(?!) …

Co jakiś czas w komentarzach pojawia się prośba żeby opublikować pełny tekst postanowienia z dnia 24 lipca 2019 r. wydanego przez Sąd Rejonowy w Tarnowie w sprawie zażalenia na postanowienie prokuratora złożonego przez administratora pana Adama Zielińskiego.

Moi drodzy. Sąd postanowił uchylić przedmiotowe postanowienie zwracając przy tym uwagę na to o czym pisałem tutaj, że te działania są realizacją słów burmistrza, że „my dowiemy się już oficjalnie, kto to jest, bo i taka możliwość też jest” https://youtu.be/k0ztkg-uAvQ?t=127 Sąd wskazał również, że postępowanie to zostało wszczęte z naruszeniem prawa, gdyż do wszczęcia postępowania nie wystarczy anonimowy wniosek lecz wniosek pokrzywdzonego. Skoro takiego wniosku nie składałem to jak to się stało, że wszczęto owo postępowanie? Jak bowiem zauważył Sąd „Brak wniosku o ściganie wyklucza dopuszczalność wszczęcia postępowania, natomiast postępowanie wszczęte pomimo braku wniosku podlega umorzeniu (art 17 § 1 pkt. 10 k.p.k )” Niestety mimo to czynności zmierzające do ustalenia mojej tożsamości trwały nadal i w dnu 9 sierpnia otrzymałem email następującej treści:

Jak widać wszelkie czynności zmierzać mają do ustalenia osoby jaka kryje się pod nickiem konstanty niewiadomski. Natomiast zdanie sformułowane w ten sposób: „kierowania gróźb karalnych pod adresem osoby posługującej się pseudonimem „Konstanty Niewiadomski”, tj. o przestępstwo z art. 190 § 1 kk. w związku z powyższym wzywam Pana do stawiennictwa w Komisariacie Policji w Tuchowie” sugeruje, że w drodze tego prowadzonego z naruszeniem prawa postępowania w sposób operacyjny (?!) ustalono, że ja to Pan.

Szanowni Państwo. Tak jak zapewniłem Policję w przesłanym emailu w chwili obecnej nie czuję, że słowa burmistrza, jakie padły na zebraniu mogą zostać spełnione i nie zamierzam składać wniosku o ściganie czynu z art. 190 § 1 kk. Nie oznacza to jednak, że w dalszym okresie sprawowania mandatu burmistrza przez pana Augustyna nie poczuję, że podejmowane są wobec mnie działania mogące wyczerpywać znamiona opisane art. 190 § 1 kk. Mając na uwadze to jaką gorliwością w chwili obecnej wykazała się prokuratura jestem przekonany, że gdy poczuję się zagrożony i wystąpię z formalnym wnioskiem z podobną gorliwością będzie się ścigać tę osobę.

W tej sprawie nie sposób nie odnieść wrażenia, że ktoś mocno pociągną za sznurki, by ustalić kim jestem i to tylko dlatego, że ośmieliłem się zapytać o publiczne sprawy. Poprzez to postępowanie próbowano mnie zaszachować a tymczasem może się okazać, że to pionek zbije króla.

KN

Poniżej pełna treść postanowienia Sądu.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Permanent link to this article: https://lepszeryglice.cba.pl/9908-2/

110 comments

Skip to comment form

    • licznik ?? on 5 września 2019 at 15:04
    • Reply

    dziś na blogu chyba sfiksował. Brak tematu nowego a wejścia ponad 200 ??

    1. Nic dziwnego, sprawę na swojej ogólnopolskiej stronie opisała organizacja pozarządowa Sieć Obywatelska Watchdog Polska https://siecobywatelska.pl/

      • Obserwer on 5 września 2019 at 19:22
      • Reply

      Promocja gminy po pieronie. Radni czy wy sie aby nie pomyliliście z powołaniem?

        • anonim on 5 września 2019 at 19:35
        • Reply

        wstyd

          • Nadzieja on 5 września 2019 at 19:59
          • Reply

          Wstyd będzie gdy pozarządowi wyjaśnią średnie Średniego. Rządowi (PiS)nie dają rady bądź nie chcą to nadzieja w pozarządowych.

          1. Niestety nie ma w gminie ludzi zainteresowanych wyjaśnieniem kwestii wykształcenia Pana Augustyna.
            Pozostaje też niepewność co do tego co w sytuacji gdyby wątpliwości stały się faktem i czy na takiej sytuacji nie skorzystałby były burmistrz. Jest też jak słyszę niepewność co do tego czy „niewiadomski” jest swój czy wróg. Dlatego nie ma co liczyć, że ktoś w gminie podejmie temat a wielu jest zdania, że lepiej poczekać niech to zrobią inni bo wychylanie się może się nie opłacać. Niestety patrząc realistycznie to wkrótce to kto będzie burmistrzem może nie mieć żadnego znaczenia bo stan gminnej kasy sprowadzi go do roli czysto administracyjnej.

              • Anonim on 5 września 2019 at 21:24

              Niewiele się zmieniło w tej naszej gminie .

              • znaczenie on 5 września 2019 at 22:07

              Mają pierogi i grule a prawda sierotą została , choć to podstawa kultury i katolicyzmu. cóż ,zyski wszystko usprawiedliwiają dla wiele a może większości, myślałem inaczej ,wybierałem bo pis popierał ,ale teraz mi to błogosławieństwo proboszcza wydaje się złym pomysłem..

              • Anonim on 5 września 2019 at 22:45

              Ludzie są zainteresowani tylko albo nie chcą się narazić (dlatego między innymi czytamy tu artykuły Pana KN a nie Pana XY) albo nie wiedzą co mają zrobić. Proszę również zwrócić uwagę, że posłowie również mają to w xxxx. Cała sytuacja potwierdza negatywne komentarze pisane tutaj pod adresem średniego przed wyborami. Podobno jedna ze stacji zbiera materiały ale program będzie emitowany przed wyborami. Co z tego wyjdzie zobaczymy.

        • Windows on 9 września 2019 at 21:45
        • Reply

        Tyle pseudo promocji pisu w naszej gminie dawno nie było. Szkoda że efektów aktywności rzekomej brak. Gdzie ci turyści?
        Radni waszym obowiązkiem jest dbanie o rozwój gminy poprzez kreowanie prawa lokalnego….
        Najwyższy czas wziąć pod lupę działania niektórych radnych- czy na boku nie kręcą własnych biznesów kosztem gminnych finansów?

    • Anonim on 1 września 2019 at 17:54
    • Reply

    Z osób którzy szli z Augustynem do wyborów prawie wszyscy zostali zagospodarowani. Są radnymi albo pracują na gminnych etatach. Tylko jedna osoba nie jest radnym i nie pracuje. Ciekawe dlaczego.

      • 😎 on 1 września 2019 at 19:07
      • Reply

      Pewnie dlatego, że ta osoba po prostu nie chce z nim pracować?

      • Anonim on 1 września 2019 at 19:16
      • Reply

      8 kandydatów na radnych od Średniego nie weszło do rady. To stworzono 8 etatów? Śledzę ogłoszenia na BIP i nie widziałem ogłoszeń o nabór.

      To może wymień te osoby.

      • Anonim on 2 września 2019 at 11:58
      • Reply

      Piszesz o Wójtowiczu i Dudzie? Nalotali się chłopoki z ulotkami i plakatami od domu do domu i zostali chyba o niczym. Wójtowicz administracyjnie Karasiewicza tępił w sprawie oczyszczalni. U Śreniego nie ten standard jak np w sąsiedniej gminie Tuchów gdzie burmistrz po wygranej wspólnie z pomagającymi w kampanii zrobiła sobie foto i wrzuciła w sieć – oficjalnie dziękując im wszystkim. Średni to średni i tle w temacie

        • Anonim on 2 września 2019 at 13:07
        • Reply

        średni nie średni ale żonce i kuzynce podwyżkę umiał załatwić.
        Tak ponad tysiaczek na rączkę siądzie od dzis chyba co ?
        Nowy rok się zaczał a ze starego wyników z egazminów nadal nie ma, chyba się boją pokazac na jakich kiepskich nauczycieli tyle kasy pójdzie.

          • Anonim on 2 września 2019 at 13:21
          • Reply

          Ooo to Karolka vel Ryglice 2023 se teraz więcej zarobi

            • Anonim on 2 września 2019 at 15:12
            • Reply

            Ta Karolka to jakaś durna taka. Same głupoty pisze i jeszcze się z tego cieszy, że się ośmiesza.

        • junkers on 4 września 2019 at 22:03
        • Reply

        średni, średni, Wy byście byli chorzy jakbyście kogoś nie szczypali nie macie innych celów w zyciu ??

          • Anonim on 4 września 2019 at 22:32
          • Reply

          Jako popierajacego Platformę pewne postawy Cię nie rażą. Rozumiemy to lecz nie popieramy.

            • junkers on 5 września 2019 at 05:43
            • Reply

            ale ja nie popieram Platformy tylko popieram wszystkich co rozsądnie i konstruktywnie myślą i tak działają.

              • Anonim on 5 września 2019 at 07:23

              Olewka osób pytających o wydatki gminne do działań konstruktywnych i sensownych chyba trudno zaliczyć.

      • Windows on 4 września 2019 at 21:51
      • Reply

      Sekretarz jeździ sobie po krajach i bawi się w projekty, w gminie to tylko polityka a robić nie ma komu.
      Żal trochę.

        • Anonim on 5 września 2019 at 22:14
        • Reply

        z tych projektów to niezła kasa jest

          • Anonim on 6 września 2019 at 10:32
          • Reply

          Pytanie tylko dla kogo? Kto dostaje kase za prowadzenie tych projektów, gmina czy sekretarz?
          Sekretarz robi to chyba w godzinach pracy raczej.

            • Anonim on 6 września 2019 at 21:13
            • Reply

            Nie,.Pan sekretarz robi to w swoim czasie wolnym albo na urlopie. Bo umie ..

    • Anonim on 30 sierpnia 2019 at 22:45
    • Reply

    Panie Niewiadomski. Czy włączy Pan ocenianie komentarzy na tym blogu? Dawniej były włączone, ale jak administratorem był Pan Zieliński to wyłączył.

    1. Z tą sprawą proszę się zwrócić do administratora pana Adama Zielińskiego. Ja jestem tu gościem i nic poza pisaniem nie mam prawa i uprawnień by tu robić, więc nawet gdybym chciał to nie mogę. To blog pana Zielińskiego więc jak wyłączył to pewnie miał jakieś powody.

      Ryglice nie szanują zwłaszcza samych siebie i swoich dobrych ludzi, pozwalamy ich rozgrywać i wykańczać ku niemałemu zadowoleniu innych i w imię swoich doraźnych interesów. Niestety, jak już pisałem, brak młodych ludzi z innym myśleniem z głową na karku i wiedzą, która pozwala nie liczyć tylko na układy.

        • Windows on 31 sierpnia 2019 at 13:27
        • Reply

        Ludzie takie młode osoby zniechęcają bo kto zaryzykuję i wystartuje żeby potem być opluwanym? Wystarczy teraz zobaczyć jak na każdym kroku Paweł negatywnie odnosi się do poprzednika, ale zarazrm strasznie jest zwolennikiem Dorzecza i realizuje inwestycje które przygotował poprzednik. Prawa jest taka że w naszej gminie poziom dialogu zwłaszcza przed wyborami jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Każdy dąży do zniszczenia obówienia i zdyskeedytowania innych. szczegolnie było widać to po wizytach kandydatów w domach! Jest taka rodzina w naszej gminie która aby utrzymać sie przy „korycie” robi wszystko i niszczy wszystkich na swojej drodze. Taka jest prawda. Trzeba ludzi dialogu współpracy z innymi nawet tymi którzy mają inne podejście.
        Jak w poprzedniej kadencji członkowie rady reprezentowali różne profesje i byli stosunkowo młodzi to teraz skład rady i poziom dotychczasowej jej
        pracy jest mizerny. Co w sytuacji kiedy gotowe projekty skończa się?Jak po roku rządzenia wygląda budżet? CIEKAWE po powiedziałaby Pani Skarbik?!
        Wykazcie się chociaż minimum i pokazie że oprócz uprawiania polityki umiecie zrobić coś pożytecznego dla gminy.

        1. Co prawda to prawda. Po odejściu z rady ludzi takich jak panowie Wojtanowski i Jezior mamy w niej w większości ludzi kompletnie nie mających własnego zdania, targanych między potrzebą chwili a obowiązkiem wobec liderów. Cały skład prezydium rady z świeżakami w rolach przewodniczących komisji i wiceprzewodniczącego pokazuje dobitnie, że nie o jakość pracy chodzi. Pozwolę się jednak nie zgodzić z opinią, że pan Augustyn w jakiś szczególnie negatywny i precedensowy sposób odnosi się do poprzednika, bo dotychczas wcale z tym lepiej nie było.
          Moi drodzy ja nie zastanawiam się kiedy pomysły i projekty poprzednika się skończą – oby się skończyły jak najszybciej, bo poza wielomilionowymi wydatkami nic adekwatnie do wielkości kosztów nie zmieniają. Trwanie w tym stylu działania i toku myślenia prowadzi wprost do sytuacji w której o jakichkolwiek pomysłach trzeba będzie na lata zapomnieć, bowiem łatwość z jaką na potęgę zadłużamy naszą gminę wkrótce spowoduje, że pozostanie nam już tylko płakać i płacić.

          /do anonima a sprawie geotermii
          Być może wielu słyszało, że robią to inni ale czy wiedzieliście, że my w naszej gminie i okolicy mamy taką możliwość? Czy ktoś o tym kiedykolwiek wcześniej wspominał .

            • anonim on 31 sierpnia 2019 at 15:11
            • Reply

            Mam wrażenie że usuwa pan własne wpisy ?Dyskusja staje się bezsensowna , hm

            1. Mam wrażenie, że starasz się za wszelką cenę odwrócić uwagę i pokierować dyskusję tak by wyglądało,że niby nie ma sensy tu się wypowiadać.

              • anonim on 31 sierpnia 2019 at 15:31

              Nadaje się pan na polityka ,odpowiedzi są niezwiązane z pytaniem.

            • XYZ on 1 września 2019 at 00:53
            • Reply

            Najlepsi są kowboje z Lubczy 😁

          • Anonim on 1 września 2019 at 13:17
          • Reply

          o jakiej rodzinie piszesz? otwarcie mów

    • nowy on 30 sierpnia 2019 at 12:25
    • Reply

    Miałem tu nie pisać ale to co się dzieje w gminie to jakaś anormalna sytuacja w której ludzie widząc że ten osobnik ma w czterech literach wszystkie ustalenia nic nie robią. Przyglądajcie się dalej ale dobrze wiecie że niedługo będzie za późno bo już cała kasiora idzie w określonym kierunku a wy nic. Co nam zostanie po tym jak wydoją nas do cna ? Gdzie Ryglice pytam się k… w gdzie ?

    1. Trudno się nie zgodzić, że Ryglice jak zwykle wydymane po całości i niestety widoków na lepsze jutro brak. Gdzie nie spojrzeć od lat te same twarze i te same pomysły, które realizowane latami nic w naszych Ryglicach nie zmieniły. Niestety nie widać zmiany pokoleniowej za którą może przyszła by tak potrzebna zmiana myślenia. Stara gwardia dzieli i rządzi dbając zwłaszcza o swoje i o swoich.
      Gdzie zmiana tego co tak krytykowano, gdzie równowaga w inwestycjach, ba ! Gdzie równowaga w planach inwestycyjnych, gdzie ta strategia? Czy znów uwierzymy w zalew w Joninach i jego strategiczne znaczenie dla rozwoju gminy? Przecież te lata oczekiwania to lata stracone, lata ignorowania wszelkich alternatywnych pomysłów na rozwój nie tylko Jonin ale całej gminy.

        • Anonim on 31 sierpnia 2019 at 09:07
        • Reply

        Ryglice same sobie są winne i niema się co dziwić tak się dzieje gdy innych się nieszanuje

        1. No proszę, chyba pomysł z wykorzystaniem geotermii nie jest taki głupi i nierealny, bo chyba wraz z panem Karasiewiczem trafił do Tarnowa, który zamierza po tą zasoby sięgnąć. https://youtu.be/79ich9HULLk?t=487 Proszę posłuchać co o tym mówi pan Wardzała a naszym władzom w Ryglicach radził bym, pójść po rozum do głowy i w końcu powiedzieć jasno całą prawdę o zbiorniku w Joninach. Gdybyście państwo znali topografię i rzeczywisty układ zlewni rzeki Szwedka nie bredzili byście dłużej o znaczeniu tego skądinąd bezsensownego, i niewiele znaczącego dla zabezpieczenia przeciwpowodziowego Ryglic pomysłu. Szanowni Państwo politycy, czas spojrzeć prawdzie w oczy i spróbować zawalczyć o coś więcej jak tylko o to by zdobyć czy utrzymać władzę. My mieszkańcy oczekujemy tego co nam obiecujecie, my chcemy ROZWOJU !!!!!!

            • anonim on 31 sierpnia 2019 at 12:38
            • Reply

            Czyli BK miał taki pomysł i zabrał go do Tarnowa . Ciekawostka zmyślona raczej.

            1. Taki pomysł był prze zemnie tu na tym blogu prezentowany można sobie poczytać http://lepszeryglice.cba.pl/wiecej-niz-basen-a-mniej-niz-zalew/

              • anonim on 31 sierpnia 2019 at 13:31

              Ale do pierwszego zdania wpisu się odnosiłem. Co do pomysłu ,pewnie niejeden o tym myślał słysząc o takich inwestycjach w Polsce. .Chodzi raczej nie o marzenia a stworzenie warunków i realizację praktyczną.

              • :) on 1 września 2019 at 10:00

              wrócił wpis 🙂

            • nowy on 31 sierpnia 2019 at 12:43
            • Reply

            Nie inaczej panie Niewiadomski. Zbiornik o jakim od lat słyszymy i w potrzebę a zwłaszcza funkcjonalność uwierzyliśmy to obraz stanu wiedzy i realizmu naszych władz ale i nas samych. Trudno nie przyznać Panu racji w ocenie naszej ryglickiej mentalności prowadzącej nas do samo wyniszczenia i skazującej nas na rolę zarządzanych których wystarczy przeciw sobie nastawiać a reszta już się robi sama. Odnoszę wrażenie że bardzo niewielka wręcz elitarna część społeczeństwa czyta tego bloga i tu prośba do administracji potrzeba reklamy i więcej świeżych tekstów . Ta strona kształtuje ludzi. Wiem co mówię bo choć niewielu się przyzna wszyscy co coś w gminie znaczą czytają co tu piszecie. Warto by było by nie tylko oni ale mieszkańcy czytali i mieli świadomość spraw.

            1. Nie ma problemu.
              Swego czasu zaprojektowałem ulotkę i przeprowadziłem kampanię reklamującą bloga na terenie gminy. Ulotkę można trochę uaktualnić i parę tysięcy puścić ponownie w obieg.
              Potrzebne są oczywiście na to środki finansowe. Może spróbować przeprowadzić zbiórkę pieniędzy na ten cel?

              Moja propozycja: Podam nr swojego lub Twojego konta bankowego i może coś uzbieramy. Ja wpłacę powiedzmy 50 zł.

              Więcej poniżej:

              Ulotka

              POWIADOMIENIE !

            2. Ja też dorzucę 50 zł i zachęcam innych.

              • junkers on 31 sierpnia 2019 at 17:45

              kolejne 50zł też macie 😉

              • Anonim on 31 sierpnia 2019 at 22:42

              Ten blog to nic innego jak wentyl bezpieczeństwa. Ludziska typu N wrzucają różne info aby odreagować. Tylko jaki ma to wpływ na rzeczywistość? Nic się nie zmieniło i nie zmieni. Panie N masz swoje 5 min. na tym blogu i tylko tu – że wzgl ną anonimowość. Moim zdaniem stracone. Ty się produkujesz A szlachta się bawiła i będzie się bawić. To są realia polityki i Ty ich nie zmienisz. Ale czekamy w tym naszym bardzo wąskim gronie na kolejne afery. Co tym razem zrobił Pan P? Może w piątek zjadł udało z kurczaka? Ale chyba był sosik grzybowy…… sądząc po fb.

              • Anonim on 31 sierpnia 2019 at 23:15

              Zgadzam się. Liczą się czyny A nie gadanie. N jak naiwny który sili się na wezwania o rozwoj, kiedy z info od skarbnik wynika że jest problem z finansowaniem wkladu własnego do sali w Bistuszowej. Rozwój już był. Wybraliśmy zmiany w.szkolach i ” basen” 🙂

            3. Aleście mnie Panowie Anonimy zrugali… Cieszę się, że wam powietrze uszło przez ten wentyl, bo już nie raz sądząc po ciśnieniu było dość niebezpiecznie, ale do rzeczy.
              Uważacie zatem, że powinniśmy się w milczeniu i bezkrytycznej akceptacji przyglądać tej jak to nazwałeś „zabawie szlachty”? Rozumiem, że najlepiej byłoby gdybyśmy tylko słuchali i przyklaskiwali, no może ewentualnie do zaakceptowania byłoby gdybyśmy krytykowali waszych poprzedników i przeciwników – a później morda w kubeł. Co?
              Czytałem blog Andrzeja Jeziora, czytałem blog Zielińskiego i Grocha i mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że mimo tego, że wszyscy zaprzeczają media te miały i mają ogromny wpływ na rzeczywistość. Wbrew temu co sugerujesz nie interesuje mnie czy Pan „P” zjadł w piątek udko ale czy za to udko zapłacił ze swoich, czy zjadł na koszt społeczeństwa a może zjadł udziec a powiedział, że sosik grzybowy?

              Kolejny Pan Anonim stara się pokazać jaki to ja naiwny jestem, jak to wysilam się i wzywam by realizowano to co obiecywano. A przecież te obietnice to było tylko takie tam wyborcze gadanie. Problem drogi anonimie jest nie tylko z sfinansowaniem wkładu własnego sali w Bistuszowej, problem jest ogólnie ze stanem finansów naszej gminy. Obraz wyłaniający się z wypowiedzi pani skarbnik, jakie zawsze z wielką uwagą śledzę jednocześnie patrząc w dostępne materiały wskazuje, że dokonywane zmiany i przesunięcia odbywają się z powodu i w sposób którego pani skarbnik nie może wprost wyjaśnić.
              No cóż, jeżeli to co było, było jak piszesz „rozwojem” to polecam Ci szanowny anonimie wsiąść w samochód i wybrać się na wycieczkę po okolicy tej bliższej i dalszej by zobaczyć jak rozwijali i rozwijają się inni – a być może zrozumiesz słowo „rozwój”.
              To, że wybraliśmy zmiany podyktowane było tym, że po latach rządzenia najszybciej rozwijały się układy a wszystkie pomysły płynące od społeczeństwa były wyśmiewane i ignorowane. Dlatego dokonaliśmy zamiany, która okazuje się być tylko kosztowną zmianą wizerunkową z której dla przeciętnego Kowalskiego nic sensownego nie wynika.

              Tylko głupiec nie widzi, że w naszej gminie ścierają się dwa obozy ludzi związanych z byłym burmistrzem panem Karasiewiczem i całą resztą ludzi którzy z rożnych powodów są mu przeciwni. Pytanie gdzie tu miejsce na rozwój? Gdzie tu miejsce na nas mieszkańców?

              Wszyscy mówimy, że ja dorzucę a nie, że ja dorzuciłem z jednego prostego powodu. W chwili obecnej nikt nie zbiera więc nie mogłem dorzucić a jedynie zadeklarować, że jeżeli taka akcja będzie to z tej deklaracji się wywiąże i wówczas zgodnie z logiką będę mógł napisać, że dorzuciłem. Mam nadzieję, że pomogłem w zrozumieniu różnicy.

              • Anonim on 1 września 2019 at 00:15

              Dlaczego wszyscy mówicie „Ja dorzucę” a nie „Ja dorzuciłem”?

              • Anonim on 1 września 2019 at 13:26

              Dwa obozy. Najgorsze jest to zeby wiedzieć kto tak gmine zrujnowal moralnie, kto taka nienawiść wprowadzil. ? niepotrzebne to ale cóż może nastepne pokolenia to wyprostują. Dlatego związani z karasiewiczem powinni odejsc z urzedu, z dyrektorowania szkołami. Tak jak na Woli jest teraz, w Joninach. Niech przyjdą inni mlodzi. Czekamy na to

            4. Przecież właśnie to nam obiecywano, miała być zmiana i ludzi i myślenia a tymczasem myślenie po staremu starzy ludzie tak kiedyś krytykowani dziś już są kompetentni. Całe lata coś warci byli tylko ci co nie myśleli za wiele samodzielnie, wszyscy inni stanowili potencjalne zagrożenie więc trzeba było ich się ich pozbyć. No i mamy co mamy.

              do Geo – Masz rację temat prosty nie jest, ale właśnie takie pomysły mogą coś zmienić, dać początek czemuś innemu niż dotychczas bo przecież tego własnie oczekujemy i po to głosowaliśmy za zmianami. A tu znowu jak bumerang wraca temat zbiornika jako cudownego rozwiązania wszelkich naszych problemów. Ileż to już lat łapiemy się na ten haczyk mimo, że doskonale wiemy, że nic z tego nie wyjdzie, bo czas się zmieniły i układy dzięki którym miał on powstać dawno przestały istnieć.

              • anonim on 1 września 2019 at 14:00

              taka prawda Anonimie

    • Anonim on 28 sierpnia 2019 at 21:19
    • Reply

    Policja stuka do drzwi Niewiadomskiego. Ja pierdu. Co to w ogóle jest??? Co on takiego nawywijał, że sie go tak traktuje. Z adał kilka pytań niewygodnych. JAJA JAKIEŚ TO SĄ

      • Windows on 29 sierpnia 2019 at 23:10
      • Reply

      Widzicie co się dzieje w krajach w których władze przejmują krzykacze i jednoscenowi politycy gdy dochodzą do władzy nagle pomysłów im brak i już w niektórych przypadkach są zmieniani. Nie jest sztuką przekabacić naród lecz poradzić sobie z jego problemami. Prawdę mówię Niewiadomski?

      1. No cóż, trudno się nie zgodzić, że często po dojściu do władzy politycy nie potrafią nic sensownego z faktem jej posiadania zrobić – i to niezależnie z której strony sceny politycznej są. Niestety zbyt często ulegamy populizmowi mimo, że doskonale zdajemy sobie sprawę, że pomysły z jakimi wychodzą do nas politycy to istna kołomyja – a jednak natura człowieka sprawia, że ulegamy, wierzymy – wybieramy.

        Nie bardzo wiem czy chodziło Ci o władzę w kraju, czy władzę w gminie, która mimo, że okleja się szyldem PiS niewiele więcej prócz logo ma z nim wspólnego i faktycznie niczego co mogłoby radykalnie zmienić naszą rzeczywistość nie realizuje. Inaczej oceniam to co się dzieje w krajowej polityce, tutaj mimo obaw jakie były u progu mijającej kadencji z punktu widzenia zwykłego zjadacza chleba jest znacznie lepiej. Jak dotąd bowiem nikt inny nie zaproponował milionom polaków tyle co obecna władza, ale istotniejszym jest to, że te obietnice są realizowane i mimo głosów wielu wcale nie doprowadziły kraju do ruiny a wręcz przeciwnie. Dlatego „Windowsie” ocena zwłaszcza polityki jest rzeczą trochę bardziej złożoną niż tylko ocena poprzez etykiety przynależności partyjnej i wydarzenia w blasku fleszy – prawda?

  1. Jak widzę w czasie mojej nieobecności wiele dość ciekawych spraw umknęło Państwa uwadze lub pozostało niezauważonych . Do kilku z nich mam zamiar wrócić osobnym postem, ale już teraz chcę je Państwu przybliżyć. Oddaje zatem głos panu Burmistrzowi i Pani skarbnik . Pierwsza sprawa dotyczy oświetlenia ulicznego będącego własnością gminy https://youtu.be/bMD8ZbccFK0?t=1758 Kolejna sprawa to rewitalizacja Lubczy która wciąż drożeje, ale po zachowaniu radnych widać, że mało kogo to obchodzi, a tymczasem w lipcu już raz zwiększono środki https://youtu.be/bMD8ZbccFK0?t=813 ale to jak się okazuje nie wystarczyło więc na sierpniowej sesji zwiększono o kolejne 100 tyś zł
    https://youtu.be/Cs5wspqwJhU?t=1764
    Ciekaw jestem kiedy ta hydra się napasie i przestanie pożerać wszystko.

      • anonim on 28 sierpnia 2019 at 17:01
      • Reply

      Zupełnie dla mnie abstrakcja ta rewitalizacja ,było działki sprzedać ,jakieś architektoniczne obostrzenia żeby szopa jakaś nie powstała i po problemie . Chyba że wybudują średniowieczny zamek jako atrakcje turystyczną . Powodu takich działań można się domyślać śledząc przetargi.

        • Anonim on 28 sierpnia 2019 at 21:10
        • Reply

        Ta rewitalizacja centrum Lubczy to między innymi odbudowa podobno zabytkowego budynku tzw. „Ochronki”. Zastanawia mnie sens tej odbudowy, gdyż „Ochronka” ta znajduje się na terenie zalewowym. W 2010 roku powódź zniszczyła znajdujący się w tej „Ochronce” Urząd Pocztowy i sklep. Więc po co odbudowywać tą „Ochronkę” na terenie zalewowym? Żeby powódź znowu ją uszkodziła lub zniszczyła? Według mnie pieniądze wyrzucone (zmarnowane) nie tyle w błoto co w powodziową wodę. Jak już rozebrali tą „Ochronkę” to zamiast ją odbudowywać, szczególnie w tym miejscu wystarczyło zagospodarować powstały plac. Jakaś zieleń, drzewka, coś co będzie „odporne” na powódź, łatwe i tanie w „naprawie” po powodzi, a ewentualne szkody będą niskie. Jeśli już chcą tą „Ochronkę” odbudować to raczej w innej lokalizacji. Poniżej link do zdjęć jak to wyglądało w 2017 roku.

        http://www.ryglice-okolice.pl/wiadomosci/item/7361-podtopienia-w-lubczy

        1. Dużo ciekawszy jest wątek z ewidencją i wyceną słupów po to by je sprzedać, bo z wypowiedzi burmistrza mimo, że wielokrotnie owija to gów.o w bawełnę wynika, że tak by było najlepiej, najkorzystniej. Tylko pytanie dla kogo ?

            • ? on 28 sierpnia 2019 at 21:32
            • Reply

            jakich słupów ?

            1. Chodzi o słupy oświetlenia ulicznego będące własnością gminy, które zgodnie z tym co mówił burmistrz na sesji 16 lipca zewidencjonowano i planuje się ich wycenę, której koszt to 30 zł od słupa co zgodnie ze słowami burmistrza wyniesie 12 tys złotych. Zwykle dokonuje się wyceny majątku przeznaczonego do sprzedania, ale najlepiej posłuchajcie wypowiedzi z sesji w której pan burmistrz dość ciekawie gmatwa sprawę. https://youtu.be/bMD8ZbccFK0?t=1758

    • niestety on 28 sierpnia 2019 at 13:13
    • Reply

    „Burmistrz ciśnie kit” od zawsze i nie tylko w Kowalowej panie Niewiadomski. O tym, że Paweł to niezły bajerant i zwykły kłamca wiadomo wszem i wobec. Zwykły „Dyzma” , karierowicz, który dba tylko w własny tyłek i własne profity i nawet nie próbuje tego kamuflować. Śmieje się cwaniak z naiwniaków, którzy go wybrali, prosto w oczy Wam się śmieje. Jest takie powiedzenie: tacy wybrańcy jacy wyborcy i chyba dużo w tym prawdy , niestety.

    1. Ciekawe to proszę posłuchać bo mówi się wprost jakie zmiany i na co będą dokonane po przejęciu szkół posłuchajcie dobrze czy o dzieci tu chodziło.
      https://youtu.be/Cs5wspqwJhU?t=925

      1. A tutaj jeszcze scrin załącznika do materiałów na sesję .

          • Windows on 28 sierpnia 2019 at 19:06
          • Reply

          Ludzie na to nie patrzą bo nie znają się. Szkoda że nasze społeczeństwo nie jest wydrukowane. Każdy brał tylko brał choć powinien wiedzieć że środki publiczne to środki nasze podatników. Rada w tej kadencji kompletną KLAPA.
          Burmistrz robi takie przesunięcia środków A tutaj zero reakcji. Wstyd.

            • mz on 28 sierpnia 2019 at 19:45
            • Reply

            Rodzice dzieci w małych szkołach powinni się zastanowić czy te małe klasy są z sensem i korzyścią dla dzieci. Jeżeli by tak było to drogie płatne szkoły dla bogatych ludzi byłyby takie . A nie są . Wmówiono im coś ,lokalny patriotyzm nie powinien decydować w takich sprawach .

            • 2+2= ?? on 28 sierpnia 2019 at 20:39
            • Reply

            A pani Księgowa tak nic na ta sytuację?

              • Anonim on 29 sierpnia 2019 at 10:33

              Pani Księgowa, a raczej pani Skarbnik zapewne załamuje ręce, ale czy ktoś pyta ją o zdanie.
              Dodatkowe 800 tysięcy na szkoły, jak widać na załączonym obrazku, tyle w tym roku będzie nas kosztowało przekształcenie szkół dokonane przez Augustynów i Dudowicza. Kto na tym zyska a kto straci odpowiedzcie sobie sami.
              A rada miejska jak stado niedouczonych baranów przyklepuje wszystko co jej podsunie Augustyn z Dudowiczem i nikt nawet nie zapytał pani Skarbnik o zdanie na ten temat. Wiwat, muzyka gra, nagrodami sypią na wszystkie strony, flesze pstrykają, zabawa trwa w najlepsze.

            1. To nie tak bo po zmianie zasad finansowania szkół pozostała niewykorzystana część dotacji a kwota o jaką wzrosły wydatki głównie na pensje nauczycieli to około 220 tyś. zł. Nie oznacza to wcale, że są to wszystkie koszty tego przekształcenia ale to już inna bajka.
              Rada miejska nie ma wyboru bo są to konsekwencje decyzji o ponownym przejęciu szkół widać jednak, że nie będą to małe pieniądze, które jak w dalszej części nagrania https://youtu.be/Cs5wspqwJhU?t=925 tłumaczy pani skarbnik niemal w całości trafią do portfeli nauczycieli. Dla dzieci w tych szkołach zmieni się tylko tyle, że panie nauczycielki będą mogły częściej kupować nowe ciuszki, poziom i styl nauczania będzie bez zmian.
              Brawo panie i panowie.

              Tak mi się jeszcze przypomniało, że na zebraniu w Kowalowej utyskując nad moją działalnością ni z gruszki ni z pietruszki burmistrz podał, że kosztuje to gminę 20 tyś zł. dodając, „że wprowadzę tę gminę do czarnej dziury”. To ja pytam gdzie wprowadzi swoimi działaniami naszą gminę burmistrz Augustyn? Chyb do czarnej du…p.

              • Anonim on 29 sierpnia 2019 at 10:45

              Burmistrz i przewodniczący decydowali we własnej sprawie ,choć to też duża zasługa poprzednika żę tym szkołom było tak ciężko .

              • Anonim on 29 sierpnia 2019 at 11:52

              Burmistrz w telewizji chwali się salą sportową w Bistuszowej , chwali się szkołą prowadzoną przez Stowarzyszenie i pana Wojtanowskiego, że bardzo dobrze prosperuje. To pytam, dlaczego Dudowicz nie umie z takim powodzeniem poprowadzić szkoły w Joninach?
              Dlaczego obie panie Augustynki razem z Pawłem i pożal się Boże przewodniczącym od
              oświaty !!!!Tadeuszem nie wzięli się do roboty i nie poprowadzili szkoły w Woli Lubeckiej, jeżeli tak bardzo zależy im na tych szkołach.
              Otóż dlatego, że lepiej iść na łatwiznę i doić budżet gminy na potęgę utrzymując za miliony szkoły z kilkoma dziećmi w klasach z wyśrubowanymi wynagrodzeniami nauczycieli i ze wszystkimi ich chorymi przywilejami.
              Nie o dobro dzieci tu chodzi mości panowie włodarze tylko byle własną kieszeń napchać.
              Honoru nie macie za grosz i myślicie, że można ludziom ciągle mydlić oczy.
              A co na to rada miejska? Nic!!! Zadowoleni wszyscy z siebie.

              • anonim on 29 sierpnia 2019 at 11:56

              Czy ta szkoła tak naprawdę dobrze funkcjonuje ? Słuchy inne chodzą. Może ktoś z tamtych stron głos zabierze.

            2. No cóż Ryglice to mała społeczność i nie jest tajemnicą, że i w tej szkole chcieli by zarabiać więcej a by to się stało faktem, najpierw musi przestać funkcjonować by można ją otoczyć hojną ręką budżetowej opieki.

              do widza.
              Dobre spostrzeżenie choć nie do końca prawdziwe, gdy się słucha nie tylko tych co siedzą przy stole i są w grze można usłyszeć wiele ciekawych głosów. I choć zapewne wiele z nich to odgłosy gry przy innym stole, lub wręcz pod stołem to wszystkie one dotyczą tej samej gry w której blef i pokerowa twarz utrudniają odkrycie kto, w co, i z kim gra. Jedynym plusem mimo, że karty są znaczone jest to, że nigdy nie wiadomo kto ma mocniejsze karty lub nerwy by w odpowiednim momencie powiedzieć sprawdzam.

              • widz on 29 sierpnia 2019 at 12:53

              Opisuje pan pesymistycznie ,świat którym prawda znaczenia nie ma ,”tajnie,pod stołem ,dwulicowo” . Trudno zrozumieć to wszystko.

            3. Raczej realistycznie, bo w świecie w którym żyjemy prawda nie ma zbyt wysokich notowań a gierki i dwulicowość to codzienność. „Są jednak takie pasjanse w których dopiero po odwróceniu kart widać, czy pasjans wyszedł”. Trudno wszystko zrozumieć to fakt.

              • widz on 29 sierpnia 2019 at 13:54

              Smutne wnioski , wrażenie było że PIS jednak będzie działał inaczej.

          • Prezes on 30 sierpnia 2019 at 21:22
          • Reply

          Seweryn, jak już wrzucasz materiały, to chociaż zamaż nazwę użytkownika „gootkowski”…

            • ? on 30 sierpnia 2019 at 22:35
            • Reply

            o czym mowa ?

              • XXX on 31 sierpnia 2019 at 19:21

              O tym.

              • właśnie on 31 sierpnia 2019 at 19:33

              zastanawiające to jest ,czyżby piętrowa manipulacja ?

              • Anonim on 31 sierpnia 2019 at 19:40

              jakie materiały ?

              • Anonim on 31 sierpnia 2019 at 20:54

              Wystarczy na komputerze założyć nowe konto użytkownika o wybranej nazwie, w tym przypadku „gootkowski”, aby wprowadzić kogoś w błąd.

            • czyżby on 31 sierpnia 2019 at 09:39
            • Reply

            dekonspiracja ?

    • Anonim on 28 sierpnia 2019 at 10:02
    • Reply

    w punkcie 2 również jest adres Zielińskiego. nie zauważyliście redaktorzy ???

      • Anonim on 28 sierpnia 2019 at 10:48
      • Reply

      O kurcze to burmistrz teraz już wie gdzie podejść z ludźmi 🤣🤣🤣😅😅😅

        • anonim on 28 sierpnia 2019 at 11:12
        • Reply

        Byłby ktoś chętny iść razem z nim ?

    1. Oczywiście przeoczenie za co bardzo przepraszam pana Adama, mam nadzieję, że nie będzie miał mi tego za złe.

      1. No cóż. Stało się. Mam nadzieje, że nikt fizycznie mnie nie zaatakuje. 🙂

        Kilka osób się mnie czepia za to, że niby taki wielki i zaangażowany od lat PiSowiec jestem a wpuściłem na bloga osobę, która krytykuje burmistrza związanego z PiS.

        Hm? Po pierwsze media to media a po drugie partia tudzież członkowie partii powinni/muszą dbać i podnosić standardy. Inaczej bycie w partii nie ma sensu.

          • Somsiad on 28 sierpnia 2019 at 22:17
          • Reply

          Nie wiem jak reszta, ale ja to kupuję. Pozdro Adamie.

          • Widzimy i oceniamy on 28 sierpnia 2019 at 22:36
          • Reply

          Olszówka wziąłeś se to do serca i rozumu? Stosuj standardy jakie Twój Prezes wyznacza i kopnij w 4 litery kogo trzeba. No chyba , że interesik własny na celu ważniejszy.

          1. Pan Olszówka doskonale wie i rozumie to o czym piszesz, ale jak mi się zdaje boi się, że w ewentualnych przedterminowych wyborach nie będzie miał odpowiednio silnego kandydata na burmistrza i co wtedy? Wdaje mi się, że nic bardziej mylnego. Pokazanie ludziom, że uczciwość ma dotyczyć nie tylko tamtych, ale zwłaszcza swoich – spowoduje, że nawet pies z kulawą nogą wystawiony do wyborów wygra. Nie wydaje mi się bynajmniej by chodziło tu o interes, raczej jest to obawa, że nie ma zbyt mocnych kart by zagrać.
            A to błąd, kosztowny błąd.

              • widz on 29 sierpnia 2019 at 12:01

              Nie zastanawia pana że żadne działania obecnego burmistrza ,jego np. powrotne przejęcie szkół nie jest krytykowane przez byłego burmistrza ? Może to pomaga zrozumieć brak odpowiedzi na Pana pytania.

              • Anonim on 29 sierpnia 2019 at 12:17

              Pytanie czy ktoś jeszcze zechce startować w wyborach, no może oprócz Olszówki, bo ten pewnie by wystartował.
              Ale zaplecza mu brak w gminie i jak historia pokazuje nie ma zbytniego poparcia i pewnie nie zdobędzie.
              I racja, że nie ma mocnych kart.
              Ludzie się sparzyli na tym nowym towarzystwie, a Olszówka też do niego należy.
              Braki merytoryczne ma pewnie takie same jak Paweł.
              Ci wszyscy koalicjanci z „szerokiej prawicy” co weszli do rady już pokazali, że nic sobą nie reprezentują oprócz niezaspokojonych ambicji.
              Jest taki Ktoś, kto byłby super kompetentnym burmistrzem.
              Ale czy zechce do obecnego bagienka wchodzić.
              Zmiana jest konieczna i to niezwłocznie, bo idziemy równia pochyłą na dno.

            1. Jest wiele prawdy w tym co piszesz, ja dodał bym, że im dłużej Olszówka nic z tym nie robi tym bardziej traci to i tak jak piszesz niezbyt duże poparcie i dziwi mnie, że tak doświadczony gracz tego nie widzi i nie reaguje. O radzie i jej składzie można napisać tyle, że ludzie mądrzy mający swoje zdanie które wynika ze znajomości tematu nie są zbyt popularni, bo zwykle nie idą z prądem więc są niewybieralni. Trudno zatem namówić mądrych ludzi dostrzegających ten mankament do stratowania w wyborach. Wydaje mi się też, że nie idziemy równo na dno a raczej jeszcze bujamy w obłokach o lądowaniu nie myśląc zupełnie.

            • nowy on 30 sierpnia 2019 at 12:07
            • Reply

            chodzą słuchy że Zieliński miał obiecanom robote w gminie i nie dali mu nic i oto jest całe chalo . pewien dobrze poinformowany biznesmen od tuchowa tak twierdzi i kto wie czy nie ma racji .

              • ha on 30 sierpnia 2019 at 12:24

              Nie napisałeś kto go oszukał , dopytaj biznesmena .

    • Jak to jest on 27 sierpnia 2019 at 23:42
    • Reply

    I po co to?
    Zamiast zająć się gmina to Burmistrz i jego ekipa robia politykę. Kreują ba siłę PiS w naszej gminie. A ci jak inni wygrają wybory to co? Informacje zamieszczane na stronie gminy czasami sugerują że pewne działania o które starali się poprzednicy nie były realizowane TYLKO I WYŁĄCZNIE dlatego gdyż nie byli z pisu. Jest to niebezpieczne. Gdzie ta obie też na praca po wyborach ? Narazie realizujecie program i inwestycje poprzedników. Nowość to tylko rosnące opłaty np za śmieci. A miało być taniej prawda? W tym momencie kończy się czczce gadanie a brakuje rozgarniecia pracy i wiedzy merytorycznej.

    1. To bardzo proste i kiedyś tłumaczył to sam Karasiewicz, mówiąc, że jak wygra – to do gminy będzie szło więcej pieniędzy bo w kraju i w województwie rządzi platforma. Dziś władzę ma pis i jak widać dzieli nie tylko dla swoich choć oczywiście zawsze bliższa koszula ciału. Niestety w gminie wszystko kreci się wokół wizerunku co oczywiście pozwala błyszczeć w fleszach, ale te fotki kosztują i to słono kosztują nie przekładając się na poprawę niczego prócz samozadowolenia władzy. Jak dotąd mimo, że wkrótce minie rok urzędowania nie doczekaliśmy się jakichś spektakularnych pomysłów na zmianę. Praktycznie o
      wszystkim co się w gminie dzieje mówiło się już od dawna a to nowe co było przedmiotem wyborczych licytacji umarło lub popadło w zapomnienie. Zresztą jak pamiętamy programy obydwu kandydatów się w większości w głównych punktach pokrywały, więc to czyje pomysły są realizowane jest trudne do ustalenia. Niestety cały ten kosztowny pijar nie powoduje, że jak grzyby po deszczu powstają nowe małe biznesy czerpiące korzyści z tej kosztownej promocji. Patrząc na to obiektywnie trudno nie odnieść wrażenia, że za publiczne pieniądze promuje się garstka wzajemnie się adorujących gminnych „elit”.

        • Siano on 28 sierpnia 2019 at 08:07
        • Reply

        W tych słowach podsumowane jest to jak działa gmina. Niestety jako samorząd stoimy w miejscu a Panie Pawle miało być tak pięknie! Jedyne co wychodzi to tylko błysk we fleszach. To stanowczo za mało. Dlaczego gminy sąsiadujące nie współpracują z nami?

          • Anonim on 28 sierpnia 2019 at 13:21
          • Reply

          Odpowiedź jest prosta. Sąsiednie gminy nie współpracują z Pawłem, ponieważ ich wójtowie, burmistrzowie już dawno go poznali z najgorszej strony i mają wyrobione zdanie.

    • Anonim on 27 sierpnia 2019 at 20:55
    • Reply

    Super, a nie przyszło do głowy by wymazać adres Zielińskiego ?

    • I? on 27 sierpnia 2019 at 19:52
    • Reply

    Zasadnicze pytanie ,czy dalej pan próbuje informacje od Urzędu uzyskiwać ? Nie mam prawa wymagać ale to dobre działanie .Szkoda ze okazuje sie też ryzykowne.

      • Pytanie on 12 września 2019 at 22:04
      • Reply

      Poprzednik udzielał wywiadu w ten.
      Paweł obecnie w ten, top trendy, Tarnowska tv. Ile to nas kosztuje?
      Może lokalni paparszii typu Siemek wyjaśnia sprawę promocji i jej kosztów?
      Chyba że dziennikarstwo w gminie jest stronnicze.

    • trudno uwierzyć on 27 sierpnia 2019 at 16:33
    • Reply

    jw.

    • ZW on 27 sierpnia 2019 at 16:29
    • Reply

    Nie inaczej bo patrząc na to kto kandydatuje i na to jaki pijar ma Paweł to średniego musi niemieć inaczej by na sete kandydował i kto wie czy w tych okolicznościach by nie został posłem. A tak to sredniomiasteczkowy burmistrzyna a tak jak słychać na plantach wszystkiemu winne niedotrzymywanie obietnic i myslenie że jak już sie na stołku siedzi to można wszystkich wydymać.

      • Wiarygodność on 27 sierpnia 2019 at 16:38
      • Reply

      I wydymani wydymają Średniego .

        • anonim on 27 sierpnia 2019 at 16:41
        • Reply

        Zaangażowanie policji sugeruje złe rzeczy ,chore powiązania .

    • Wiemy on 27 sierpnia 2019 at 16:10
    • Reply

    Swego czasu do Średniego przyjechał Gowin. Po co? Wyspowiadać Średniego ze średniego. Wniosek? Średni nie kandyduje do Sejmu

    • Jak żyć? on 27 sierpnia 2019 at 14:09
    • Reply

    Ja pier…le nie dają żyć.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

Optionally add an image (JPEG only)