Wykształcenie burmistrza niczym węzeł gordyjski

Jest to kolejna odsłona farsy jaką funduje nam burmistrz Augustyn w sprawie informacji o ukończonej przez siebie szkole średniej. Dotąd myślałem, że pan burmistrz pewnych granic absurdu nie przekroczy – ale jednak się myliłem. W dniu wczorajszym otrzymałem odpowiedz w której burmistrz powołuje się na „art.4. §. 3. z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późniejszymi zmianami )” By być precyzyjnym należy zauważyć, że w tej ustawie nie ma przywoływanego artykułu 4. bo ustawodawca zapisał go jako art 4.1. Pozwolę sobie zatem zacytować przepis na, który powołuje się burmistrz (oczywiście z istniejącego artykułu): art.4.1. §. 3. ” podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;” Pan burmistrz raczył pominąć przepisy, które bezpośrednio go dotyczą i wybrał ten, najbardziej mu pasujący.

Zgodnie bowiem z zapisem Art. 4. 1. Obowiązane do udostępniania informacji publicznej są władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne, w szczególności: 1) organy władzy publicznej;   Jak widać ustawa wyraźnie mówi, że burmistrz jako organ władzy publicznej zobowiązany jest do udzielenia informacji publicznej na podstawie „art. 6. 1. Udostępnieniu podlega informacja publiczna, w szczególności o: 2) podmiotach, o których mowa w art. 4 ust. 1, w tym o: a) statusie prawnym lub formie prawnej, b) organizacji, c) przedmiocie działalności i kompetencjach, d) organach i osobach sprawujących w nich funkcje i ich kompetencjach”       Podstawa prawna ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330, 1669. )


Skąd więc stwierdzenie, że za burmistrza w sprawie dotyczącej wykształcenia odpowiedzi zamiast wymienionego wprost w ustawie organu władzy publicznej, odpowiadać ma podległy mu urzędnik?


Należy zadać sobie pytanie, czy te pisma pisze prawnik któremu gmina wypłaca pensje, czy pan burmistrz? Jeżeli prawnik to kiepski, a jeżeli burmistrz to odpowiadający w swojej sprawie nie jako burmistrz, tylko jako urzędnik urzędu w imieniu burmistrza. Ręce same składają się do oklasków dla wszystkich uczestniczących w rozwiązywaniu tego węzła gordyjskiego jakim, jest informacja o adresie ukończonej przez burmistrza szkoły średniej, którego skomplikowanie porównałbym do rozsznurowania sznurówki w trampku. To jednak nie koniec komedii pisanej przez pana Augustyna, który w dalszej części pisma stwierdza że: „Wskazuję dodatkowo, że chętnie udzielę szczegółowych informacji o szkołach, które ukończyłem jednak nie w trybie dostępu do informacji publicznej.”   Przyznam się szczerze, że jestem tym zdumiony, ale nie zaskoczony. Postanowiłem, że to pismo wraz z opisem sprawy wyślę do kancelarii Sejmu, Senatu, Prezesa Rady Ministrów, posłów, senatorów, do siedziby Prawa i Sprawiedliwości oraz dziennikarzy w głównych ogólnopolskich mediach. Być może ktoś poważnie podejdzie do tematu i w końcu dowiemy się pod jakim adresem pan Augustyn pobierał wykształcenie.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Permanent link to this article: https://lepszeryglice.cba.pl/wyksztalcenie-burmistrza-niczym-wezel-gordyjski/

65 comments

Skip to comment form

    • Niestety. on 2 lutego 2023 at 11:29
    • Reply

    Żeby to wyjaśnić potrzeba kasy na opłacenie prawnika. RDNy, Tarnowskie tv, itp. media nie zajmą się, chyba że już będzie wyjaśnione do spodu. Same od siebie nic nie zrobią. Próbowałem zainteresować tematem jednego dziennikarza z okolic I co? Nie był zainteresowany

    • Anonim on 19 stycznia 2020 at 20:42
    • Reply

    Ilu członków pis jest w naszej gminie, wie ktoś ?

      • Anonim on 19 stycznia 2020 at 20:45
      • Reply

      Właśnie. Niech admin zrobi temat o członkach PISU na gminie

  1. Po krótkiej chwili refleksji pomysł z kominiarzami i sołtysami nawet zaczyna mi się podobać bo wraz z informacjami o tych wydarzeniach w świat może pójść informacja na temat wykształcenia pana burmistrza. Przeglądając otrzymane w tej sprawie dokumenty urzędowe jakimi w świetle prawa są odpowiedzi na wnioski okazuje się, że otworzyły one nowe możliwości w sprawie uzyskania odpowiedzi a nawet scanu samego świadectwa. Okazuje się bowiem, że w myśl przepisów art. 6 ust. 2 u.d.i.p., „dokumentem urzędowym w rozumieniu ustawy jest treść oświadczenia woli lub wiedzy, utrwalona i podpisana w dowolnej formie przez funkcjonariusza publicznego w rozumieniu przepisów Kodeksu karnego, w ramach jego kompetencji, skierowana do innego podmiotu lub złożona do akt sprawy” Opierając się na powyższym należny stwierdzić, że bezsprzecznie odpowiedzi jakich udzielił mi UM w Ryglicach taki przymiot posiadają, jednak istotniejszą sprawą jest to, że przymiot informacji publicznej posiadają również wszelkiego rodzaju dokumenty urzędowe (takim dokumentem w świetle prawa jest świadectwo ukończenia szkoły) będące dowodem tego, co w wytworzonych przez urząd dokumentach, urzędowo stwierdzono, zaświadczono lub podano. Jest to o tyle istotna informacja, że w jednej z odpowiedzi dotyczącej wykształcenia, stwierdzono i podpisano potwierdzając zgodność z prawdą informację, że UM w Ryglicach posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej pana burmistrza i na jego podstawie udzielił odpowiedzi. Pozostaje więc o ten dokument zawnioskować i oczywiście tak się stanie.

      • I jest c.d. on 18 stycznia 2020 at 15:00
      • Reply

      Nowa odsłona tematu. Bdb

      • Kopia on 18 stycznia 2020 at 15:08
      • Reply

      Bo to tu pasuje chyba

      To jest żenujące powinno sie przeciąć wątpliwości jak najszybciej . Chyba co niewykluczone jesteśmy w większosci zdemoralizowani .

        • Anonim on 18 stycznia 2020 at 17:48
        • Reply

        Martwi postawa gminnego PiS na okoliczność niewyjaśnioną. Mize wkrótce ujrzymy świadectwo.

          • ? on 18 stycznia 2020 at 18:20
          • Reply

          Jest jakieś gminne PIS ?

            • Anonim on 18 stycznia 2020 at 20:54
            • Reply

            No a nie ma? Wejdź sobie na stronę PiS u

      • Anonim on 18 stycznia 2020 at 21:01
      • Reply

      Takie świadectwo nie jest dokumentem wytwarzanym przez urząd, więc nie zostaną udostępnione. A nawet gdyby był wytwarzany przez urząd, to też by nie był udostępniony obcej osobie.

        • Celcjusz on 18 stycznia 2020 at 21:04
        • Reply

        A masz termometr mierzący gorączkę? Zmierz szybko

        • ? on 18 stycznia 2020 at 21:34
        • Reply

        człowiek się zastanawia czy nie zwariował ,normalne byłoby pokazanie i zamknięcie ust oszczercom

          • Nie masz? on 19 stycznia 2020 at 10:24
          • Reply

          Pytających nie nazwałabym oszczercami. Jak się czyta dokumenty tu publikowane ma się wątpliwości. Ty ich nie masz?

            • ? on 19 stycznia 2020 at 11:36
            • Reply

            nie całkiem zrozumiałeś , powinno być tak jak napisałem

      • Totalni on 19 stycznia 2020 at 19:24
      • Reply

      widzę tematy się skończyły to odgrzewamy stare kotlety. urząd odpowiedział już na temat wykształcenia jak było widać na dokumentach które wrzucałes. świadectwo jest nośnikiem danych i nie podlega udostępnianiu w trybie dostępu do informacji publicznej. urząd odpowiada na podstawie informacji zawartych w nośniku ale nie musi udostępniać nośnika. taki fachowiec powinien to wiedzieć.

        • chcesz on 19 stycznia 2020 at 19:36
        • Reply

        bronić a kompromitujesz

      1. a) Imię i nazwisko, pełna nazwa , adres i rok ukończenia szkoły

        b) numeru albumu/świadectwa,

        c) imię i nazwisko osoby wydającej dokument.

          • Anonim on 19 stycznia 2020 at 20:10
          • Reply

          Lepiej zapytajcie kto, gdzie i za ile załatwił mu to świadectwo.

          • znający temat on 19 stycznia 2020 at 20:14
          • Reply

          Nie rozumiesz że Paweł robił liceum eksternistyczniejezeli skończył to ma inne świqadectwo po którym nie ma żadnego sladu nigdzie? Nic tym nie osiagniesz tylko prokuratura ustali prawdę a jest ona dla niego bardzo bolesna. te pytania mają sens tylko z tego wzgledu że się nimi pogrąża.

          • Anonim on 19 stycznia 2020 at 20:16
          • Reply

          Pętla się zaciska.

            • w sumie on 19 stycznia 2020 at 20:20
            • Reply

            Bardzo to smutne.

    • Anonim on 6 września 2019 at 20:35
    • Reply

    Czy jest prawdą, że są nagrania rozmów przegranych dotyczące średniego Średniego. Że jak w kraju zmieni się władza to gminni przegrani biorą się za Średniego.

    Uwazajta kogo macie na tych spotkaniach. Tak łatwo teraz nagrać każdą rozmowę.

      • anonim on 6 września 2019 at 21:15
      • Reply

      Gorsze od ujawnienia byłoby jak ktoś by trzymał za cojones i wymuszał określone postępowanie ,jeżeli oczywiście coś jest nie tak z tą szkołą

    • Jest oczekiwanie on 12 lipca 2019 at 08:29
    • Reply

    PiS wyjaśnijcie tą sprawę

      • J 23 on 13 lipca 2019 at 11:57
      • Reply

      Tymi artykułami utracono chyba kandydowanie Średniego do sejmu. Nie zaryzykuje Średni kolejny raz podawania w dokumentach nieprawdy. Do 3 lat krat za taki manewr. PiS wyjaśnij to. Nie jest wstydem przyznać się do błędu

        • Anonim on 13 lipca 2019 at 14:32
        • Reply

        chyba lokalane pis nie widzi problemu. gdyby to były z Zalasowej miał takie niejasności z wykształceniem pojechano by po nim po całości.

          • anonim on 13 lipca 2019 at 18:45
          • Reply

          Wydaje się że dlatego w zasadzie klika gminna nienaruszona , trudno wymagać od innych w takich okolicznościach

            • Anonim on 13 lipca 2019 at 19:43
            • Reply

            A czego się spodziewaliście? Przyznania do winy? Ustąpienia z urzędu? HAHA. PIS na to nie pozwoli.

              • Anonim on 13 lipca 2019 at 19:47

              Nie pozwoli? Obowiązkiem jest to wyjaśnić. Obowiązkiem wobec wyborcy.

            • anonim on 14 lipca 2019 at 15:43
            • Reply

            Dlatego tak naprawdę za sznurki w naszej gminie pociąga sekretarz, który trzyma włodarza w szachu i znowu czuje się pewnie. Niestety musimy zaczynać myśleć o przyszłości naszej gminy, bo idzie to złym kierunku.

              • widać on 14 lipca 2019 at 16:16

              pasuje ,niestety

            • J 23 on 19 stycznia 2020 at 19:24
            • Reply

            Napiszcie do Kaczyńskiego, jeśli to przeczyta to na pewno poleci swoim inkwizytorom wyjaśnienie sprawy, a ci raczej nie odpuszczą dla zachowania ogólnego wizerunku formacji.

              • Liberał z Uniszowej on 19 stycznia 2020 at 19:41

              I tu 23 masz rację. Czemu gminne PiS w tej sprawie nic nie robi? Kompromitacja. Inkizytorzy powinni rozwiązać struktury gminne.

    • Józek Indianin on 24 maja 2019 at 10:23
    • Reply

    Niewiadomski panie
    Jak chcesz tak się stanie
    Będzie nowa gadka
    Wykształcenie Władka
    Ale żeby być w porzadku
    Zacznę od początku

    Ola ma koty Ala ma Asy
    Tak Władek poszedł do pierwszej klasy
    Potem w lamperię walnął baranka
    Gdy w drugiej przyszła pierwsza czytanka
    Potem ciągnął se sanki w lecie
    Tak się przeczołgał do klasy trzeciej
    Drapał się w dupę to nie są żarty
    Gdy go przenieśli do klasy czwarty
    Piątą i szóstą przeszedł pomału
    Pani dostała tym zawału
    Załamywały panie swe ręce
    Siódmą mu klasę dały w podzięce
    W ósmej z głupoty swej płakał srogo
    Osiem klas poszło jak psu pod ogon
    Pewnie nie zrobił by też matury
    Ale przynosił do szkoły kury
    A powiem więcej bo jestem szczery
    Przynosił jaja masło i sery
    I chociaz Władek nie był zbyt bystry
    Poszedł za nabiał robić magistry
    Teraz doktorat robi se fajny
    Pewnie na jakichś kompletach tajnych
    Wszyscy składajmy sie więc na niego
    By w Zalasowy mieć uczonego
    Lecz z wykształceniem czasem tak bywa
    Niech on sie lepiej nic nie odzywa
    Bo ktoś posłucha i tak zawoła
    Skąd żeście wzięli tego ma…a !

    Wszelkie podobieństwo imion i osób jest jest przypadkowe, za skojarzenia autor nie odpowiada.

      • anonim on 24 maja 2019 at 13:57
      • Reply

      co byśmy zrobili w Zalasowej bez klubu miłośników poezji ,kultura na poziomie musi być 🙂

      • Anonim on 24 maja 2019 at 16:15
      • Reply

      oj załosny ten joziek i jego wypociny. oj zalosny

        • Anonim on 24 maja 2019 at 16:34
        • Reply

        Wygląda na to że Józek pisał to na zamówienie Niewiadomskiego, gdzieś niżej widziałem jego prośbę.

    • Józek Indianin on 24 maja 2019 at 10:21
    • Reply

    Niewiadomski panie
    Jak chcesz tak się stanie
    Będzie nowa gadka
    Wykształcenie Władka
    Ale żeby być w porzadku
    Zacznę od początku

    Ola ma koty Ala ma Asy
    Tak Władek poszedł do pierwszej klasy
    Potem w lamperię walnął baranka
    Gdy w drugiej przyszła pierwsza czytanka
    Potem ciągnął se sanki w lecie
    Tak się przeczołgał do klasy trzeciej
    Drapał się w dupę to nie są żarty
    Gdy go przenieśli do klasy czwarty
    Piątą i szóstą przeszedł pomału
    Pani dostała tym zawału
    Załamywały panie swe ręce
    Siódmą mu klasę dały w podzięce
    W ósmej z głupoty swej płakał srogo
    Osiem klas poszło jak psu pod ogon
    Pewnie nie zrobił by też matury
    Ale przynosił do szkoły kury
    A powiem więcej bo jestem szczery
    Przynosił jaja masło i sery
    I chociaz Władek nie był zbyt bystry
    Poszedł za nabiał robić magistry
    Teraz doktorat robi se fajny
    Pewnie na jakichś kompletach tajnych
    Wszyscy składajmy sie więc na niego
    By w Zalasowy mieć uczonego
    Lecz z wykształceniem czasem tak bywa
    Niech on sie lepiej nic nie odzywa
    Bo ktoś posłucha i tak zawoła
    Skąd żeście wzięli tego matoła !

    Wszelkie podobieństwo imion i osób jest jest przypadkowe, za skojarzenia autor nie odpowiada.

    • Anonim on 24 maja 2019 at 01:12
    • Reply

    A zmieńże już chłopie temat bo się rzygać chce tymi twoimi wypocinami o wykształceniu burmistrza! Już nic ci do tego tępego łba nie przychodzi o czym by można napisać? Ile razy będziesz jeszcze zmieniał tytuł i żalił się o jednym i tym samym? Zakompleksiony pisarczyku, rusz dupę i opisz może dzielnych strażaków jak z żywiołem walczą a może byś pomógł? Dobrze by ci to zrobiło na otrzeźwienie i odświeżenie łepetyny.

    1. Ja chłopie rozumiem, że już Ci się rzygać chce tym tematem i chciałbyś go za wszelką cenę zakończyć, ale tak się nie stanie do chwili aż poznamy adres ukończonej przez pana Augustyna szkoły. Widzę, że teraz popierający w kampanii są już zakompleksionymi pisiarczykami, czyli niedługo wyjdzie na wierzch Twoja prawdziwa twarz, a wtedy będzie to już tylko równia pochyła zakończona ścianom z napisem szkoła średnia.

    • Anonim on 23 maja 2019 at 20:59
    • Reply

    Sęk w tym, że burmistrz nie musi udzielać odpowiedzi na to pytanie, bo nie jest to informacja publiczna. Gdyby informacją publiczną była lista ukończonych szkół i kserokopia świadectwa, to taką informację czytalibyśmy na stronach wszystkich urzędów w okolicy. Również moglibyśmy zapoznać się ze świadectwami szkolnymi poprzednich burmistrzów. Tak jednak nie jest. Informacja o szkołach nie jest informacją publiczną, w związku z tym, odpowiedź burmistrza w stylu przyjdź pan to panu powiem, jest jak najbardziej na miejscu, bo to jest najlepsza forma przekazywania informacji niepublicznych.

      • Hm? on 23 maja 2019 at 21:12
      • Reply

      Pisać umiesz jak widać to i czytać też umiesz . Polecam.

      http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_pap/172231/

        • Anonim on 23 maja 2019 at 21:14
        • Reply

        A potem to. Z niedalekiego Jasła.

        https://informacjapubliczna.org/news/wyksztalcenie-urzednikow-jawne/

    1. Otóż drogi Panie sęk w tym, że o ile kserokopia dyplomu nie stanowi informacji publicznej to już to jaką szkołę i z jakim wynikiem ukończyła osoba publiczna takową informację stanowi. Nie będę się to rozpisywał i przekonywał daltonisty, że są jeszcze inne kolory niż te które widzi. Tu można poczytać o tym czy wykształcenie osoby publicznej jest informacja publiczną http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/E006F3B10E

        • Anonim on 24 maja 2019 at 14:48
        • Reply

        Jakabys Pan mial troche wiedzy prawniczej tp bys wiedzial, ze sprawa ta dot. prawcowniko urzedu. Burmistrz takowym nie jest. I nie bedzie tu miala zastosowania wykladnie rozszerzajaca w prawie administracyjnym
        Podany nizej przez Pana art. 6 ust. 1 pkt 2 lit. d) u.d.i.p. nie ma tu zastosowania poniewaz jedyna kompetencja Burmistrzow jest fakt, ze zostali legitymowani do pelnienia tej funkcji przez wyborcow. Moze to byc profesor albo nieuk matury. Przytoczony przepis dotyczy funkcjonowania organow publicznych.
        Nudzi sie Panu a w tym czasie sam by pan skonczyl jakas porzadna szkole.

          • mz on 24 maja 2019 at 15:09
          • Reply

          Jak słyszę że wiedza prawnicza i jakiekolwiek prawo może pozwolić na takie zachowania to włos sie jeży na głowie ..Ale może i tak jest że prawo w Polsce nie ma regulować życia w jakiejś logice tylko gmatwaniu żeby najbogatsi sobie radzili-to przerabialiśmy w gminie Ryglice.

          • Anonim on 24 maja 2019 at 15:32
          • Reply

          Po niektórych wpisach można wnioskować, że gminni prawnicy się angażują

      • Anonim on 23 maja 2019 at 22:44
      • Reply

      Kolejny sęk w tym, że artykuły i wyroki które przytaczacie dotyczą wykształcenia urzędników, którzy muszą mieć odpowiednie wykształcenie aby móc pracować na urzędach.
      Sprawy te nie dotyczą burmistrzów, wójtów, prezydentów. Oni nie muszą posiadać żadnego wykształcenia, gdyż są wybierani przez naród. Skoro nie muszą posiadać wykształcenia, nie muszą go ujawniać.
      Sądy nie mogą, żądać od obywateli czegoś, czego prawo od nich nie wymaga. A prawo nie wymaga od burmistrzów żadnego wykształcenia.

        • Anonim on 23 maja 2019 at 22:50
        • Reply

        Sęk w tym że burmistrz od jakiegoś czasu podaje te dane tylko że nie podaje adresu szkoły. Zauważ że jako kandydat do rady czy na burmistrza musiał podać poziom wykształcenia. KN jak widać chce ustalić czy podawał zgodnie ze stanem faktycznym.

      1. Cóż za porywająca wykładnia choć w jednym się zgadzam w chwili zgłaszania kandydatury na dany urząd nie ma przepisu który określałby minimalny poziom wykształcenia pozwalający ubiegać się o wszelkie funkcje publiczne w drodze wyborów bezpośrednich- i tu pełna zgoda. Niestety nie masz racji twierdząc, że uzyskując mandat te przepisy nadal roztaczają nad tymi osobami parasol ochronny, gdyż składając ślubowanie osoba te staje się osobą publiczną i pełni ona funkcje publiczne, a informacja ta ma związek z pełnieniem tych funkcji (art. 5 ust. 2 u.d.i.p.) Informacje o kierunkach studiów, jakie ukończyły osoby pełniące funkcje publiczne stanowią informacje, odzwierciedlające kompetencje funkcjonariusza publicznego i wskazują na poziom jego zdatności do wykonywania władzy publicznej. Informacja co do wykształcenia takiej osoby nie ma charakteru ściśle osobistego, lecz podlega udostępnieniu jako informacja publiczna na temat kompetencji osoby, sprawującej funkcję publiczną, w rozumieniu art. 6 ust. 1 pkt 2 lit. d) u.d.i.p.

    • Anonim on 23 maja 2019 at 18:33
    • Reply

    Jak to mówią „nie strasz, nie strasz bo się,,,,,,”. Panie Niewiadomski robisz Pan zamieszanie, rzucasz słowa na wiatr. Nie pomagasz. TKM. Kolejny cwaniak przy władzy i tyle. Zamienił stryjek…..Mądry Polak…..

      • ? on 23 maja 2019 at 18:44
      • Reply

      jakie zamieszanie ? sprawa do wyjaśnienia w 30 sekund przy dobrej woli

    1. Nie ma w moich tekstach jednego zdania pisanego by kogokolwiek jak to ująłeś straszyć i nie robię zamieszania tylko zadaję pytania, które nie jeden sobie zadawał nie raz. Najwidoczniej to właśnie te pytania robią zamieszanie zwłaszcza, że nie wiadomo kto je zdaje i dlaczego, czy coś miał obiecane i nie dostał, czy coś stracił i szuka zwady, czy zgłupiał chłop i chce w poukładanych gminnych układach mieszać. Mam wątpliwości czy oczekiwane zmiany dojdą do skutku, ale pan Karasiewicz nie pozostawił złudzeń, że nic ponad to co osiągnął nie osiągnie czego dowodem jest ostatnia kadencja i dlatego nie mam wątpliwości, że zamiana stryjka na stryka była konieczna, choćby po to żeby się przekonać, że pan Augustyn z tej samej gliny ulepiony.

    • No name on 23 maja 2019 at 18:07
    • Reply

    Wstyd!
    Gmina naraża się na pośmiewisko w skali kraju.
    Powiedział by że nie ma średniego ale rządził będzie dobrze to bym zrozumiał ale tak bez oporu robić z ludzi ……To wstyd dla gminy i samemu burmistrza.
    Paweł miało być pięknie A jest jak zwykle.
    Ludzie dali Ci szansę A Ty ja marnujesz!

      • 100% on 23 maja 2019 at 18:29
      • Reply

      Masz 100 % racji. Na razie dziennikarstwo obywatelskie rozkminia temat. Az dziw bierze że np. takie RDN czy tarnowska TV nie zabiera głosu a na 100% wiedzą o temacie tylko ściemniają. A do duszy z takim ich dziennikarstwem.

      Pójdzie szeroko. I chyba nawet będą wybory wcześniejsze

        • No name on 23 maja 2019 at 18:34
        • Reply

        Boli fakt że w kampanii zachowywał się inaczej.
        Teraz jego działania pod każdym względem są zupełnie inne

        • Anonim on 23 maja 2019 at 19:25
        • Reply

        100% masz racje, mocodawca Niewiadomskiego tylko na to czeka.

          • ... ? on 23 maja 2019 at 19:32
          • Reply

          Kim Twoim zdaniem jest mocodawca Niewiadomskiego? Czy to ktoś z PiS?

        1. Mówiąc o mocodawcy zapewne masz na myśli pana Olszówkę więc Ci powiem, że się mylisz. Pisałem tu już kiedyś, że tylko pan Zieliński z pewnych względów wie kim jestem, trudno zatem żeby Władysław Olszówka był moim mocodawcą. Inna sprawa, że znam go osobiście i wiem, że wszystko co złe o nim jest zasługą publicznie znanego konfliktu i w większości nie ma pokrycia w rzeczywistości. Zdaję sobie sprawę, że zaraz odezwą się głosy w wiadomym tonie, ale mimo to trzeba to napisać, bo pracowitości nikt panu Olszówce nie odmówi. Dlatego własnie podobnie jak pana Lisaka nie interesuje mnie jakie doświadczenie w administracji ma pan Olszówka, bo tylko naiwni uwierzą, że stanowi to wyższość nad doświadczeniem we własnym biznesie.

    • Anonim on 23 maja 2019 at 14:38
    • Reply

    Odpowiedzi dla N kosztowały podobno 20 tys zł , na stronie gminnej jest raport o stanie gminy za 2018 ,taki ogromny że pewnie setki tys wart . Bez szkody dla kogokolwiek można by z tej propagandy sukcesu zrezygnować.

    • anonim on 23 maja 2019 at 09:35
    • Reply

    nie za bardzo to śmieszne

    • Anonim on 23 maja 2019 at 09:24
    • Reply

    Augustyn robi sobie darmowa kampanie wyborcza 😀 a wy się podniecacie

    1. Kampanie zwłaszcza te, źle planowane i prowadzone z przekonaniem, że odbiorcą są idioci mają czasem zaskakujący finał. Więc ta jak to nazywasz „darmowa kampania wyborcza” może okazać się bardzo droga i w przyszłości może już nie wystarczyć zmiana partii by się na listach wyborczych znaleźć. Czas, jeżeli Pan Bóg nam go da pokaże czym to się wszytko skończy.

      • Anonim on 23 maja 2019 at 09:58
      • Reply

      Nie wydaje mi się. Sprawa jest poważna i nie zostanie pod dywan zamieciona jak widać.

        • Ktosik on 23 maja 2019 at 12:35
        • Reply

        Naprawde je jest to śmieszne i nawet nie chodzi mi o to wykształcenie już bo wiadomo że nie ma i ściemnia jak może ale o to z jakim lekceważeniem się odnosi do człowieka który pyta go jak małe dziecko. Skad masz ten cukierek Pawełku skąd go wziołeś i nic szkut nie rozumie i smiejąc się mówi mam papierek ale ci nie pokaże i co mi zrobisz. Władek do kw… y nędzy czy tak to miało wyglądać ? Mieliśmy już takiego i trzeba było 20 lat by się go pozbyć po to tylko by na jego miejsce przyszed jeszcze lepszy cwaniak. Wiesz dobrze bośmy o tym gadali przed wyborami i miał być nasz i co szybko się spuścił z łancucha i nie ma na nigo bata. Ja poczekam jeszcze troche i nie bede się bawił w anonimowego niewiadomskiego tylo publicznie powiem o ustaleniach jakie były bo już se szkołami zrobił co chciał a wyście się tylko przyglądali .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

Optionally add an image (JPEG only)