Uwaga !!! Kiełbasa wyborcza zwiększa zużycie wody .

Oglądając debaty nasuwa mi się kilka spostrzeżeń, którymi chciałbym się  z  Wami podzielić. Otóż słysząc jak  Paweł Augustyn mówi  o  ujęciach  wody nasuwa  się jedno  spostrzeżenie . Mianowicie  nikt  nie mówi o  kosztach no chyba że w posiadaniu  Augustyna  jest  zaczarowany  ołówek,  którym  będzie  rysował  na  mapie do których  domów  ma popłynąć  woda  z tych  ujęć i te  kreski ołówkiem staną się rurami.  Ludzie,  to  wszystko  są koszty, wywiercenie  studni  to  tylko minimalna składowa  tej  inwestycji, gdzie  projekty  na  sieć  gdzie  zgody  mieszkańców na przejście  przez  teren, gdzie wykonanie? Skąd  pieniądze  na wykonanie  tego  zadania ? Znów obiecuje  się  złote  góry twierdząc, że wszystko  jest  wykonalne, że  wszystko  jest  proste. Niestety znów okaże  się, że to  tylko  obietnice i znów  podobnie  jak Połoskowa Augustyn będzie  rozkładał ręce  mówiąc. Niestety nie  da  się , co ja  mogę, rada  tak chciała. Tylko co  nam z tego  gadania co nam z  tych obietnic? Trzeba  się  zastanowić ile  z  tego  co  mówi Augustyn jest realne  do  wykonania. Szanowni  Państwo,  kto  dziś najgłośniej  krzyczy przeciw  reformie  szkół? Nikt  inny  jak  nauczyciele, którym zależy  na własnych przywilejach  bardziej  niż  na  dobru  waszych  dzieci .To  oni  będą  blokować  wszelkie  reformy wmawiając  ludziom, że  pod  reformą kryją się  zwolnienia  firmy  sprzątające likwidacja  stołówek. Nie  dajcie  się  zwieść tym  co w  imię  własnych  interesów  (zachowania  przywilejów wynikających  z karty  nauczyciela ) mówią  Wam, że Wasze  dzieci  coś na  tej  reformie  stracą  bo  to  ewidentna  nieprawda. Drodzy  mieszkańcy dziś w naszej  gminie  mamy  sytuację,  w  której bezmyślne wykorzystywanie  pieniędzy  publicznych doprowadziło  do  sytuacji  w której, zarówno  budżet gminy jak  i  nasze  budżety domowe  obciążone  są wydatkami,  których  mądrze  gospodarując i inwestując  można  było  uniknąć. Były  to  decyzje  mające  zapewnić obecnej  burmistrz  wygraną  w  wyborach no  bo czym uzasadnić wykonanie  10 km rurociągu do  Lubczy kosztem  budowy  sieci  abonenckich ? Czym uzasadnić te koncerty  gwiazd na  jakie  nie  stać  miasta  Tarnowa i całą  tą promocję łącznie  z etatem pana  od  promocji kosztem  dopłat  do  ścieków  i  wody? Czym  wytłumaczyć likwidacje  własnego  zakładu  komunalnego  mającego sprzęt i doświadczenie w  realizacji  tanich  bo  nie  nastawionych  na  zysk usług  dla  ludzi ? W ten sposób   doprowadzono   do  sytuacji  w  której Dorzecze  Białej  stało się demonem, wszelkim złem jakie  dotknęło  tą  gminę. Drodzy państwo nie  kupuję tej  kiełbasy  wyborczej jaką proponuje  Paweł Augustyn , może  i pięknie  wygląda z  wierzchu ale w rzeczywistości jest  podmalowana  i z szybko  okaże się być  przepiepszona  i  przesolona a  to  spowoduje  tylko zwiększenie  i  tak  już  dużych  kosztów  wody  bo pić się  będzie chciało. Może i Karasiewicz stary odgrzewany i niedoskonały, ale realnie myślący i nie obiecujący tego czego nie  jest  w  stanie  zrobić. Mieliśmy  już piękne  słowa  i mnóstwo  obietnic  i  co  dziś mamy ? Dziś mówimy  o nietrafionych inwestycjach oddawaniu pieniędzy ogromnym zadłużeniu gminy a miało  być  tak  wspaniale  profesjonalnie  lepiej taniej a  wyszło  jak  zwykle. Czy po raz  kolejny chcemy postawić  na  słowa  bez  pokrycia, czy słysząc  to co chcemy słyszeć, będzie  taniej,  będzie lepiej,  będzie sprawiedliwiej nie  powinno dać  nam do  myślenia, że  Augustyn mówi  to  tylko po  to by zyskać  Wasz głos ? Szanowni  mieszkańcy przez  całe  cztery  lata wraz  z Adamem Zielińskim pokazywaliśmy Wam jak  bardzo  mijają się  obietnice z rzeczywistością, pokazywaliśmy  wam czym jest samorząd  i jego pracę. Myślę że dziś wielu z was potrafi odróżnić to co  jest  czystym populizmem od  tego  co  jest  realnie  możliwe do  zrobienia w naszej  gminie. Z całym szacunkiem dla Pawła Augustyna niestety  muszę stwierdzić, że  to o czym mówi w  tych debatach  jest właśnie takim populizmem.  Wszystkich moich czytelników  proszę  by 30 listopada  poszli  i oddali swój głos  na  Pana Bernarda  Karasiewicza  bo w chwili obecnej  to  najlepszy  kandydat  na funkcje  burmistrza Ryglic

                                                                                                                        Krzysztof Groch

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Permanent link to this article: https://lepszeryglice.cba.pl/kielbasa-wyborcza-zwieksza/

103 comments

Skip to comment form

    • Anatol on 28 listopada 2014 at 23:52
    • Reply

    Krzysiek będzie dobrze, zobacz jak na Ciebie naskoczyli już na swoim blogu nie możesz mieć swojego zdania 😉 smacznego piwka

      • AA spod sklepu z on 2 grudnia 2014 at 14:14
      • Reply

      czy jest tu ktoś głupszy od niejakiego grocha

      1. Masz cos do mnie AA ??

    • RE: on 28 listopada 2014 at 23:34
    • Reply

    Na blogu byłego radnego dziś konkrety i długi wpis. Po przeczytaniu przyznaje racje Panu Jeziorowi.

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 23:49
      • Reply

      Andrzej miałeś tu nie pisać, a produkujesz sie cały wieczór.

      • Anonim on 29 listopada 2014 at 00:06
      • Reply

      byłbym ostrożny z przyznawaniem racji niepoczytalnemu

    1. Mógłbym zapytać o to samo pana Andrzeja Jeziora.. Gdzie pan był przed rokiem 2005 czemu wtedy pan nie komentował, czemu wtedy nie zajmował się pan sprawami samorządu? Każdy kiedyś zaczyna i trudno się odnosić do czegoś czego się nie śledziło osobiście. Osobiście pan Andrzej Jezior nigdy nie był i nie jest moim wrogiem, należy docenić jego wkład w budowanie świadomego społeczeństwa, tylko wtedy jest szansa na jakiekolwiek zmiany. Zmiany to nie zmiana burmistrza, władz lokalnych czy państwowych.. Nam potrzeba zmiany myślenia a wtedy wszystko w Polsce się zmieni na lepsze. Pozdrawiam wszystkich…

    • pytam on 28 listopada 2014 at 23:27
    • Reply

    Admin czemu pod wpisem nie rozumiem zniknęło nazwisko winowajcy ?????
    Karasiewicza

    • Tylko on 28 listopada 2014 at 23:14
    • Reply

    Karasiewicz deklaruje likwidację szkół,zero nowych miejsc pracy ;chyba że dla wybranych” żadnych zmian w temacie dorzecza ;płaczcie i pładzcie” itd.
    Ludzie stare to dobre jest tylko wino..

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 23:46
      • Reply

      Nie kłam, bo na kłamstwie nikt daleko nie zajechał i twój pryncypał Augustyn też nie zajedzie. Ludzie nie takie głupie jak ci się wydaje. I możesz mu przekazać, ze pani Augustynowa pracy w szkole nie straci, TYLKO BĘDZIE MUSIAŁA WZIĄĆ SIĘ DO ROBOTY. Bo Karasiewicz zrobi na Woli szkołę integracyjną, a jej mąż chce robić kolejną szkołę na byłym posterunku w Ryglicach i w taki sposób odseparować niepełnosprawne dzieci od pełnosprawnych. Może niech małżonka wytłumaczy panu Pawłowi na czym polegają klasy integracyjne, bo on nie ma zielonego pojęcia.

    • a ja on 28 listopada 2014 at 22:37
    • Reply

    uważam, że jak ktoś robi dobrze zachodniej masonerii to nie powinien się wtrącać w lokalne sprawy.

      • Cisza jak ta... on 28 listopada 2014 at 23:09
      • Reply

      jeszcze 50 min, a potem cisza wyborcza

    • Panie on 28 listopada 2014 at 22:28
    • Reply

    Gochu vel Jakościomierzu ,masz energie do działania , pomyśl i być za prawdą , a nie zgniłymi układami bo takich ludzi trzeba w Polsce. Nie trzeba głupich pomników ale uczciwości i nie będziemy parobkami w Europie.

    • RE: on 28 listopada 2014 at 21:52
    • Reply

    Panie Groch vel „Jakościomierz”, jest Pan jak zwykle nie doinformowany, do końca, i kręci Pan przez to nieprawdy. Zresztą jak ciągle od 4 lat.

    Przechodząc do Meritum:

    Cena wody z Tarnowa w Zalasowej jest tak wysoka, bo zachodzą straty w jej przesyle w wysokości około 45%. Gmina na granicy z Szynwałdem płaci za wodę z tarnowa około 3,7zł za m3, jednak pobiera od mieszkańców aż 6,63zł, bo prawie połowa wody która wpływa do Zalasowej na granicy i jest liczona przez licznik główny, nie trafia potem do odbiorców mających liczniki indywidualnie. TAK, WODA ZNIKA GDZIEŚ PO DRODZE. A skoro nie ma nigdzie tak konkretnego wycieku, to ktoś z niej pewnie korzysta za free.

    Tutaj dokument potwierdzający wszystkie opisane fakty: http://wgrajo.pl/img/oplatyzala.jpg

    Ostatnie zdanie z dokumentu „gdyby nie występowały straty w przesyle wynoszące 43% mieszkańcy płaciliby za wodę 3,75zł”.

    I Tyle powinien Pan przyjąć w swojej kalkulacji, i wówczas okazuje się, że woda z Tarnowa jest sporo tańsza tak jak mówi Augustyn. A dlaczego w Zalasowej są tak duże straty w przesyle, prawie połowa wody trafia nie wiadomo gdzie, no to zapytajmy pana Karasiewicza.

      • RE: on 28 listopada 2014 at 22:14
      • Reply

      Wystarczyło trochę prawdy podpartej dowodem (załączony dokument) i rypnął się cały wpis Grocha (wyprowadzony na nie prawdziwym wywodzie że woda z tranowa droższa).

      To jest prosze Państwa przykład tego jak ten blog działał przez ostatnie 4 lata.

      • Wyborca on 28 listopada 2014 at 22:27
      • Reply

      wez rachunek i zeskanuj. Jak bedzie cena wody w zalasowej 3,7 to przyznam raceje. Klamiecie wy bo woda kosztuje duzo wiecej. Waszym tokiem nyslenia. Gdyby nie siec woda z doze za kosztowalaby 0,01 zl

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 22:28
      • Reply

      do re wrzuc caly dokument na strone bo nie wszystkim chce sie otworzyc

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 22:29
      • Reply

      No nie wiedziałem że jak Augustyn wygra to woda przestanie znikać znaczy ludzie przestaną kraść co spowoduje obniżkę ceny. No mesjasz normalnie mesjasz.

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 22:39
        • Reply

        to ludzie w zalasowej kradną wode to nie do pomyślenia a moze gdzies awaria jest trzeba P, Bernardzie zalozyc na wzor tarnowa straz gminna

          • bezznieczulenia on 28 listopada 2014 at 22:50
          • Reply

          Ceny wody w Tuchowie,poczytajcie sobie.

          Spółka Komunalna „Dorzecze Białej” w Tuchowie informuje, że od 1 kwietnia 2014 roku ulegną zmianie ceny za dostarczoną wodę oraz za odprowadzone ścieki w gminach należących do spółki, w tym także w gminie Tuchów.

          Aktualne taryfy obowiązujące od 1 kwietnia 2014 r.
          Woda
          Cena za 1m3 dostarczonej wody [zł/m3] – 4,49 zł brutto
          – stawka opłaty abonamentowej na odbiorcę:
          wodomierz główny (rozliczenie 2 mies.): 6,37 zł brutto
          podlicznik (rozliczenie 2 mies.): 2,11 zł brutto
          wodomierz główny (rozliczenie 1 mies.): 4,10 zł brutto
          podlicznik (rozliczenie 1 mies.): 2,11 zł brutto
          rozliczenie ryczałtowe (1 mies.): 3,08 zł brutto

          Ścieki
          Cena za 1m3 odprowadzonych ścieków [zł/m3] – 5,62 zł brutto
          rozliczenie ryczałtowe (rozliczenie 2 mies.): 3,50 zł brutto

          Jednocześnie informujemy, że ceny podane są cenami dla odbiorców usług i są one pomniejszone o dopłaty uchwalone przez rady poszczególnych gmin.
          W gminie Tuchów dopłata do 1 m3 ścieków wynosi 6,80 zł brutto, do 1 m3 wody 2,20 zł brutto.

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 23:22
          • Reply

          No to teraz jasne dlaczego w Tuchowie nie narzekają na dorzecze.
          Szkoda że nie rozumiała tego była pani burmistrz i jej była rada miejska.

      • bezznieczulenia on 28 listopada 2014 at 22:45
      • Reply

      Tu nie chodzi tylko o cenę wody. Sama woda dużo nie kosztuje.
      Woda płynie w rurach jak wszystkim wiadomo.
      Rury trzeba wsadzić w ziemię i za to zapłacić.
      Za rury, którymi płynie woda z Tarnowa do Zalasowej zapłaciła gmina, czyli my wszyscy.
      Za rury, którymi płynie woda z Tuchowa płacą ci co ją kupują.
      Dlaczego tak jest?
      Ano dlatego, że gmina, czyli pani burmistrz Połoskowa, przełożyła cały koszt budowy na mieszkańców. Inne gminy zdejmują z mieszkańców koszty rury poprzez dopłaty.
      U nas zrobiono nagonkę na dorzecze, zamiast zadbać o mieszkańców, tak jak to robią inne gminy.
      Jasne już czy nie.

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 22:46
      • Reply

      Człowieku! Skończ z tą manipulacją. Mnie nie obchodzi ile woda kosztuje na granicy, tylko ile kosztuje u mnie w kranie. Ponadto dlaczego ja mam płacić za to że ktoś nie potrafi złapać złodzieja?

        • RE: on 28 listopada 2014 at 22:55
        • Reply

        Należy przyjąć ceny sprzedaży wody przez wymienione spółki, to jest 7zł w Dorzeczu z Tuchowa i 3,75zł w Tarnowie.

        Manipulacją to jest przyjmowanie ceny wody zawyżonej przez straty 43% w Zalasowej. Woda z Tarnowa kosztuje 3,70zł, a mieszkańcy płacą za nią cenę prawie podwójną bo nie wiadomo gdzie znika prawie połowa tej wody.

        Jakoś poza Zalasową nie ma strat lub sa marginalne (1-2%, a nie 43%). Dokument: http://wgrajo.pl/img/oplatyrygl.jpg

        To nie nie jest dziwne? To co, tylko w Zalasowej złodzieje?

          • bezznieczulenia on 28 listopada 2014 at 23:01
          • Reply

          A ile płacimy w podatkach za rury w Zalasowej? Dodaj to do ceny wody i wtedy dyskutuj.

            • RE: on 28 listopada 2014 at 23:20
            • Reply

            Przecież to nie od rur zależy. Wyraźnie pisze, że do sieci w zalasowej wpływa prawie dwa razy więcej wody, niż wypływa w oficjalnie podłączonych domach. I dlatego cena wody z Tarnowa jest w Zalasowej tak zawyżona. Normalnie ta woda powinna kosztować 3,75zł.

            http://wgrajo.pl/img/oplatyzala.jpg

            • bezznieczulenia on 28 listopada 2014 at 23:29
            • Reply

            Dodaj sobie do tego cenę rury i wtedy dyskutuj. Ja nie mam ochoty płacić za rury w Zalasowej i jednocześnie za wode i rury z Dorzecza, tylko dlatego że Połoskowa i Rada miejska dowodzona przez niedouczonych ludzi tak chciała.

    • Ludzie on 28 listopada 2014 at 21:29
    • Reply

    po co wchodzicie w dialog z tym panem . Ten człowiek nie jest w ogóle obiektywny , dostał rozkaz zrobienia roboty to napisał tekst jaki mu kazano i go opublikował . W komentarzach jakościomierza bije bezczelność , subiektywność obłuda .

    1. Pomyśl co to znaczy gdy ktoś obiecuje Ci zmniejszenie rachunków za wodę i ścieki o 100% ? Czyli co po wygraniu wyborów będą za darmo ? Ludzie myślcie trochę. To jest obłuda opowiadać takie bajki

        • Mysl chlopie on 28 listopada 2014 at 21:46
        • Reply

        Stwierdzenia” obnizka o 100 %” to raczej skrot myslowy . Za 100 % można uznac cene wody w tarnowskich wodociagach , natomiast cena w drzeczu bialej jest dwukrotnie wyzsza ( 200 %) , czyli obnizka o 100 % = cena wody w dorzeczu minus cena wody w tarnowskich wodociagach . Zamiast typowego dla Karasiewicza wodolejstwa Augustyn posługuje sie konkretnymi stwierdzeniami

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 22:02
          • Reply

          Skrót myślowy???????????
          7,13 – 6,63 = 0,50
          różnica 50 groszy.
          Sam sobie policz ile to jest procent.
          To policzy dziecko z podstawówki.

            • ? on 28 listopada 2014 at 22:20
            • Reply

            na moim rachunku miesiecznym woda i scieki kosztuja 25 zlotych to nie wiem skad te cyfry

          • buuuuuaaaaaahahaha on 28 listopada 2014 at 22:09
          • Reply

          To nie skrót myślowy tylko manipulacja bo 100% lepiej brzmi niż 50. Głupcy lubią jak im ktoś coś da.Po wyborach powie no sory, ale to taki skrót myślowy był no co wy nie kumaci czy co?

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 22:33
          • Reply

          Jak Augustyn liczy tak jak ty to dla Gminy byla by to katastrofa. Jesli cos kosztuje 1 zl a cena jest dwukrotnie wyzsza to kosztuje 2 zl. Jezeli jest 200% wyzsza to kosztuje 3 zl. Matematyku o siedmiu bolesci. Wez sie za marchewki bo z liczeniem kiepsko

          • Anzelm B on 28 listopada 2014 at 23:40
          • Reply

          to chyba LUBECKIE PROCENTY 🙂

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:46
        • Reply

        ales sie aktywy zrobil dzisiaj na tej emigracji przyjedz tu i plac za scieki coraz wiecej

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:48
        • Reply

        Dobroczyńca i filantrop sie znalozł. Pawełek pewnie z własny kieszeni to pokryje, a jak mu braknie to TUW dołoży.

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:53
          • Reply

          jak zostanie burmistrzem to sie do niego zglos i powiedz ze ty nie potrzebujesz tanszych sciekow bo za swoje nie napisze co ty mozesz placic duzo wiecej

        • my on 28 listopada 2014 at 21:51
        • Reply

        to głupi jesteśmy nie wszyscy są tacy bystrzy jak Jakościomierz

    • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:13
    • Reply

    Augustynowi zaszkadza gdy agituje na niego zJezior czy Olszówka. Jakoscimierz vel Groch miast pomóc zaszkodził tą agitacja BK. Moje zdanie.

    1. Ludzie to nie chorągiewki na wietrze. Wydaje mi się że Ty szkodzisz swojemu zdrowiu czytając te konentarze.

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:31
        • Reply

        Krzysztof. Nigdy nie kłuć się z idiotami bo najpierw zniżą Cię do swego poziomu, a potem pokonają doświadczeniem.

          • zanim on 28 listopada 2014 at 21:43
          • Reply

          nazwiesz kogoś idiotą zastanów się nad sobą.

        • anonimek on 28 listopada 2014 at 22:37
        • Reply

        Gościu Groch !! Już pisałeś tu że u Nas pracy co niemiara, więc co robisz w tej zimnej krainie? Teraz znowu uderzasz w ścieki i wodę że za tania.Gościu po wnikliwej analizie twoich wypocin należy sobie zadać podstawowe pytanie: GROCH CZY TY JESTEŚ NORMALNY ?

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 22:51
          • Reply

          Co Ty możesz gruntownie przeanalizować jak masz problem z czytaniem ze zrozumieniem chachachachachacha

    • Groch on 28 listopada 2014 at 21:06
    • Reply

    to beton Karasiewicza nie przegadacie mu nic na sile nawet motkiem nie wbijecie do glowy .

    • jak on 28 listopada 2014 at 20:49
    • Reply

    rozumiem autor tego elaboratu tu nie głosuje .Ja liczę na zmiany i na „sprawdzonego” nie będę głosował .

    1. Mam prawo oceniać to co widzę i słyszę a że widzę dobrze i słuch mam wręcz idealny to moje oceny są jakie są. Polecam strzelić sobie piwko i więcej luzu takie spięcie żle działa na bardzo ważny mięsień zwany zwieraczem.

        • jak on 28 listopada 2014 at 21:08
        • Reply

        przeczytałem ten elaboracik to miałem tak doradzić autorowi . ale nie chciałem być za chama uznany 🙂

    • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:46
    • Reply

    Aby uzdrowić gminę Ryglice Burmistrzem musiałby zostać Stanisław Drąg. Szkoda że nie zdecydował się wystartować.

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:05
      • Reply

      No napewno. On by tu w Ryglicach utworzył filię sądu, prokuratury i areszt „wydobywczy” żeby lokalni oskarżeni nie musieli daleko jeździć.

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:47
      • Reply

      A kto to taki?

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 22:38
        • Reply

        To facet co się Olszówce po nocach w koszmarach śni.
        U niego albo coś jest czarne albo białe i nima szarości. Ludzie dzielą się na tych co mieli z nim proces, mają znim proces, i tych co będą mieli z nim proces. Dotychczas żadnego nie przegrał. Jak ktoś coś przewini to nima zmiłuj i taki tu jest potrzebny

    • Jezior vs. Groch on 28 listopada 2014 at 20:44
    • Reply

    Śmiejecie się z Jeziora że agituje popiera Augustyna, a Groch robi dokładnie to samo względem Karasiewicza . Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia . Z całym szacunkiem dla Pana Grocha słowa osoby przebywającej za granicą i nigdy nie działającej w samorządzie mają słabe podłoże merytoryczne . Skoro jest Pan takim znawcą spraw gminy to dlaczego nie zaangażuję się pan aktywnie w działalność samorządową . Warto się zastanowić tak naprawdę kto jest autorem populizmów . Augustyn czy może Groch . Pozdrawiam

      • Pysio on 28 listopada 2014 at 21:07
      • Reply

      Groch ocenia fakty . To że nie działa w samorządzie tym bardziej daje mu bezstronne spojrzenie na całą sprawę. Mam takie samo zdanie jak Krzysiek. Obietnice trzeba przekładać na możliwości ich wykonania, a są one mocno ograniczone. Poza tym fakt iż przebywa za granicą w niczym nie dyskwalifikuje Krzyśka wręcz przeciwnie świadczy o nim dobrze o tym że interesuje się sprawami swojej gminy .

        • chyba on 28 listopada 2014 at 21:22
        • Reply

        jedyny z emigracji inni już załapali dlaczego musieli stąd wyjeżdżać

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:30
      • Reply

      Nikt się z pana Augustyna nie śmieje, należy mu tylko współczuć takiego poparcia. Na pewno pan Augustyn wolałby poparcie pana Grocha.

    • ... on 28 listopada 2014 at 20:27
    • Reply

    boicie sie Pawla dlatego piszecie pawszkwile przed cisza wyborcza . wstyyd a wydawalo sie ze kulturalna kampania bedzie do samego konca

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:54
      • Reply

      No bo to jest tak, kto ma media ten ma władzę. I tak jest od samych szczytów władzy aż po sam dół.

    • Elżbieta Witek on 28 listopada 2014 at 20:21
    • Reply

    Drodzy mieszkańcy Gminy Ryglice
    To co piszę Krzysztof jest powiedzeniem tego, że nasi mieszkańcy gminy potrafią jednak podejmować słuszne decyzje i wyciągać prawdziwe wnioski z populizmu Pana Pawła Augustyna. Ja z racji tego ze jestem związana pośrednio z Jednostkami Samorządowymi chcę poruszyć jeszcze dwie kwestię, które wynikają z przepisów prawa : po pierwsze nie jest możliwe obniżenie kosztów za wywóz nieczystości ( śmieci ) przez najbliższe 12 miesięcy ponieważ przetarg na tą usługę w Gminie Ryglice jest rozstrzygnięty i niestety ceny przez najbliższe 12 miesięcy za śmieci się nie zmienią. Jest to opowiadanie przez Pana Pawła Augustyna zwyczajnych bajek.
    Druga kwestia dotyczącą Dorzecza Białej jak można opowiadać takie farmazony że spółkę da się tak po prostu przekazać do Tarnowskich Wodociągów !! Bzdura przecież po pierwsze spółka jest własnością czterech gmin na co musi być zgoda a po drugie Dorzecze” defakto” jest własnością Banku gospodarstwa Krajowego z uwagi na zastaw na udziałach spółki Dorzecze Białej czyli nie można je zbyć, sprzedać, przekazać przed uprzednią zgodą Banku ! Przecież BGK udzielając bardzo dużego kredytu musiało się bardzo dobrze zabezpieczyć . Reasumując jedynym i bardzo dobrym wyborem jest oddanie głosu na dobrego i sprawdzonego gospodarza Bernarda Karasiewicza.
    Powtórzmy ten wynik z I tury i potwierdźmy jeszcze raz swój już raz oddany głos na Karasiewicza.

      • anonim on 28 listopada 2014 at 20:32
      • Reply

      Amen! Glosujmy na Bernarda i idzmy na dno !!!! Noz w kieszeni sie otwiera

      • dziś on 28 listopada 2014 at 20:35
      • Reply

      dzień wiernopoddańczych hołdów, i małe pytanie gdzie Augustyn powiedział że dorzecze można „ot tak” przekazać ,chyba nigdzie a cały wywód do wymyślonych słów .:) taka dyskusja z urojeniami własnymi

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:43
        • Reply

        Na którejś ulotce Augustyna było. Chyba że to sabotaż był i ktoś podrobił jego ulotki.

      1. Skoro nie można tak łatwo przekazać do Tarnowa to niech nie opowiada żę to jest lerkarstwo na to by płacić mniej. Co do chołdów to gdzie je widzisz? Widziałeś je pewnie całe cztery lata gdy dzięki temu co robiliśmy mogłeś śledzić to co się dzieje w naszej gminie. Ci co tak bardzo krzyczeli i usuwali mnie z sali w Woli Lubeckiej dziś na moje stronie i za jej pośrednictwem docierają do was. Nie są im zatykane usta tak jak kiedyś oni chcieli zatkać usta mi, nikt nie blokował i nie blokuje nikomu dostępu do tej strony.

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:56
          • Reply

          tak łatwo nie ale trzeba to zrobić aby rachunki za media nie były coraz większe chyba się ze mną w tym względzie zgodziśż a nie mówić że umowy śą tak spisane że nie da się nic zrobić tak najłatwiej dlatego trzeba osoby która to zrobi a nie bedzie patrzeć jak ludzie wypluwaja zyly żeby zaplacic rachunki

        • bezznieczulenia on 28 listopada 2014 at 21:12
        • Reply

        Wystarczy posłuchać debat, żeby wiedzieć co pan Augustyn mówi.
        Pani Witek ma całkowitą rację. Pan Augustyn wielokrotnie mówił, że jak zostanie burmistrzem to natychmiast obniży ceny śmieci o 30 %. To jest oczywista bzdura, bo przetarg na przyszły rok jest rozstrzygnięty. Umowy nie można rozwiązać z powodu widzimisię pana Augustyna bo MPGK pójdzie do sądu i sprawę wygra.
        Jeżeli chodzi o Dorzecze, to zgadzam się w całości z panią Witek i dziwię się panu Augustynowi, że zamiast się douczyć to w kółko powtarza to samo. Wystarczy porozmawiać z pierwszym lepszym prawnikiem i panu to wyjaśni. W gminie mieszkają wykształceni ludzie, to nie jest jakiś ciemnogród. Nie zależy panu na dobrej opinii u tych ludzi?
        Chyba jednak nie zależy, bo jak pan pisze na ulotce, że obniży ceny wody i ścieków o100 % to nie wiem czy śmiać się czy współczuć głupoty. Zamierza pan lać wode przez 4 lata? Tylko to jest pewne na 100% w tym co pan mówi.

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:37
      • Reply

      szanowna Pani czy Augustyn powiedział że od jego zaprzysiężenia zmieni ceny śmiei chyba nie ale napewno zrobi to w jak najszybszym czasie a co do cen za wode i nieczystosci Pan karasiewicz dostał w prezencie kodeks handlowy gdzie pisze jak można lączyć spółki na pewno można to zrobić trzeba tylko chciec także Pani tekst ma tylko jeden podsekt komuś sie przypodobać a można uprzejmie sie zapytać co znaczą słowa zwiąanie z jednostkami samorządowymi

      1. A czy ktoś zapytał wodociągi Tarnowskie czy chcą dorzecze białej ?

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:02
          • Reply

          widac ze nie masz pojecia o czym piszesz to nie j est tak panie wezmiesz moje g…….a to są powazne rozmowy jesli jednej i drugiej stronie tbedzie sie oplaalo to napewno sie dogadaja

          1. Zmniejszenie kosztów ? Policz dobrze ile kosztuje woda z Tarnowa i Tuchowa i przestań bredzić.
            Ceny wody.
            woda z Tarnowa 6,63 brutto za m3 + 8,81 abonament miesięczny
            woda z Tuchowa 7,13 brutto za m3 + 4,10 abonament za miesiąc lub 6,37 za 2 miesiące w zależności od okresu rozliczenia

            Przy 4 osobowej rodzinie,która zużywa 4 m3 na miesiąc i rozlicza się miesięcznie czyli płaci abonament 4,10 różnica na rachunku wynosi 8 zł!!!!!!!!!!!!
            Przy 2 miesięcznym rozliczeniu różnica jest jeszcze mniejsza, bo 6,37 dzieli się na dwa.

            Czy jest o co szaty drzeć. Ludzie, sami sobie policzcie, zanim uwierzycie w te głupoty co Wam Augustyn i jego klakierzy wciskają. Wkoło tylko to samo powtarzają, że woda z Tarnowa taka tania a z Tuchowa droga. Ja się nie dziwię niektórym co za Pawłem latają i te brednie powtarzają, taka ich uroda, ale nie dajcie się nabierać,bo Paweł się śmieje z tego jak łatwo Wami manipulować. Wymyśla tylko co jeszcze może zadziałać żeby Was otumanić. Na mnie to nie działa, ja swój rozum mam.

            • anonim on 28 listopada 2014 at 21:17
            • Reply

            Widać chłopie,że nie masz pojęcia ile zużywa wody rodzina 4 osobowa
            4m3 to oni wypiją , a reszta?

              • ryglice on 28 listopada 2014 at 21:22
                Author

              Ha Ha Ha W przeciwieństwie do Ciebie mam i wode i rodzine i wiem ile zurzywam i ile płace więc nie będę dyskutował o czymś o czym Ty tylko słyszałeś.

            • buuuuuaaaaaahahaha on 28 listopada 2014 at 21:59
            • Reply

            Ja nie mogę. Gościu potrafi wypić kubik wody (1000 litrów) za miesiąc? Agdzie jedzenie? Zgłoście go gdzieś do discowery czy galileo sławni będziecie.

              • ryglice on 28 listopada 2014 at 22:06
                Author

              Po kiełbasie Pawła zapewne ludziska tyle wypiją i słono zapłacą . Powodzenia.

            • RE: on 28 listopada 2014 at 23:02
            • Reply

            Panie Groch vel “Jakościomierz”, jest Pan jak zwykle nie doinformowany, do końca, i kręci Pan przez to nieprawdy. Zresztą jak ciągle od 4 lat.

            Należy przyjąć ceny sprzedaży wody przez wymienione spółki, to jest 7zł w Dorzeczu z Tuchowa i 3,75zł w Tarnowie.

            Manipulacją to jest przyjmowanie ceny wody zawyżonej przez straty 43% w Zalasowej. Woda z Tarnowa kosztuje 3,70zł, a mieszkańcy płacą za nią cenę prawie podwójną bo nie wiadomo gdzie znika prawie połowa tej wody.
            Tutaj dokument potwierdzający wszystkie opisane fakty: http://wgrajo.pl/img/oplatyzala.jpg

            Ostatnie zdanie z dokumentu “gdyby nie występowały straty w przesyle wynoszące 43% mieszkańcy płaciliby za wodę 3,75zł”.

            akoś poza Zalasową nie ma strat lub sa marginalne (1-2%, a nie 43%) i mieszkańcy mają ją mniej więcej po tyle po ile sprzedaje dorzecze. Dokument: http://wgrajo.pl/img/oplatyrygl.jpg

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:05
          • Reply

          Krzysztof zadaj sobie pytanie czy dorzecze bialej by tego chchcialo aby obnizyc koszty czy wtedy potrzeba by bylo tylu prezesow pracownikow administracyjnych gdzie wtedy usadzic swoich

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 23:18
        • Reply

        Pani Witek to jakiś zaprzyjazniony bank tarnowski obsługujący gminy, chyba Ochrony Środowiska

      • anonim on 28 listopada 2014 at 20:37
      • Reply

      Pani Elu niech się Pani tak nie angażuje, Góra Kielanowska ma być przekazana do Tuchowa.

        • anonim on 28 listopada 2014 at 20:47
        • Reply

        Widzi Pani chyba gdzie stoi „witacz gminny”

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:44
      • Reply

      Pani Ełżbieo czy Pani jest niedoszłą radną z Bistuszowej z komitetu P, Karasiewicza

        • tylko on 28 listopada 2014 at 22:22
        • Reply

        przypadkowa zbieżność nazwisk i imion 🙂

      • ne rozumiem on 28 listopada 2014 at 23:00
      • Reply

      Czemu wszyscy krytykują pomysł Augustyna odnośnie odcięcia się od dorzecza,a nikt słowem nie wspomni o winowajcy całego zajścia? Czyżbyście zapomnieli że jedyną osobą odpowiedzialną za oddanie nas pod władanie Tuchowa jest nie kto inny tylko sam !!
      Najlepszym przykładem jest tu gmina Gromnik która położona pomiędzy dwoma udziałowcami Tuchowem i Ciężkowicami potrafiła oprzeć się wizji dorzecza.
      Wójt tej gminy zasługuje na szacunek gdyż nadrzędne stały się dla Niego interesy mieszkańców a nie układy i wyzysk coraz uboższego społeczeństwa..

      • ?? on 28 listopada 2014 at 23:31
      • Reply

      Czyżby się pani jakaś posadka w gminie szykowała ?

    • ? on 28 listopada 2014 at 20:08
    • Reply

    CZEMU LISTONOSZKA ZOSTAWIA MOJE PRZESYŁKI U KAŻDEGO MOJEGO SĄSIADA TYLKO NIE U MNIE??

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:14
      • Reply

      Poprostu uwiąż psa

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:30
        • Reply

        Chyba że przyjdzie ta co nosi petardy to nie cza wiązać. Mój jak powąchoł to go w Żurowy ostatnio widziely.

    • bezznieczulenia on 28 listopada 2014 at 20:03
    • Reply

    Krzysiu nic dodać, nic ująć, lepiej nie można było tego napisać. Jak zwykle masz trzeźwe spojrzenie na rzeczywistość.

    • Anonim on 28 listopada 2014 at 19:56
    • Reply

    W budowaniu ujęć wody Augustyn ma bardzo duże doświadczenie. Kiedyś w TVR widziałem reportarz który opowiadał jak Augustyn wykopał na swojej działce studnię do której podłączył trzy gospodarki, a susza była wtedy okrutna.

      • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:51
      • Reply

      taak susza …. suszyło ich nawet wiem dlaczego … teraz po wyborach bez względu kto wygra też będzie potrzebne duużo wody biorąc pod uwagę lubeckie tradycje 🙂
      https://www.youtube.com/watch?v=bTbU6g_i8ek

    • trzeżwy on 28 listopada 2014 at 19:45
    • Reply

    Krzysiu a ktorz to ci tak pieknie pisze te wypociny????????????

    • Anonim on 28 listopada 2014 at 19:33
    • Reply

    Tekst w stylu kiepskiego kazania.Mamy mieć dożywotniego burmistrza ?, Brakuje jeszcze rady ,zagłosujcie i wyjeżdżajcie jak ja .

    • na on 28 listopada 2014 at 19:26
    • Reply

    Karasiewicza , a dejże sobie spokój , na platformę nigdy w życiu

    • Anonim on 28 listopada 2014 at 19:14
    • Reply

    Krzysiu a gdzie ty teraz jesteś w kraju czy za granicą

      • Pysio on 28 listopada 2014 at 19:51
      • Reply

      Brawo!!! Krzysiek jak zwykle rozsądnie myśli i nie da sie nabrać na banialuki Pawła. Szkoda tylko że tak rozsądnie i zdrowo myślących ludzi brakuje. Krzysiek wracaj do Polski ;)..

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:04
        • Reply

        Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Niestety jest mnogo takich co nabiorą się na to słodkie pierdzenie Pawełka i będą innym wmawiać że to zapach wanilji.

        • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:08
        • Reply

        będziesz rzecznikiem prasowym w gminie lub zarobisz jako model do nastepnego pomnika emigranta trochę kasy zarobisz nie będziesz musiał tułać się po obcych krajach za groszem

          • Anonim on 28 listopada 2014 at 20:19
          • Reply

          TO TY UKRADŁEŚ POMNIKOWI TE ZEGARKI?

        1. Chopie dziękuj Bogu że tyle ludzi wyjechało bo stał byś pod hutą u Wrześniaka i prosił o jakąkolwiek pracę. Przestań opowiadać bajki bo te ani zabawne ani piękne. Skoro przychodzą ci do głowy posady w gminie (rzeczników asystentów wice burmistrzów) to znaczy że albo chciałbyś się na taką załapać albo chcesz zatrudnić na tych stanowiskach kogo w zamian za poparcie. Mam swój rozum patrze i widzę jak się żyje tam gdzie ludzie pracując uczciwie dostają uczciwą zapłatę nie muszą krzyczeć że woda i kanalizacja jest droga bo stać ich na to by żyć godnie.

            • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:08
            • Reply

            to jeszcze napisz kto w tym kraju rzadzi na naszej zielonej wyspie

              • ryglice on 28 listopada 2014 at 21:12
                Author

              W tym kraju już rządzili wszyscy od komunistów przez Solidarność, SLD, Pis PSL ,PO i wszyscy to samo robili. Dbali o siebie !!!!!!!

            • Anonim on 28 listopada 2014 at 21:48
            • Reply

            Rządziła też Samoobrona i Paweł z nimi współpracował.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

Optionally add an image (JPEG only)