        W Zalasowej na zebraniu wyjechał z dziubem na sołtysa , burmistrzowa i przewodniczącego jak na przestępców , typowo w swoim dawnym stylu a tu będzie przemawiał jak ksiądz na misjach. OBŁUDA i nic więcej. Ci co go bliżej znają mówią że się faktycznie zmienił ale na jeszcze na GORSZE

          • Anonim on 28 września 2014 at 07:12
          • Odpowiedz

          Ci co mowia ze zmieni sie na gorsze to Sepek i Olszowka poniewaz boja sie o wlasne interesy wraz z Pania Dyrektor Zespolu na czele.

            • emigrant on 28 września 2014 at 07:29
            • Odpowiedz

            Dziękuje Mu i jego partii za to, że muszę być daleko od rodziny. Ludzie poznali już człowieka przez te 20 lat i mu podziękowali. Wstydziłby się ludzi jeszcze mamić.

            • Anonim on 28 września 2014 at 07:36
            • Odpowiedz

            A ja jestem blisko rodziny bo umiem cos zrobic a nie tylko gadac. Pracy jest duzo pod warunkiem ze chce sie pracowac a nie brac tylko pieniadze. Widze ze maz cos z rodziny O. Brac za darmo i nic nie robic.

            • emigrant on 28 września 2014 at 07:45
            • Odpowiedz

            Jesteś chyba blisko rodziny BK, to wszystko wyjaśnia, dziękuję.

            • Anonim on 28 września 2014 at 08:01
            • Odpowiedz

            Akurat blisko soltysa. 🙂

            • emigrant on 28 września 2014 at 09:00
            • Odpowiedz

            Tak bo to wszystko w Zalasowej blisko siebie.

  7. A admin sobie spokojnie z zielonej pozycji obserwuje scenę polityczna gminy. Swoją drogą ciekawi niektórych czy wpuszczą admina na listy do powiatu. Niewątpliwie lista zielonych sporo zyskałaby.

      • mieszkaniec on 27 września 2014 at 23:33
      • Odpowiedz

      Tak, to niektórych ciekawi, i to mocno.

    1. Oj, czy tak spokojnie? Dystans do spraw trzeba mieć. Zwłaszcza do spraw politycznych, gdy się jeszcze nie jest politykiem, gdy się aspiruje do tej roli.
      Dziś seria zebrań sołeckich, co najmniej dwa będą nagrane. Problem z Joninami z powodów czasowych. Dlatego, jeśli Sołtys czy też mieszkańcy Jonin są zainteresowani nagraniem, to sugeruję, by zebranie ktoś nagrał, np. P. Dawid Skruch. az

    • Anonim on 27 września 2014 at 21:10
    • Odpowiedz

    Pnie Karasiewicz dobra kampania i będzie I tura.
    Niech Pan przywróci NORMALNOŚĆ

      • Anonim on 27 września 2014 at 21:40
      • Odpowiedz

      Benek jesteśmy z Tobą
      I tura .. ..jak nic!

        • z boku on 27 września 2014 at 21:46
        • Odpowiedz

        „ale to już było i nie wróci więcej”

      • wyborca on 27 września 2014 at 21:49
      • Odpowiedz

      Znamy tą normalność w jego wydaniu, to tak jak teraz na wschodzie europy.
      On jest dobry tylko w mordzie.

        • wynika on 27 września 2014 at 22:52
        • Odpowiedz

        z tekstu że dusza człowiek,filozofów czyta ,choć ogólnie tekst jak kiepskiego kaznodziei. ja nie wierzę w cudowna odmiane. i jeszcze jedno bardzo mam małe zaufanie do polskiego wymiaru sprawiedliwości . uczciwa sonda wśród ludzi na pewno by potwierdziła że tak myśli większość .

          • Anonim on 27 września 2014 at 22:55
          • Odpowiedz

          Mowisz o gorze Św Marcina? Czy moze o tz aferze lapowkiwej w Bistuszowej?

            • anonim on 28 września 2014 at 07:14
            • Odpowiedz

            Sprawy BK zaszły dalej niż wspomniane wyżej.

    • Anonim on 27 września 2014 at 20:28
    • Odpowiedz

    Ludzie Jedności zdecydowali – buhahahahahahaaaaa, dobre, grunt to poczucie humoru.

      • to coś on 27 września 2014 at 20:31
      • Odpowiedz

      jak cichociemni

      • Wyborca on 27 września 2014 at 21:00
      • Odpowiedz

      Wasza inteligencja jest zbyt niska żeby pewne rzeczy zrozumieć

        • Anonim on 27 września 2014 at 21:02
        • Odpowiedz

        Na szczęście Twoja jest na odpowiednim poziomie .

          • Anonim on 27 września 2014 at 21:06
          • Odpowiedz

          Wyższa od twojej na pewno.

            • Anonim on 27 września 2014 at 21:11
            • Odpowiedz

            O jasnowidza na blogu mamy, wie kim jest wyborca i anonim i zna ich współczynnik inteligencji. No szacun człowieku.

    • Anonim on 27 września 2014 at 20:23
    • Odpowiedz

    Moim zdaniem debata ma sens ale przed II turą. Teraz to byłoby zwykłe bicie piany, którego i tak mamy wszyscy dosyć. Może admin powinien zrewidować pomysł mieszkańca i na nowo postawić pytanie. czy i kiedy?

    1. Też uważam, że debata jak już, to po pierwszej turze. Zakładamy chyba wszyscy, że będą dwie tury. Czy debata się odbędzie, zależy przede wszystkim od samych kandydatów. Trudno organizować debatę, gdy nie będzie chętnych. az

      • Anonim on 27 września 2014 at 21:48
      • Odpowiedz

      zadnej II tury nie bedzie
      Benek zrobimy tu z Tobą
      Nudną Normalność

    • Zrażony on 27 września 2014 at 20:21
    • Odpowiedz

    Mi się nie podoba korzystanie z czyichś tekstów bez podawania źródła. Niestety ruch nieprzemyślany, wielu moglo się zrazić

    • Anonim on 27 września 2014 at 20:05
    • Odpowiedz

    Nie wiem jak inni uwazaja, ale według mnie jeżeli przez 20 lat rządzenia ktos nie wiedzial jakich władza używa środków manipulacji to albo jest totalnym hipokryta albo totalnym debilem. Przepraszam za wyrażenie ale jak czytam takie dyrdymaly to aż coś się robi.

    1. skopiowany (ukradziony) częściowo tekst to właśnie jest MANIPULACJA

        • Anonim on 27 września 2014 at 20:59
        • Odpowiedz

        Tylko tak jakby BK o tym nie wiedział.

    • Młody on 27 września 2014 at 19:07
    • Odpowiedz

    Może warto zrobić debatę kandydatów na fotel burmistrza???Nie wystarczy opublikować program, który de facto mogła opracowywać inna osoba, ale trzeba poprostu znać się i wiedzieć co i jak i z kim. Zebranie w Zalasowej dostarczyło niepodważalnych dowodó na to, że obecna władza nie zna problemów ludzi nawet wtedy kiedy obywatele mówią głośno o swoich problemach. Recepta na te wybory jest to, że TRZEBA NAUCZYĆ SIĘ SŁUCHAĆ MIESZKAŃCÓW a nie prowadzić prywatnej polityki. Rozwalic sitwe w Zalasowej…

      • Anonim on 27 września 2014 at 19:10
      • Odpowiedz

      A zerknij na sondę. Głosowałeś?

        • Młody on 27 września 2014 at 19:22
        • Odpowiedz

        tak, ale jestem pewny że TP, SZM nie zgodzą sie na debatę z wiadomych przyczyn.

          • Anonim on 27 września 2014 at 20:25
          • Odpowiedz

          A jakie to przyczyny?

            • Anonim on 27 września 2014 at 20:33
            • Odpowiedz

            Może takie ze jedno juz kilka razy wtopilo przy wymianie zdań, a drugie nie będzie się ponizalo do poziomu dyskusji poniżej zera.

      • Anonim on 27 września 2014 at 21:05
      • Odpowiedz

      W szkole w Zalasowej Dyrektorka zatrudniła córkę swojego brata, sołtysa Olszówki. Chyba chcą się szybko nachapać na koniec. Ciekowe co na to ci którzy chcę przyszłemu burmistrzowi ciąć kasę. Czyżby bali się że im braknie?

    • z boku on 27 września 2014 at 18:29
    • Odpowiedz

    Jeżeli chce pracować za 1/4 tego co ma dzisiaj to nie widzę przeszkód. Większości w radzie miał nie będzie.

    1. Skąd wiesz jak sie ułoży skład rady? Toż to jak loteria wszystko teraz.

    2. człowieku skad wiesz jak ludzie radnych wybiorą w dodatku reorganizacja i jednomandatowe okręgi, mam nadzieje że większosć obecnych radnych nie przejdzie

        • z boku on 27 września 2014 at 20:00
        • Odpowiedz

        chyba się mylisz

          • Anonim on 27 września 2014 at 20:06
          • Odpowiedz

          Z boku to chyba jakiś gość wszechwiedzący he he. Wie swoje i co mu zrobisz

            • z boku on 27 września 2014 at 20:14
            • Odpowiedz

            Znam nazwiska potencjalnych kandydatów na radnych stąd ta wiedza.

            • Anonim on 27 września 2014 at 20:24
            • Odpowiedz

            A ja znam nazwiska wszystkich wyborców. Tylko co oni zrobią przy urnie? Powiedz.

            • z boku on 27 września 2014 at 20:31
            • Odpowiedz

            zagłosują na ludzi rozsądnych, a tych jest niewiele wśród kandydatów.

    • Skromnym on 27 września 2014 at 18:23
    • Odpowiedz

    moim zdaniem warto by poprzeć decyzje Jedności, gdyby kandydatem był ktoś młodszy. Szkoda, że za tyle lat działania Jedności nikt taki sie nie pojawił. Tez pytanie dlaczego się nie pojawił, ale także i z innych ugrupowań się nie pojawia za bardzo.

  8. ok. super

      • ale cyrk on 27 września 2014 at 21:59
      • Odpowiedz

      Dla Ciebie super, bo po tych samych instytucjach spacerujecie.

    • najstarszy syn proboszcza on 27 września 2014 at 17:09
    • Odpowiedz

    „Po 20 latach rządzenia w Gminie Ryglice ta 4 letnia przerwa pozwoliła mi zmienić o 180% optykę na funkcjonowanie gminy.” Ile to jest 180%? 180° to jeszcze bym zrozumiał, ale procenty? O tej godzinie? 😉

    1. Może miało być o 100 % ?

      1. Moze chodzilo o promile

        1. to jest jak sie inteligenta udaje

    2. Poprawione – 100 %. Gdy autor zechce, będą stopnie. az

    • Co najmniej on 27 września 2014 at 16:59
    • Odpowiedz

    ciekawie. Wielu zapewne czekało na taki obrót spraw.

    • anonim on 27 września 2014 at 15:52
    • Odpowiedz

    http://obcyjezykpolski.strefa.pl/?md=archive&id=294 haha nie ładnie tak kopiować kogoś tekst panie poeto

      • Bernard Karasiewicz on 27 września 2014 at 16:14
      • Odpowiedz

      Nasza inteligencja jest także sumą doświadczeń, przeczytanych i zasłyszanych tekstów które warto cytować. Zapewne opis zjawiska nadinterpretacji słownej o wchodzeniu do wody został zaczerpnięty z podanej strony , ale to nie jest wstyd że zgadzam się z filozofem. Dziękuję za stwierdzenie o mnie poeto to miłe.

        • anonim on 27 września 2014 at 16:41
        • Odpowiedz

        „… Gdybyśmy po słowa greckiego filozofa sięgali w pierwotnym brzmieniu, a nie zmodyfikowanym, byłoby dziś być może mniej nieporozumień dotyczących właściwego odczytania sensu, znaczenia i wymowy „skrzydlatego” powiedzenia. Niestety, zastąpienie członu niepodobna wstąpić… słowami nie wchodzi się… spowodowało rzecz zupełnie zaskakującą. Oto lwia część Polaków mniema, że w zwrocie Nie wchodzi się dwa razy do tej rzeki chodzi nie o to, iż rzeka nigdy nie jest taka sama, lecz o zachowanie kogoś, kto fizycznie bądź w przenośni zastanawia się nad tym, czy powinien (czy nie powinien) jeszcze raz spróbować zrobić coś, co już raz niedawno, kiedyś, w przeszłości zrobił. …” autor Maciej Malinowski. Zaczerpnięta ? Bardziej pasuje jednak skopiowana

          • Liberał z Jonin II on 27 września 2014 at 17:03
          • Odpowiedz

          Brawo anonim!!! Wg mnie dobrze trafiłeś. W dobie internetu nie ma łatwo szanowni kandydaci. Oberwać można z każdej strony (internetowej)

          1. Liberał jak myśli? Jaki % elektoratu stanowią ludzie, którzy głównie dzięki sieci wiedzą co sie dzieje na gminie i na podstawie tego wyrabiają sobie opinie, no i później podejmują wyborcze decyzje? Moim zdaniem w gminie Ryglice jest to co najmniej 30%.

          2. Niechby nawet 10 – 15 % to już i tak wystarczy by przepierniczyć wybory. No ciekawe czy inni kandydaci wejdą w sieć i tu na bloga oficjalnie jak BK?

            • Liberał z Jonin II on 27 września 2014 at 18:28
            • Odpowiedz

            Z sieci dowiadujemy się co się w gminie dzieje negatywnego. Czytamy tylko newsy sensacyjne, negatywne wobec władzy, pesymistyczne i wzbudzające emocje. Dotyczy to całej przestrzeni publicznej. Proszę spróbować rozumować jak Bolek z kabaretu Tey. „Ciągnik bo ma zepsute 1 koło” brzmi inaczej niż „ciągnik ma 3 najnowocześniejsze na świecie koła”. To z kabaretu. A w życiu gminnym? Proszę pobróbować zmienić coś negatywnego w pozytywne. Jeśli naprawdę nic pozytywnego nie znajdziecie to znaczy że nie jesteście obiektywni (lub jesteście nieobiektywni).

            • Niepospolity on 27 września 2014 at 18:56
            • Odpowiedz

            No nie zgadzam sie zupełnie Liberale, bo np, ze strony www gminy dowiadujemy się właśnie tego co najlepsze. Co powiesz na to? Mam cały wieczór wolny, bo kobieta nie chciała iść na Eneja, wiec chętnie podyskutuję.

            • Liberał z Jonin II on 27 września 2014 at 19:21
            • Odpowiedz

            do niepospolitego
            Masz rację – strony internetowe (oficjalne) gmin są coraz ciekawsze i mnóstwo w nich info o życiu w gminie. Niestety powszechnie są traktowane jako TUBA WŁADZY i czytelnicy nie zawsze mają zaufania do tego co tam jest umieszczane. Ale podtrzymuję co napisałem – media nie lubią gdy się dzieje coś dobrego. Żyją z sensacji.
            PS
            Nie podyskutujemy niestety bo za chwilę czeka mnie pakowanie bagaży. Wczesnym rankiem wyjeżdżam zdobyć z przyjaciółmi Śnieżnik. Podobna wraca ładna pogoda

            • Anonim on 27 września 2014 at 22:59
            • Odpowiedz

            A ja muszę już iść bo kobieta mnie woła do łóżka

            • anonim on 27 września 2014 at 23:03
            • Odpowiedz

            A ja muszę już iść bo kobieta mnie woła do łóżka

        1. się kopiuje bez zgody i bez podania źródła to nie jest „zaczerpnięcie” , Problem chyba w tym
          że kopiujący nie bardzo rozumie o co chodzi ale się mu podoba bo mądrze brzmi 🙂

      • anonim on 27 września 2014 at 16:16
      • Odpowiedz

      przydałaby się bibliografia 😉

  9. więc mamy oficjalne stanowisko Jedności.

Skomentuj Anonim Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie będzie publikowany.

Optionally add an image (JPEG only)