Małe podsumowanie.

Witam szanowni czytelnicy!
Skoro nie widzicie o co chodzi w tym artykule i w  tych filmikach to wam to napiszę. Bo chyba już czas na małe podsumowanie tego co na blogu się pisze .   To o czym pisze nie bierze  się znikąd są to wasze informacje jakie przesyłacie, to sprawy jakie widać gołym okiem bez wglądu w dokumenty urzędowe a jednak są  dość  niepokojące . Po tym co zapowiadano w kampanii wyborczej ,że  będzie lepiej w każdym z obszarów życia publicznego i gospodarczego w Ryglicach  pozwoliłem sobie pokazać że tak nie jest. Nie było by w tym nic dziwnego a raczej było by prawie „ normalnie”  gdyby to co się dzieje działo się po 2-3 latach sprawowania władzy .Można  wtedy popaść w rutynę, można stwierdzić tyle zrobiłem/am dla nich, czas coś zrobić dla siebie, można wreszcie zwyczajnie  zapomnieć co się obiecywało . To jednak dzieje się w pól  roku po wyborach !  A przecież tak właśnie miało nie być , miało nie być kumoterstwa ,zatrudniania po znajomości , dawania roboty swoim . Miało się liczyć przede wszystkim dobro mieszkańców nie własny interes  burmistrza czy radnych . Piękne i chwytliwe obietnice, co innego obiecywać  a co innego oprzeć się pokusie, by zrobić sobie , by załatwić własne sprawy jako pierwsze . Tak jest właśnie z ulicą łyczków drogą biegnącą do domu Pani Burmistrz , tak jest z zatrudnieniem członków rodzin radnych w urzędzie czy podległych mi np. szkołach  ,tak jest również jeżeli chodzi o zatrudnienie pana wice-burmistrza . Pisałem o tym    w jednym z wcześniejszych artykułów , to jednak trwa nadal i zatacza coraz to szersze kręgi . Co raz to dowiadujemy się że przejecie władzy przez „Nowa Jakość” przyniosło korzyści komuś kto gorąco  ją popierał . Tak jest w przypadku sołtysa Zalasowej którego córka dostała pracę w starostwie powiatowym , w lokalu należącym do sołtysa przy okazji otwarcia wyremontowanej drogi powiatowej  starostwo organizuje szkolenie sołtysów powiatu tarnowskiego . Płacimy za prywatny  lokal mimo że w Zalasowej jest  publiczny nowoczesny Pałac pod Dębami obiekt który  spełnia wszelkie standardy by organizować w nim takie właśnie imprezy bo po to właśnie powstał .  Tą i inne sprawy z udziałem Sołtysa Zalasowej opiszę w osobnym artykule który ukaże się w najbliższym czasie . W kampanii wyborczej w wyborach samorządowych wielki nacisk kładziono na edukacje wskazując że prawidłowy rozwój społeczny zaczyna się w szkole , to wszystko prawda poparta realizacja wielu programów unijnych w naszych szkołach . To  kto się o nie starał  bez trudu można wyczytać w zakładce  „Projekty” znajdującej się na stronie urzędu miasta Ryglice to co dla szkoły było, było  składane w poprzedniej kadencji  nie widać nic nowego . Gmina Ryglice uczestniczy w programie „Postaw na Rodzinę”  wielki baner wiszący na Sali gimnastycznej w Ryglicach przedstawia rodzinę z małymi dziećmi  która gdzieś zmierza . No właśnie gdzie zmierza  przykładowa rodzina w naszej gminie ? Trudna odpowiedz bo dla rodzin w naszej gminie nie ma nic, nie ma również żadnych planów by było, a nawet te które tak jak w Zalasowej były,  zostały zmarnowane. Mam tu na myśli nieodżałowany plac zabaw  pierwszy profesjonalny plac jaki miał szanse powstać w naszej gminie . Potrzebę powstawania  takich właśnie miejsc  dostrzega rząd który po obniżeniu wieku szkolnego  z 6 do 5 lat  jako jedna z form złagodzenia skutków tej decyzji  wdrożył do realizacji program „Radosna Szkoła”. Niestety takiej potrzeby nie dostrzega nasza Pani Burmistrz która nie powiadamiając rady wraz z sołtysem  zdecydowała że otrzymanych z tego programu pieniędzy nie przyjmie, mimo że było to 50% kosztów całej inwestycji  .Ta sama Pani Burmistrz jako ambasador akcji na stronie http://www.ryglice.pl/page/open/title/Rodzina pisze w ostatnim zdaniu: „Przystępując do kampanii „POSTAW NA RODZINĘ” Gmina Ryglice pragnie wypełniać przesłanie Jana Pawła II mówiące, że rodzinę należy otoczyć specjalną troską i zagwarantować jej należyte miejsce w społeczeństwie.”  Sprawą rezygnacji z placu zabaw w Zalasowej zainteresowaliśmy  media , gazeta TEMI napisała  artykuł „Koniec  marzeń o radosnej szkole?” który można przeczytać  na stronie 13 gazety  znajdującej się pod linkiem http://www.temi.pl/download/pliki/2011-07-13_lite.pdf Byłem również w radiu ESKA  które w dniu 15. 07 .2011 o godz. 10,40 nadało materiał na ten temat można o tym przeczytać i posłuchać na portalu Inter maks  http://www.intermaks.pl/index.html?grp=2&info=24684& To jednak nie koniec całej sprawy są fakty  o których wtedy nie wiedzieliśmy a które rzucają nowe światło na całą sprawę to jednak opiszemy w oddzielnym artykule bo dla nas ten temat jeszcze się nie zakończył .  Wiele  miejsca w kampanii Nowej Jakości poświęcono sprawie jawności , transparentności życia publicznego w naszej gminie , wiele miano uwag do tego jak było , a jak jest dziś czy lepiej ? Czy wypowiedzi jakie padły na jednej z sesji rady miasta że nagrywanie obrad rady jest nieetyczne . Czy wielokrotne podkreślanie że „prosiłam Pana Jeziora  żeby nie pisał bloga na potrzeby kampanii  założyłam własną stronę ,prosiłam również Pana Grocha  żeby przestał  pisać bloga” oraz wydarzenia  z zebrania mieszkańców gdzie w sposób niezgodny z prawem  ograniczono moje konstytucyjne prawa  są działaniem w  kierunki przejrzystości działań  urzędu?  Czy może wręcz przeciwnie jest to próba pozbycia się niewygodnej krytyki .  Ta sprawa również nie ma jeszcze swojego finału , czekamy na opinie prawną jaka zostanie sporządzona przez prawnika urzędu. Mimo że mam już niezależną opinię prawną w tej sprawie lecz z uwagi na to że przedstawiłem  Panu Przewodniczącemu  Wojtanowskiemu moje oczekiwania co do sposobu załatwienia tej sprawy  czekam na decyzję urzędu . Wprawdzie zebranie  było organizowane przez zarząd miasta jednak  w ograniczaniu moich praw czynny udział wzięli  Pani Przewodnicząca , Pani Burmistrz i Pan Jezior , mam na to dowody w postaci nagrań i jeżeli będzie trzeba to słuszność swoich racji udowodnię. Ostatnią sprawa ale bardzo bulwersującą jest sposób w jaki odbudowywane się drogi gminne w naszej gminie. Na czym się oszczędza i gdzie lokuje się te oszczędności ?  Wiele wątpliwości budzi również umiejscowienie wykonywanych remontów  które wykonywane są w częściach dróg biegnących szczytami a nieremontowane pozostają  odcinki górzyste zniszczone przez powódź i ulewne deszcze . Ostatnio coraz głośniej jest  o jakości użytych do odbudowy materiałów , a wręcz użyciu materiałów nie zgodnych z specyfikacja techniczną określona w przetargu . Jak zastąpienie tłucznia kamiennego sortowanego  pospółką wpłynie na  jakość wykonania  remontu czas pokaże . Również czas pokaże czy w razie uszkodzenia drogi w okresie gwarancji gwarant uwzględni gwarancje, czy ze względu na przekroczenia w dopuszczalnej masie pojazdów jakie poruszają się po tej i innych naszych drogach gwarancja nie zostanie uznana . W tym miejscu chciałbym jeszcze zwrócić uwagę naszych władz a w szczególności sołtysa i radnego powiatowego Pana Cieślikowskiego. Panie sołtysie Panie radny tuż pod pana nosem ktoś wykorzystuje parking przy kaplicy niezgodnie z jego przeznaczeniem jako punkt przeładunkowy tłucznia, gruzu, ziemi . Mieszkańcy zwracają uwagę że jest błoto że nie ma jak zaparkować i nic proszą więc o interwencję proszę coś z tym zrobić .
O takich właśnie sprawach mieszkańcy powinni wiedzieć  mieć tego świadomość i to właśnie jest rolą tego bloga proszę o wszelkie informacje, dbajmy o naszą gminę sprawmy by Lepsze Jutro Gminy Ryglice stawało się naszym udziałem i miłą rzeczywistością . Wkrótce na temat LJGR napiszemy więcej czytajcie nas dyskutujcie bo po to dla was jesteśmy. Czekamy na wszelkie sprawy jakimi chcecie się z nami podzielić pod adresem jakosciomierz@onet.pl

Na komice posłuchajcie co o kilku z tych spraw mówiła Pani Burmistrz na zebraniu mieszkańców  Ryglic 17. 07 .2011

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Permanent link to this article: https://lepszeryglice.cba.pl/male-podsumowanie/

107 comments

Skip to comment form

    • Do Radnego Jeziora Andrzeja on 9 sierpnia 2011 at 20:23

    P. Jezior czemu Pan na swoim blogu nie podaje informacji o terminie sesji ? Co się takiego stało, że nie robisz Pan tego. Boi się Pan nagrywań czy jak? W piątek proszę być dobrze przygotowanym, ponieważ będzie pan musiał odpowiadać przed kamerką na pewne pytania. Pani Burmistrz też niech się przygotuje. Całe życie przepytywała uczniów w szkole , a teraz będzie sama odpowiadać na pytania. Podoba mi się to. Pozdrowienia od wyborców.

      • Wielbiciel Połoski on 9 sierpnia 2011 at 20:30

      Pani Burmist będzie na urlopie więc nie odpowie na Wasze pytania. HAhahhahahahahaha

        • Anonim on 9 sierpnia 2011 at 20:37

        Kiedyś chyba wróci z urlopu, a pytań przybędzie. hahhahahahhahahah !! 🙂

        • średnio więlbiacy p. Burmistrz on 9 sierpnia 2011 at 20:43

        5 punkt planowanej sesji brzmi: Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym. To jak będzie na urlopie no to kto przedstawi sprawozdanie? Zastępca?

      • Anonim on 10 sierpnia 2011 at 11:32

      heheh spoko , będzie odpowiadać i przy okazji lansować.

      • upsss..... on 10 sierpnia 2011 at 13:24

      Zdaje się, że Pan Jezior zlikwidował swój blog… 🙂 🙂 🙂

        • Anonim on 10 sierpnia 2011 at 13:34

        Ale czy można coś skasować z internetu od tak chyba nie . http://andrzejjezior.blog.onet.pl/Jutro-slubowanie-nowej-Pani-Bu,2,ID417840706,n

          • Anonim on 10 sierpnia 2011 at 13:36

          To nie prawda

          Przepraszamy, wystąpił błąd …
          Twojemu blogowi na pewno nic nie jest. Spróbuj za chwilę.
          Opis błędu: b(-102)

            • Upss.. on 11 sierpnia 2011 at 11:36

            Masz rację.. 🙂

      • Anonim on 12 sierpnia 2011 at 20:46

      Czcze gadanie . Gdzie byli ci pytajacy?

        • ;) on 12 sierpnia 2011 at 20:56

        HI HI HI. Byłeś(łaś) na sesji ?? W planie sesji nie było punktu dotyczącego interpelacji gości/mieszkańców. Stąd brak pytań. Zresztą główne pytania były by skierowane do p. Burmistrz, ale jej nie było.

          • Anonim on 12 sierpnia 2011 at 21:41

          Zwykle taki punkt sesji brzmi ” wnioski i zapytania…” Czyżby tym razem byłlo inaczej?

        • Anonim on 13 sierpnia 2011 at 05:17

        Anonimku skąd pomysł, że na sesji tymi pytającymi mieli być zwykli wyborcy. Bo raczej tak sugerujesz. Na sasji były 2 takie osoby w tym kamerzysta. Podobno następne sesje bedą w budynku OSP. Dobry pomysł. Większa sala, zmieści sie wiecej wyborców „kontrolerów” hihi. Miłej soboty i wyluzowania na weekend.

        • Anonim on 13 sierpnia 2011 at 07:06

        Czemu twierdzisz, że czcze gadanie? Podczas sesji padło bardzo wiele różnych pytań. Sesja bardzo interesująca. Już niedługo sobie to zobaczysz na swym komputerku.

    • S E S J A on 9 sierpnia 2011 at 16:53

    12 sierpnia godz. 13 00. Bądźmy obecni. 🙂

      • minus dla władzy on 9 sierpnia 2011 at 17:58

      I znów ledwie kilka dni przed sesją ogłasza sie że sie odbędzie. A nie mozna by też jakiś plakat na słupie w każdym sołectwie powiesić choćby tydzień przed sesją? nie każdy korzysta z internetu. Gdzie zapowiadana jawność, transparentność działań. Kolejny minus dla waładzy

    • Anonim on 8 sierpnia 2011 at 06:27

    Ponownie nie zauważył p. Groch pytań? Nadal brak odpowiedzi! Co z „Miłosnymi wrotami” , co z centrum sportu??

      • wrota miłosne on 8 sierpnia 2011 at 08:54

      Zechciej zauważyć i powiedzieć to innym ze nie był to pomysł jaki się zrodził w Ryglicach . Program opracowany przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki pt „Pogórze Odkrywanie Tajemnic ” i był to zintegrowany produkt turystyczny 10 gmin pogórza który powstał w 2000 roku . Nie pisz proszę że to pomysł Karasiewicza bo tak nie jest, tu mieszkańcy sami mogą przeczytać jakie pisany dla Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki program przewidywał inwestycje . http://www.ryglice.tarman.pl/gospodarka/wlasne/9.pdf Co do centrum sportu to tak jak ogródek Jordanowski tak i centrum sportu za ośrodkiem zdrowia to pomysły radnego Jeziora opisane na jego blogu http://andrzejjezior.blog.onet.pl/Jakie-inwestycje-w-Naszym-Mies,2,ID284944048,DA2008-01-20,n cytat ;” Napiszę Państwu co według mnie powinno być zrobione w Ryglicach w najbliższej przyszłości . Mam tylko jedną prośbę nie zarzucajcie mi, że robię kampanię wyborczą wszak do wyborów mamy jeszcze 2 i pół roku.
      Proszę aby odezwali się z podobnymi pomysłami mieszkańcy pozostałych miejscowości naszej gminy.

      4. Wykup gruntu pod tereny sportowe za ośrodkiem zdrowia, budowa kompleksu sportowego, utworzenie gminnego centrum sportowego.
      5. Budowa na „Wiszu” wieży widokowej, a wokół niej utworzenie kompleksu rekreacyjnego( wyciągu narciarskiego , rynny zjazdowej i innych atrakcji), przyciągnie to turystów utworzy miejsca pracy.
      6. Regulacja rzeki Szwedki od Uniszowej po ul. Zakątną, zapobiegnie to powodziom bo przyspieszy spływ wody, umocnione brzegi będą ładnie wyglądać , a nie straszyć.
      7.Regulacja rzeki Zalasówki od mostu na Joniny do ujścia, umocnienie brzegów zmiana wyglądu.
      8. W porozumieniu z Księdzem Proboszczem budowa na polu parafialnym poniżej Kaplicy nowego parkingu i ogródka „Jordanowskiego” z deptakiem przy brzegu rzeki Szwedki
      ( przeniesienie placu zabaw z rynku).

      9. Wodociągowanie i dokończenie kanalizacji Ryglic.

      pozwolę sobie zauważyć że niedawno ktoś pisał że pole za ośrodkiem należy do gminy a P. Guzik tylko użytkował gminne. Czy radny Jezior nie wiedział o tym pisząc o wykupie czy może to pole nie jest gminne lub może gmina już je wykupiła ?
      Masz jeszcze jakieś pytania ?

    • Stawiam na Rodzinę on 7 sierpnia 2011 at 22:26

    Ciekawe stwierdzenie P. Burmistrz w sprawie placu zabaw. program bedzie trwał jeszcze 2 lata więc piszmy i zróbmy , czy w przyszłym roku te pieniądze to wydrukujemy czy jak ? To przecież głupota teraz czy za rok będzie trzeba je pożyczyć . Wyjątek jest taki że teraz to było by zapisane Karasiewiczowi a za rok to Połoska zrobi, sołtys Olszówka mówiąc że Karasiewicz to skreślił skreślił siebie swoją wiarygodność .

    • Drogi on 7 sierpnia 2011 at 20:11

    A jednak .
    A jednak coś się zmieniło w sprawie dróg mamy kolejną promesę robimy 6 dróg sami zobaczcie czy dalej jest 10 cm podbudowy czy więcej . proszę zaglądnąć do zakładki Przedmiar na tej stronie http://www.ryglice.pl/bip/index/open/id/170
    Chyba jednak patrzenie na ręce jest potrzebne .

    • farbowany on 7 sierpnia 2011 at 17:08

    Groch nie wiem jakie ma wykształcenie ale widzę że potrafi myśleć w przeciwieństwie do ciebie rynkowy anonimie .TAK ZEBY NIE USZŁÓ UWADZE!
    A oczywiście mógłby pracować za Pana Chmurę na ten przykład ale PISIORY wstawili Chmurę i dlatego nie ma pracy dla innych -juz nie myslę w tej chwili o Krzysztofie bo to był ukłon tylko w strunę władzy kogo i jak się zatrudnia.Wstyd i jeszcze raz wstyd za te dwa etaty wiceburmistrza i tego doradcę.Jak ta Kobieta potrafiła się sama zniszczyć i w jakiej sprawie nie rozumie wielu ludzi.Z dyrektora szkoły zejść na posługi głupszych od siebie to takie smutne.

      • bez farby on 7 sierpnia 2011 at 18:59

      Co by o Niej nie powiedzieć ale tylko Ona była w stanie wygrać z panującą patologią i despotyczną , chorą władzą

        • do bez farby on 7 sierpnia 2011 at 19:17

        … by wprowadzić jeszcze większy despotyzm. Jeszcze chwila i będzie utemperowana władza.

        • Wygrać po co? on 7 sierpnia 2011 at 20:28

        Wygrać po co ? Po to by teraz wprowadzić nepotyzm ? Po to by zniszczyć to co budowali inni ? Po co to wszystko ?

    • Anonim on 7 sierpnia 2011 at 15:55

    Ferdek miał saturator. Sodowa jest , tylko butelkować z logo „jakośc…”

    • Anonim on 7 sierpnia 2011 at 13:52

    Tak, tak są oczywistości oczywiste i oczywiste oczywistości. Rok I sudiów,
    zajęcia z logiki. Egzamin zdany w pierwszym terminie!

    • Anonim on 7 sierpnia 2011 at 13:46

    Dla p. Grocha podobnie jak dla p. Ferdynanda Kiepskiego „z takim
    wykształceniem w tym kraju nie ma żadnej pracy”

      • IP-32 on 7 sierpnia 2011 at 14:05

      P. Groch ma pracę. Ma rodzinę (jak na obecne czasy, liczną), którą sam utrzymuje ciężko pracując. Nie pisz skoro nie wiesz jak jest ! Co do porównania z F. Kiepskim no to, kto mądry, ten wie jak zastosować to porównanie. Zdenerwowałem się. wrrrr !!!!

      • taka prawda on 7 sierpnia 2011 at 14:06

      Tak jak dla jednego z radnych co to ambicja przerosła jego możliwości intelektualne i w niesławie musiał odejść na emeryturę . Ulica Łyczków jest przed remontem!!! nie wprowadzaj w błąd ludzi i wcale nie jest tak zniszczona jak np ulica Bema trochę prawdy nie tylko kit i kit . Groch nie wiem jakie ma wykształcenie ale widzę że potrafi myśleć w przeciwieństwie do ciebie rynkowy anonimie .

      • wywołany świadek on 7 sierpnia 2011 at 19:38

      PRACA jest tylko po znajomości dobrze wiesz o tym palancie i wcale nie o wykształcenie tu chodzi tylko o przynależność plecy ciocie lub wujka lub duchownego w rodzinie.Zdolni wykształceni pracy nie dostają.nie znam bynajmniej takich.Tych pierwszych z nominacji protegowanych jest najwięcej nawet w takiej małej miejscowości jak Ryglice gdzie wszyscy wszystkich znają i od razu widać ,że popchany a nie wygrany zajął stanowisko.Powęszyć w szkołach w Urzędzie wszędzie zasiadają Ci którym już dawno obiecano i stanowisko wyswatano za coś za przysługę lub usługę czy też po prostu kopertówie.wiec nie ma co ubliżać że ktoś pracy odpowiedniej nie ma.To smutne ale było a teraz jest już zupełnie legalnie i jeszcze z brawami.

        • racja on 7 sierpnia 2011 at 21:03

        No tak masz rację tak jest choć zawsze można to obalić no bo wszyscy jesteśmy rodziną w tak małych społecznościach . No ale jak się zatrudnia z poza gminy i to ludzi bez kwalifikacji to szlak człowieka trafia . Faktycznie podbudowa na tych drogach 20 cm coś tu jest na rzeczy . Kto wie czy ten piszący ten blog nie ma racji, w tym co pisze jest logika obiektywnie muszę to przyznać .

        1. Zmiana podbudowy z 10 cm na 20 to podobno wynik ostrej wymiany zdań najważniejszych w gminie.Mówią że przewodniczącemu chwilami puszczają nerwy ,więc może być tylko ciekawiej

    • z rynku on 7 sierpnia 2011 at 13:30

    Jakaś pokręcona logika w tych artykułach , na filmach ul Łyczków po remoncie , przynajmniej częściowym i cześć Pszennej której się nie remontuje bo zdaje się ktoś nie chce dać ziemi .To co i jak tu porównywać ? , o co pretensje i do kogo.Trzeba było filmować Łyczków przed remontem .Z nagrania słychać że Łyczków nie była przewidziana do remontu po powodzi . powód chyba oczywisty „życzliwość” poprzednika .Tam mieszkają też inni ludzie niż Połoskowa i pewnie następni będą się budować . Droga jak wiele innych w gminie jest potrzebna .Apacze mają drogę to niech i blade twarze mają.

      • emeryt on 7 sierpnia 2011 at 15:10

      Burmistrz który zaczyna kadencję od budowania drogi do siebie pokazuje jaki jest zielony w sprawach samorządowych. Takie działanie stawia pod znakiem zapytania jego predyspozycje do kierowania społecznością gminy. To czystej krwi egoista

      • do z rynku on 7 sierpnia 2011 at 15:50

      Fakt części Pszennej się nie remontuje bo ktoś nie wyraża (ł), i chyba nie wyrazi zgody na to. Nie remontuje się też Pszennej, gdzie są uregulowane sprawy z własnościami, gdzie jest stromo i woda zdarła i wciąż zdziera kamień, niszcząc tym samym włożoną kiedyś tam pracę. Remontuje się Pszenną, gdzie jest płasko. Skutek tego jest taki, że do jednego domu będzie asfalt jakieś 500 m, zaś do drugiego będzie kamień i błoto wymieszane i zmywane, jakieś 600 m. I o to chodzi w tych filmikach min. Jakościomierz cokolwiek by o nim nie mówić jest spoko koleś i tyle.

    • Anonim on 7 sierpnia 2011 at 11:06

    Powątpiewam, Jakościomierzu, w to czy teraz ktoś będzie traktował Cię poważnie. Potajemne nagrywanie, upublicznianie fragmentów wyrwanych z kontekstu spowoduje pewnie, że co rozsądniejsi zaczną Cię unikać, będą obawiali się z Tobą rozmawiać wiedząc, że w kwestii nagrań nie jesteś uczciwy. Bo niby skąd ktoś ma wiedzieć co Ty masz włączone w kieszeni?
    Pamiętamy (z tej większej polityki) czasy podsłuchów i osoby wymachujące dyktafonami przed kamerami i chyba źle się nam to kojarzy a mnie napewno.
    W mojej ocenie zdyskredytowałeś się sam trwając w swej bucie a szkoda bo dobrze zacząłeś. Pewnie ktoś tam skrytykuje mnie za te słowa ale powtarzam ja takich działań nie popieram.
    Ale może jeszcze nie wszystko stracone? Może to Ty pierwszy teraz powinieneś schylić czoła by odzyskać zaufanie, które u części społeczności straciłeś?

    • Mieszkaniec na emigracji on 7 sierpnia 2011 at 10:49

    Słowa Burmistrza na zebraniu „nie mam dla Was czasu” a zacofany tłum brawo bije. Kompromitacja i wstyd. Ale jak to mówią głupim narodem rządzi się łatwo. Panie Krzysztofie to co piszą w komentarzach o tym że jest pan prawnikiem (piszą w sposób szyderczy) proszę nie zwracać na to uwagi. Zresztą nie mam tam obiektywnej osoby wszyscy z bliskiego grona p. Burmistrz. Może któryś z nich dostał już posadę kierowcy. I tu trzeba przyznać P. Burmistrz zgodnie z obietnicą tworzy nowe miejsca pracy.

    • taka prawda on 7 sierpnia 2011 at 10:48

    Najlepiej wyśmiać tego kto widzi i krytykuje nie tego co popełnia błędy bo te błędy są, są popełnione i są ewidentne. Przydało by się trochę pokory tej Nowej jakości bo bez tego szybko straci to co od społeczeństwa dostała. Co macie do człowieka który to pisze ? czyż nie jest to prawda . Przecież wiceburmistrz zatrudniony po znajomości nie inaczej pan Chmura córka radnego Papugi pracuje w gminie córka sołtysa Olszowki dostała prace w starostwie powiatowym, mówi się że druga córka ma być logopedom w szkole . Powiat daje zarobić sołtysowi organizując zjazd sołtysów w jego lokalu płaci za 180 obiadów robi mu darmową reklamę . Pani Połoska rezygnuje z wszystkiego co się da ZGK plac zabaw organizuje co raz to nowe uroczystości wydajać kasę na catering z Bristolu zamiast przy takiej okazji ja 10-lecie odzyskania praw miejskich promować nasze tradycyjne jedzenie . Chleb z łopaty smalec ze skwarkami itd. nie krewetki w srebrnej zastawie nie szwedzki stół ale Polski Rygielski. No i wreszcie sprawa tych dróg czy to nie bulwersuje ? czy tak powinno być , słuszne stwierdzenie gdyby to był koniec kadencji to można zrozumieć ale dziś?Za te oszczędności robiąc tak samo jak te 10 dróg mozna by poprawić dodatkowo nie 2 a 4 można by wyremontować wspominaną na zebraniu ulicę Bema , czy ulica łyczkow wymaga takiego remontu ? Z filmu jaki obejrzałem wynika że nie jest tak źle jak nam to przedstawiano (dzieci chodzące po rowach skaczące z kamienia na kamień) trochę uczciwości władzo !!!! tej obiecywane i oczekiwanej .

    • Wielki talent on 7 sierpnia 2011 at 09:32

    A wie ktoś gdzie ten Groch wogóle pracuje? Chłopak ma wielki talent prawniczy. Założę się, że robi w jakiejś kancelarii adwokackiej, albo udziela porad prawnych. Mógłby utworzyć w Ryglicach coś takiego Miałby wiele klientów.

      • wyborca 2 on 7 sierpnia 2011 at 10:44

      A wie ktoś gdzie ten Groch wogóle pracuje?
      A nie lepiej było napisać:
      A wie ktoś gdzie Pan Groch wogóle pracuje? Odpowiedziałbym Ci wówczas a tak to nie będziesz tego wiedział, śmiem twierdzić, nigdy. hihii . Trzymaj się ciepło.

    • Anonim on 7 sierpnia 2011 at 07:48

    Męższczyznę ocenia się nie jak zaczyna ale jak kończy. To jest komentarz.

    • Anonim on 7 sierpnia 2011 at 07:45

    Mojżesz wyprowadzał swój naród przez 40 lat z Egiptu domu niewoli.
    Całe szczęście, że po 20 latach kobieta odważyła się i przerwała tą
    nijakość w gminie. Poczekajcie 4 lata, sami osądzicie. A tak na marginesie
    od kiedy rozlicza się Prezydenta, Premiera, Ministra, Wójta,Burmistrza po
    sześciu miesiącach? I znów Karasiewicz miał szczęście- przez 20 lat.
    Pozazdrościć. Aż przyszedł czas ROZLICZENIA. I wystarczył jeden dzień.
    Dzień wyborów SAMORZADOWYCH. Bezpośrednich!

      • wyborca on 7 sierpnia 2011 at 08:07

      Masz całkowitą słuszność co do mocy wyborów. Ale co w tym złego, że się wskazuje na błędy , przecież ludzi nieomylnych nie ma. Władza bez opozycji jest najczęściej ślepa. Super, że Ty „Anonimie” podejmujesz tutaj dyskusję, szkoda, że anonimowo, w sumie ja też anonimowo :). Dyskusja w demokracji do broń. Nie pyskówka – dyskusja.

    • Anonim on 7 sierpnia 2011 at 07:34

    Najwięcej w Polsce jest prawników i lekarzy. Przez pół roku dałeś się pożnać
    jako wschodząca gwiazda prawa. Czas najwyższy żebyś zaczął leczyć. Chyba, że jeszcze o tym nie Wiemy. To dopiero będą niusy. Medycyna swoje,
    a Groch i „ten drugi” swoje.

      • wyborca 2 on 7 sierpnia 2011 at 07:36

      a anonim swoje hihihih (to do Ciebie)

      • wyborca 3 on 7 sierpnia 2011 at 07:42

      Bo może jest tak, że jak jeden z drugim czyta o tych sprawach na blogu takim czy siakim no to uważa ze słaba wartość tego. Dopiero jak jakieś szersze media coś napiszą no to wówczas – o jej , ale afera. Brudy pierzmy może w swojej własnej pralni. 🙂

    • Galileo3 on 6 sierpnia 2011 at 23:23

    Trzeba wziąć swoje sprawy w swoje ręce.Nie ma co liczyć ani na Jakosciomierza a tym bardziej na władzę.Pyskówki do niczego nie doprowadzą.nagranie dowodzi ,że Burmistrz nie potrafi podobnie jak Krzysiek opanować emocji.Jest też chyba jeszcze za młoda na takie stanowisko.Wypowiedź dobra dla dzieci w szkole ale nie przystoi na polityka.Fajnie ,że córka ma dziecko ale na litość boską to nie temat na zebranie.A tak poza zebraniem to co Pani zrobiła,żeby małe dzieci bezpiecznie mogły w Ryglicach pomieszkiwać?Miesiące lecą .Mieli być specjaliści ,interniści, rehabilitacja- no przecież Piasecki nam tego nie załatwi bo dobrze ,że chociaż nas obecnością zaszczycił. Podobnie jak z Ośrodkiem Zdrowia obiecanek było dużo ale to wtedy kiedy się po prośbie chodziło żeby głosów nazbierać a teraz 4 lata można odpuścić sobie a potem może skwitować-z Wami nic się nie da zrobić bo jesteście skłóceni i cześć papa.

      • on on 6 sierpnia 2011 at 23:38

      Ale jakoś poza Krzyśkiem nie widać nikogo chętnego by wyjść przed szereg i cokolwiek powiedzieć . Mówisz pyskówka wydaje mi się że to podsumowanie jest potrzebne zbiera w całość kilka ważnych tematów i to doże . Źle że sprowadziliśmy tę dyskusję na nie najważniejszy temat a szkoda .Takie jest moje zdanie fakt to nagranie poraża chętnie bym posłuchał całości.

    • NIBY MIESZKANIEC on 6 sierpnia 2011 at 23:03

    NASTĘPNYM RAZEM JAKOŚCIOMIERZU NA ZEBRANIU WSKAŻ WSZYSTKIM MIEJSCA GDZIE MA KTO SIEDZIEĆ I OCZYWIŚCIE DLA SIEBIE PRZYGOTUJ JAKIEŚ MIEJSCE.

      • Tylko Ryglicok on 6 sierpnia 2011 at 23:25

      Te uwagi trzeba przyjąć a nie z nimi polemizować . Kiepska organizacja bezprawie nawet nagranie ponoć nie wypaliło a może tak kazano bo kompromitacja w całej rozciągłości . Czy tylko to was bulwersuje nic poza tym wszystko w gminie gra ? Pobudka czas wybudzić się z letargu i zacząć patrzeć i na trzeźwo oceniać .

        • nie zalosowiok on 8 sierpnia 2011 at 22:12

        i tego właśnie nie zalasowiok „tylko ryglicokowi ” życzy!!!!!!!!!

    • do Jakościomierza on 6 sierpnia 2011 at 22:44

    I co z tym protokołem, skoro była pusta kartka to może go nie ma.

      • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 23:11

      Na pewno jest , tylko czy zgodny z faktami.? oby, oby.

    • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 20:51

    Do Jakości… i tego drugiego. Tak doskonale poruszacie się w prawie!
    Proponuję załóżcie „Spółka bez odpowiedzialności- porady prawne”.
    Już widzę te kolejki interesantów. I będzie się kręciło.

      • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 22:51

      Tobie też udzielą porady. Zwłaszcza Tobie hihihi

    • Sędzia administracyjny 32 on 6 sierpnia 2011 at 18:59

    http://padewonline.pl/index.php/component/content/article/3-aktualnoci/25-zebranie-wiejskie.html Ktoś kto to umieścił w sieci siedzi teraz w lochach . Jakościomierz też tam trafi ??? hehhehehe, ale cyrk w tej gminie się dzieje szok.

    • wyborca on 6 sierpnia 2011 at 18:11

    Chyba jednak coś jest na rzeczy bo wszyscy anonimowo piszą. Strach po obuch, czy tylko po jednej stronie?

    • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 17:30

    Zastanawiam się Jakościomierzu czy publikując to nagranie nie napytałeś sobie biedy. Nie jestem prawnikiem więc nie wypowiadam się na temat czy legalnie czy też nie, nagrywałeś to zebranie. Nie zabieram też zdania w kwestii czy Zebranie Mieszkańców miało prawo zabronić Ci tego nagrania ale pewnie tak bo gdyby było inaczej już dawno wytoczyłbyś działa. Jednak to nie moja sprawa. Chcę wyrazić swój pogląd na temat Twojego zachowania, publikując część nagranej treści zebrania stałeś się dla mnie osobą niewiarygodną i niedotrzymującą słowa. Wielokrotnie na zebraniu zapewniałeś, że nie będziesz tego nagrania publikował a wręcz zapewniałeś o wyłączeniu dyktafonu. Jak więc nazwać to co zrobiłeś? Nagrywałeś wbrew woli wielu osób a to już jest niedozwolone. Mocno się zawiodłem Twoim postępkiem.
    A może opublikujesz dalszą część nagrania? Tę rozmowę z Zielińskim poza budynkiem i w samochodzie (nie ocenzurowaną. wraz z łaciną kuchenną)-tak byłoby uczciwie wobec wszystkich. Ale na to pewnie Cię nie stać.

      • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 17:54

      Szczerze wątpię by można było bez karnie upublicznić nagrane prywatne rozmowy poza zebraniem. A czy są takie nagrania? Co innego osoby publiczne na publicznym zebraniu. To zupełnie inna sprawa. Powiem tak: jeśli głosowania były bezprawne a je przeprowadzono no to to nie zastosowanie się do bezprawnych nakazów raczej przynosi korzyść osobie, która to zrobiła. Tutaj będą potrzebni prawnicy. A wystarczy (a może już nie wystarczy) by Urząd przeprosił Jakościomierza i już. Po co rozgłos na cały może kraj ??

        • Ewelina on 6 sierpnia 2011 at 19:02

        A może uczestnicy zebrania pewni swich( mieszkańców} racji nie chcą rozgłosu i sensacjii -jak Jakościomierz i po prostu i po ludzku odpuszczją

          • o jej , o jej on 6 sierpnia 2011 at 19:12

          o jej, o jej ta pewność jest cokolwiek wątpliwa. Prawo jest prawem. Kamerzysta raczej został brutalnie potraktowany. Nie dziwię mu sie, że się źle z tym czuje. Wykorzystuje wszystkie możliwości ugody, czeka cierpliwie choć jest człowiekiem niezwykle impulsywnym.

            • Obiektywny on 6 sierpnia 2011 at 19:14

            No cóż to jego problem

            • ryglice on 6 sierpnia 2011 at 19:17
              Author

            A co na to Konstytucja RP i inne przepisy prawa?

            Dziwi w tej sytuacji brak reakcji ze strony obecnych Pani Burmistrz i Pana Przewodniczącego Rady a także radnego. Te osoby powinny zapoznać zebranych z przepisami prawa dotyczącymi dostępu obywateli do informacji publicznej. A co mówi w tej materii Konstytucja RP?
            W rodziale II „Wolności, prawa i obowiązki człowieka i obywatela” w art. 54 czytamy, iż „każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji”. Zaś zgodnie z art. 61 „obywatel ma prawo do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne. Prawo to obejmuje również uzyskiwanie informacji o działalności organów samorządu gospodarczego i zawodowego, a także innych osób oraz jednostek organizacyjnych w zakresie, w jakim wykonują one zadania władzy publicznej i gospodarują mieniem komunalnym (zebranie mieszkańców) lub majątkiem Skarbu Państwa. Prawo do uzyskiwania informacji obejmuje dostęp do dokumentów oraz wstęp na posiedzenia kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów, z możliwością rejestracji dźwięku lub obrazu.”
            Aby rozwiać wątpliwości tych, którzy nie są przekonani do publicznego charakteru osoby sołtysa, przytaczamy art. 36 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym, który mówi, że „sołtys jest organem wykonawczym w sołectwie i na mocy ust. 3 powołanego przepisu korzysta on z ochrony prawnej przysługującej funkcjonariuszom publicznym.” Głównym zadaniem sołectwa jest dbanie o zbiorowe potrzeby wspólnoty jego mieszkańców. Do kompetencji zebrania wiejskiego/ mieszkańców należą wszystkie sprawy istotne dla mieszkańców, w szczególności chodzi o uchwalenie do końca września każdego roku wniosków, które mają być rozpatrzone przez radę gminy /miasta i ewentualnie uwzględnione w budżecie gminy na następny rok. Zebranie podejmuje również uchwały w sprawie dysponowania mieniem sołectwa oraz wydaje opinię w takich sprawach, jak: plany miejscowego zagospodarowania, lokalizacje inwestycji czy też zmiany przeznaczenia obiektów oświaty, służby zdrowia, kultury, sportu czy rekreacji, znajdujących się na terenie sołectwa. Prawo uczestnictwa i wybierania w zebraniu wiejskim/ mieszkańców mają wszyscy mieszkańcy sołectwa, posiadający czynne prawo wyborcze do rady gminy. Uczestnicy zebrania mają prawo do zabierania głosu w dyskusji, przedstawiania wniosków i projektów uchwał, głosowania, składania oświadczeń, żądania zapisu do protokołu złożonego oświadczenia. W zebraniu wiejskim mogą uczestniczyć także przedstawiciele rady gminy /miasta . Prawo to obejmuje również uzyskiwanie informacji o działalności organów samorządu gospodarczego oraz jednostek organizacyjnych w zakresie, w jakim wykonują one zadania władzy publicznej i gospodarują mieniem komunalnym lub majątkiem Skarbu Państwa. Prawo do uzyskiwania informacji obejmuje dostęp do dokumentów oraz wstęp na posiedzenia kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów, z możliwością rejestracji dźwięku lub obrazu.” Tak więc zebranie mieszkańców jest kolegialnym organem władzy publicznej pochodzących z wyborów. Każdy ma wybór, czy przychodzi i podpisuje się na liście, czy nie, jeżeli przyszedł dobrowolnie i podpisał się na liście to z własnego wyboru staje się członkiem kolegialnego organu władzy publicznej .

            • do obiektywnej on 6 sierpnia 2011 at 19:26

            To nie jest tylko jego problem, to problem naszej społeczności całej i tej przeciwnej nagraniom i tej która uważa ze mozna rejestrować. Społeczeństwo w tej kwesti musi byc i bedzie oświecone. Nie spłycaj tematu do jednej osoby. !!

            • A |PROPO on 6 sierpnia 2011 at 19:54

            Miałem na mysli jego impulsywność

            • Hello on 6 sierpnia 2011 at 19:56

            czyli,ze może powidzieć nie Jakościomierzowi i tyle..

            • Letnik on 6 sierpnia 2011 at 20:17

            czyżby kamerzysta ustanawiał prawa

            • do Letnika on 6 sierpnia 2011 at 21:48

            Dziwaczne pytania zadajesz. Akurat kamerzysta w przeciwieństwie do p. Burmistrz i organizatorów zebrania znał swoje prawa.

      • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 17:55

      cd. nie wojna a rozgłos

        • Rygliczank on 6 sierpnia 2011 at 18:54

        A może o to chodzi??

          • 32 on 6 sierpnia 2011 at 19:05

          Może i o to . Hi hi hi

      • wyborca 2 on 6 sierpnia 2011 at 18:22

      Będą próby skłócenia Was. Przestrzegałem !!! Nie dajcie się sprowokować. Bo to będzie koniec. Od sprawy tej nie ma odwrotu. Jakiś finał będzie. Śmiem twierdzić, że sprawa może nawet otrzeć się o arbitraż europejski. Długo szukałam w sieci czegoś na ten temat i nic. To precedens.

      • ryglice on 6 sierpnia 2011 at 19:28
        Author

      Mocno się zawiodłeś? Strasz się wzbudzić we mnie poczucie winy , wzbudź je w sobie bo ograniczając moje prawa , poniżając mnie publicznie to zebranie samo złamało prawo. O jakiej rozmowie mówisz tej z panią Bochenek po zebraniu kiedy rozmawialiśmy w tej sprawie . To był koniec nagrania nie ma nic więcej nigdy nie było.

        • anonim on 6 sierpnia 2011 at 20:04

        Mowimy o rozmowie z Zieińskim w samochodzie

          • ryglice on 6 sierpnia 2011 at 20:09
            Author

          Nie ma takiego nagrania.

            • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 20:20

            Czyby było co nagrywać????

        1. Ej ! To w moim aucie są jakieś podsłuchy ? Nie no raczej bujda. he he he .

        • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 20:24

        Ja ,Ja…. na pierwszym miejscu – podobno walczysz o lepsze jutro-0 czy aby napewno???

    • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 13:08

    Mniej słów więcej czynów jeśli chodzi o sąd. Sprawa jest oczywista. Są świadkowie (wszyscy uczestnicy zebrania) są nagrania, chyba nawet 2 bo organizatorzy też nagrywali. Po co bić i bić pianę.

      • Zainteresowany on 6 sierpnia 2011 at 19:10

      A jakże -będzie dowód że popelniono bezprawie

    • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 09:58

    Do wydawcy bloga. Szanowny Panie. Z niepokojem czytam , na prośbę
    rodziny, do której przyjechałam z wizytą- są wakacje, kanikuła, relaks wpisy
    na Pańskim blogu. Momentami niepotrzebnie szafuje Pan „sądem”. Sąd
    musi Pan pamiętać, że jest to miecz obusieczny. Wiele wpisów narusza
    dobra osobiste osób , o których w nich jest mowa. Średniozdolny prokurator lub adwokat może z tego zrobić użytek. Jest tylko kwestją czy oskarżenie lub obrona. Pod rozwagę Pana to polecam. Życzę wszystkiego dobrego.

      • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 12:54

      Zdecydowanie Pan przesadza. Miłego wypoczynku i pozdrowienia dla palestry.

      • Regulaminowy on 6 sierpnia 2011 at 14:04

      Czyżby znów student prawa ? Jak widzę na blogu obowiązuje regulamin więc za wpisy odpowiadają ich autorzy . Co do osób publicznych Burmistrz wice-burmistrz , radny przewodnicząca, sołtys to osoby publiczne i jako takie podlegają ocenie przez społeczeństwo więc w tym przypadku nie zachodzi naruszenie . Widać bardzo jest niewygodny ten blog skoro takie próby ograniczania jego działalności . Do prasy z tym nie idźcie na żadne układy piszcie dalej bo społeczeństwo ma prawo wiedzieć w razie czego informować prokuraturę , rzecznika praw obywatelskich , media . Aby wpis został uznany za naruszający dobra osobiste osoba tak twierdząca powinna zgłosić ten fakt do administratora strony z udokumentowaniem gdzie i w jaki sposób to dobro zostało naruszone , dopiero jeżeli taki wpis nie zostanie usunięty można sprawę kierować do prokuratury . Trzeba wiedzieć że najpierw będzie prowadzone postępowanie sprawdzające które ma za zadanie stwierdzić czy naruszenie było , dopiero po stwierdzeniu tego prowadzone jest postępowanie mające na celu ustalenie osoby która dopuściła się tego czynu .

        • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 18:51

        A mieszkańcy głosujący przeciw., czy nie mają żadnych praw…. sa precedensy…..

          • wyborca on 7 sierpnia 2011 at 07:13

          ….. dlatego sugeruję przeczytać na tym blogu artykuł wprowadzający do dyskusji. pt. „Szanowni Mieszkańcy ! ” Autor wyraźnie wskazuje jak powinna postąpić władza; urząd. Otóż, powinni to wyjaśnić do końca. Od siebie dodam, że powinni jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie które autor zadał. Podobne pytania zadał i oficjalnie złożył na piśmie Krzysztof. Fakt, urząd ma 14 dni na odpowiedź, jednak popełnia raczej spory błąd grając na zwłokę. Nie tak to powinno wyglądać. Uważam, że jedna ze stron poniesie porażkę, dziś nie wiem która. Być może wszyscy poniesiemy straty wskutek tej wojenki. I po co? Przyznanie się do błędu jeszcze nikomu nic złego nie przysporzyło. Wręcz przeciwnie.

    • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 09:13

    No właśnie. Może wrócimy do pomysłu „Miłosne wrota” autorstwa chyba
    jeszcze wójta Karasiewicza. Czy na to nie poszły pieniądze podatników?
    Realizacja tego pomysłu jakoś tak zmarła śmiercią naturalną? A może
    nie wiemy wszystkiego? Wtedy była już „demokracja” , ale w wydaniu
    tylko ja mam rację.

    • Anonim on 6 sierpnia 2011 at 08:50

    Do filmu. Ujęcie- teren za ośrodkiem zdrowia. Centrum sportu miało być na
    polu św. pamięci P Guzika? A może św. pamięci Pan Guzik uprawiał na
    „ośrodkowym”, czyli na gminnym, czyli naszym.

    • Anonim on 5 sierpnia 2011 at 22:53

    Pamiętajcie: śpiącego lwa się nie rusza. Może być nie do końcafajnie

    • Anonim on 5 sierpnia 2011 at 22:48

    No i znów mam rację! Wystarczyło odrobinę krytyki i jest Nowy- Stary rozdział.
    Dlaczego nie teraz tylko póżniej, czy czekasz na bibułę doatarczoną przez „głównego” pismaka? Odgrzewany kotlet jest niesmaczny, a może być
    przyczyną niestrawności!

      • ryglice on 5 sierpnia 2011 at 23:01
        Author

      Oj Anonimie uparłeś się by udowodnić że ktoś mną steruje że ktoś pisze bym mógł się pod tym podpisać . Jeszcze nie miałeś okazji podyskutować z jakosciomierzem a szkoda bo wtedy wiedział byś że nie potrzeba mi sterowania sam umiem ocenić i wyciągnąć wnioski a że są trafne świadczy nieodparta chęć by zamknąć mi usta. Wkrótce przekonasz się jednak jak trudne to będzie zadanie a wręcz może okazać się niemożliwe bo jakościomierze mnożą się jak norki .

      • wyborca on 6 sierpnia 2011 at 06:07

      Głównego dałeś w cudzysłów. Piszących jest wielu a czytających przybywa wciąż.

      • wyborca 2 on 6 sierpnia 2011 at 06:49

      Nie masz racji. Tekst Jakościomierza nie dotyczy tylko tematu zebrania. Poczytaj go a sie przekonasz. Że dyskusja schodzi do, jak to nazywasz na Nowy-Stary rozdział. No cóż kto na to poradzi.

    • Galileo on 5 sierpnia 2011 at 22:43

    Burmistrz ma myśleć zarządzać a od pracy ma mieć odpowiednich ludzi jeżeli tak nie jest to coś nie tak z organizacją pracy i zarządzaniem .Ośrodek zdrowia owszem wielka biała plama w Ryglicach ale Kto to niby ma załatwić coś bo nie usłyszałem dokładnie? No zachowanie Burmistrz to jakieś dziwne -gdzie ta Jej inteligencja i kompetencja i urok się podział?Zachowanie jakby na haju była.Pyskówka a nie konwersacja przewidziana na tego typu spotkaniach.Burmistrz powinna zreferować w jednej dłuższej wypowiedzi wszystko, odnieś się do pytań i wystąpień..Jakosz to dziwnie wyglądało i nie elegancko.Przeszła do ofensywy żeby zapanować nad tłumem no szkółka patriotyczna z lat 70 się jednak na coś przydała.Dziecko zresztą też jak nie wie co powiedzieć to krzyczy.Taki odruch samoobrony.Jeżeli tak ciężko się pracuje teraz to wcześniej?? jakoś to brzmi niesmacznie.Chwali się co się samo chwali mówi przysłowie a przecież Pani okrzyknęła się tradycjonalistką , populistką w końcu z PIS-u jest nie?więc po co takie zachwyty nad Sobą-będą efekty doceni Wyborca.Wyborca pamięć ma .Bernardowi pamiętali to i jej popamiętają. Oj już zaczęli zbierać dobre uczynki do skarbonki.1.Ulica Łyczków,…….100 likwidacja ZK,.To się składa i procentuje.

    • Anonim on 5 sierpnia 2011 at 21:08

    To nagranie to doskonały dowód na to że Jakościomierz nie zastosował się do zakazu nagrywania, gdyż jest to końcówka zebrania a incydent glosowań nad jego usunięciem , itd. był gdzieś na początku zebrania. Brawo za odwagę. Miałeś prawo to nagrać a oni nie mieli prawa przeprowadzać głosowań w tym względzie. Przypilnuj zgodności protokołu z tym nagraniem w kwestii głosowań i spokojnie do sądu.

      • ryglice on 5 sierpnia 2011 at 21:50
        Author

      Protokół jego zgodność to jedno drugie to sposób protokołowania . Odkąd to protokolant siedzi tyłem do uczestników ? Jak tak siedząc może prawidłowo opisać przebieg głosowania? Czy na takim zebraniu nie powinno się wyznaczyć osoby odpowiedzialnej za liczenie głosów ? Pani która protokołowała zebranie w połowie miała czysta kartkę siedziała za mną jak obejrzałem się za siebie w czasie głosowania w sprawie wydalenia mnie z sali to siedział z ręką podniesioną do góry na kartce którą trzymała na kolanach nie było nic . Na tym zebraniu było wiele uchybień wiele procedur nie zostało zachowane i w gruncie rzeczy to zebranie było zwykłą farsom z pokrzykującymi na przemian burmistrz, radnym i nietrzeźwym mieszkańcem .

    • ryglice on 5 sierpnia 2011 at 20:44
      Author

    Oczywiście że jest całe i wkrótce zostanie opublikowane .

      • wyborca on 5 sierpnia 2011 at 20:54

      No to zajeb… cie. Trzeba jakby dotrzeć z tym do jak największej rzeszy mieszkańców. Te oklaski na końcu, zupełnie tego nie rozumiem, już nie wiem co sądzić o tym wszystkim, musze się z tym przespać.

    • Anonim on 5 sierpnia 2011 at 20:37

    Brawo, brawo, brawo. Myślałam, że tylko sesje rady sa nagrywane a tu też zebrania. Czemu tylko fragment ??

    • wyborca on 5 sierpnia 2011 at 20:33

    ciekawe czy protokół z zebrania bedzie zgodny z tym nagraniem. Czy jest całe??

    • pikuś on 5 sierpnia 2011 at 20:16

    No to faktycznie niezłe bagienko faktycznie nowe choć taplać się w nim chcą niemal wszyscy . Czym Połoskowa tak przekonała do siebie radnego Janusia wszędzie się z nią pokazuje czy on startował z jedności czy jakości

      • Anonim on 5 sierpnia 2011 at 20:37

      Chyba te prawa nie do końca były ograniczone skoro nagrania jest? I co tu wlściwie udowadniać proponuje wziąć sie za pracę i czyn jakiś zorganizować wszak Zalasowa czynem społecznym stoi(plac zabaw)

        • ryglice on 5 sierpnia 2011 at 20:57
          Author

        Masz rację czyny się liczą wkrótce pokażę na co mnie stać a Zalasowa to wspaniała miejscowość tutaj ludzie wiedzą po co żyją i po co im władze. Szkoda że te wybrane w ostatnich wyborach czynią zemstę na tej społeczności swoim osobistym triumfem . Wierzcie mi Zalasowianie nie poddają się tak łatwo i jeszcze się o tym przekonacie .

        • ryglice on 5 sierpnia 2011 at 21:35
          Author

        Może dla ciebie to nic takiego bo nie o ciebie chodzi może można by zapomnieć że zarzucano mi publicznie łamanie prawa . Głosowano nad wydaleniem mnie z sali ,a przecież miałem prawo by tam być , głosowano nad zobligowaniem mnie do skasowania nagrania , szukano wręcz osoby która to uczyni . Co to za traktowanie obywatela przez władzę? Ograniczono moje prawa a czyniła to Pani Burmistrz wtórował jej radny Jezior , a przecież ci ludzie powinni stać na straży prawa przestrzegać zasad i działać w zgodzie z nimi . Może wydaje ci się to śmieszne ale to władza jest śmieszna wkrótce zbiorę to w całość i opiszę a jest co i pewne osoby to wiedzą no tak przynajmniej myślę że wiedzą co do mnie mówią , a że pamięć mam wyśmienitą to wkrótce się przekonają .

          • Bolo on 5 sierpnia 2011 at 21:47

          Widaćtematów brakuje bo odgrzewamy stare nic się nie dzieje nowego?

            • Anonim on 5 sierpnia 2011 at 22:18

            przecież jest nowy temat, podsumowanie. Jakby temat był stary to by nie bylo komentarzy. Tak sądze.

Comments have been disabled.