Małe podsumowanie.

Witam szanowni czytelnicy!
Skoro nie widzicie o co chodzi w tym artykule i w  tych filmikach to wam to napiszę. Bo chyba już czas na małe podsumowanie tego co na blogu się pisze .   To o czym pisze nie bierze  się znikąd są to wasze informacje jakie przesyłacie, to sprawy jakie widać gołym okiem bez wglądu w dokumenty urzędowe a jednak są  dość  niepokojące . Po tym co zapowiadano w kampanii wyborczej ,że  będzie lepiej w każdym z obszarów życia publicznego i gospodarczego w Ryglicach  pozwoliłem sobie pokazać że tak nie jest. Nie było by w tym nic dziwnego a raczej było by prawie „ normalnie”  gdyby to co się dzieje działo się po 2-3 latach sprawowania władzy .Można  wtedy popaść w rutynę, można stwierdzić tyle zrobiłem/am dla nich, czas coś zrobić dla siebie, można wreszcie zwyczajnie  zapomnieć co się obiecywało . To jednak dzieje się w pól  roku po wyborach !  A przecież tak właśnie miało nie być , miało nie być kumoterstwa ,zatrudniania po znajomości , dawania roboty swoim . Miało się liczyć przede wszystkim dobro mieszkańców nie własny interes  burmistrza czy radnych . Piękne i chwytliwe obietnice, co innego obiecywać  a co innego oprzeć się pokusie, by zrobić sobie , by załatwić własne sprawy jako pierwsze . Tak jest właśnie z ulicą łyczków drogą biegnącą do domu Pani Burmistrz , tak jest z zatrudnieniem członków rodzin radnych w urzędzie czy podległych mi np. szkołach  ,tak jest również jeżeli chodzi o zatrudnienie pana wice-burmistrza . Pisałem o tym    w jednym z wcześniejszych artykułów , to jednak trwa nadal i zatacza coraz to szersze kręgi . Co raz to dowiadujemy się że przejecie władzy przez „Nowa Jakość” przyniosło korzyści komuś kto gorąco  ją popierał . Tak jest w przypadku sołtysa Zalasowej którego córka dostała pracę w starostwie powiatowym , w lokalu należącym do sołtysa przy okazji otwarcia wyremontowanej drogi powiatowej  starostwo organizuje szkolenie sołtysów powiatu tarnowskiego . Płacimy za prywatny  lokal mimo że w Zalasowej jest  publiczny nowoczesny Pałac pod Dębami obiekt który  spełnia wszelkie standardy by organizować w nim takie właśnie imprezy bo po to właśnie powstał .  Tą i inne sprawy z udziałem Sołtysa Zalasowej opiszę w osobnym artykule który ukaże się w najbliższym czasie . W kampanii wyborczej w wyborach samorządowych wielki nacisk kładziono na edukacje wskazując że prawidłowy rozwój społeczny zaczyna się w szkole , to wszystko prawda poparta realizacja wielu programów unijnych w naszych szkołach . To  kto się o nie starał  bez trudu można wyczytać w zakładce  „Projekty” znajdującej się na stronie urzędu miasta Ryglice to co dla szkoły było, było  składane w poprzedniej kadencji  nie widać nic nowego . Gmina Ryglice uczestniczy w programie „Postaw na Rodzinę”  wielki baner wiszący na Sali gimnastycznej w Ryglicach przedstawia rodzinę z małymi dziećmi  która gdzieś zmierza . No właśnie gdzie zmierza  przykładowa rodzina w naszej gminie ? Trudna odpowiedz bo dla rodzin w naszej gminie nie ma nic, nie ma również żadnych planów by było, a nawet te które tak jak w Zalasowej były,  zostały zmarnowane. Mam tu na myśli nieodżałowany plac zabaw  pierwszy profesjonalny plac jaki miał szanse powstać w naszej gminie . Potrzebę powstawania  takich właśnie miejsc  dostrzega rząd który po obniżeniu wieku szkolnego  z 6 do 5 lat  jako jedna z form złagodzenia skutków tej decyzji  wdrożył do realizacji program „Radosna Szkoła”. Niestety takiej potrzeby nie dostrzega nasza Pani Burmistrz która nie powiadamiając rady wraz z sołtysem  zdecydowała że otrzymanych z tego programu pieniędzy nie przyjmie, mimo że było to 50% kosztów całej inwestycji  .Ta sama Pani Burmistrz jako ambasador akcji na stronie http://www.ryglice.pl/page/open/title/Rodzina pisze w ostatnim zdaniu: „Przystępując do kampanii „POSTAW NA RODZINĘ” Gmina Ryglice pragnie wypełniać przesłanie Jana Pawła II mówiące, że rodzinę należy otoczyć specjalną troską i zagwarantować jej należyte miejsce w społeczeństwie.”  Sprawą rezygnacji z placu zabaw w Zalasowej zainteresowaliśmy  media , gazeta TEMI napisała  artykuł „Koniec  marzeń o radosnej szkole?” który można przeczytać  na stronie 13 gazety  znajdującej się pod linkiem http://www.temi.pl/download/pliki/2011-07-13_lite.pdf Byłem również w radiu ESKA  które w dniu 15. 07 .2011 o godz. 10,40 nadało materiał na ten temat można o tym przeczytać i posłuchać na portalu Inter maks  http://www.intermaks.pl/index.html?grp=2&info=24684& To jednak nie koniec całej sprawy są fakty  o których wtedy nie wiedzieliśmy a które rzucają nowe światło na całą sprawę to jednak opiszemy w oddzielnym artykule bo dla nas ten temat jeszcze się nie zakończył .  Wiele  miejsca w kampanii Nowej Jakości poświęcono sprawie jawności , transparentności życia publicznego w naszej gminie , wiele miano uwag do tego jak było , a jak jest dziś czy lepiej ? Czy wypowiedzi jakie padły na jednej z sesji rady miasta że nagrywanie obrad rady jest nieetyczne . Czy wielokrotne podkreślanie że „prosiłam Pana Jeziora  żeby nie pisał bloga na potrzeby kampanii  założyłam własną stronę ,prosiłam również Pana Grocha  żeby przestał  pisać bloga” oraz wydarzenia  z zebrania mieszkańców gdzie w sposób niezgodny z prawem  ograniczono moje konstytucyjne prawa  są działaniem w  kierunki przejrzystości działań  urzędu?  Czy może wręcz przeciwnie jest to próba pozbycia się niewygodnej krytyki .  Ta sprawa również nie ma jeszcze swojego finału , czekamy na opinie prawną jaka zostanie sporządzona przez prawnika urzędu. Mimo że mam już niezależną opinię prawną w tej sprawie lecz z uwagi na to że przedstawiłem  Panu Przewodniczącemu  Wojtanowskiemu moje oczekiwania co do sposobu załatwienia tej sprawy  czekam na decyzję urzędu . Wprawdzie zebranie  było organizowane przez zarząd miasta jednak  w ograniczaniu moich praw czynny udział wzięli  Pani Przewodnicząca , Pani Burmistrz i Pan Jezior , mam na to dowody w postaci nagrań i jeżeli będzie trzeba to słuszność swoich racji udowodnię. Ostatnią sprawa ale bardzo bulwersującą jest sposób w jaki odbudowywane się drogi gminne w naszej gminie. Na czym się oszczędza i gdzie lokuje się te oszczędności ?  Wiele wątpliwości budzi również umiejscowienie wykonywanych remontów  które wykonywane są w częściach dróg biegnących szczytami a nieremontowane pozostają  odcinki górzyste zniszczone przez powódź i ulewne deszcze . Ostatnio coraz głośniej jest  o jakości użytych do odbudowy materiałów , a wręcz użyciu materiałów nie zgodnych z specyfikacja techniczną określona w przetargu . Jak zastąpienie tłucznia kamiennego sortowanego  pospółką wpłynie na  jakość wykonania  remontu czas pokaże . Również czas pokaże czy w razie uszkodzenia drogi w okresie gwarancji gwarant uwzględni gwarancje, czy ze względu na przekroczenia w dopuszczalnej masie pojazdów jakie poruszają się po tej i innych naszych drogach gwarancja nie zostanie uznana . W tym miejscu chciałbym jeszcze zwrócić uwagę naszych władz a w szczególności sołtysa i radnego powiatowego Pana Cieślikowskiego. Panie sołtysie Panie radny tuż pod pana nosem ktoś wykorzystuje parking przy kaplicy niezgodnie z jego przeznaczeniem jako punkt przeładunkowy tłucznia, gruzu, ziemi . Mieszkańcy zwracają uwagę że jest błoto że nie ma jak zaparkować i nic proszą więc o interwencję proszę coś z tym zrobić .
O takich właśnie sprawach mieszkańcy powinni wiedzieć  mieć tego świadomość i to właśnie jest rolą tego bloga proszę o wszelkie informacje, dbajmy o naszą gminę sprawmy by Lepsze Jutro Gminy Ryglice stawało się naszym udziałem i miłą rzeczywistością . Wkrótce na temat LJGR napiszemy więcej czytajcie nas dyskutujcie bo po to dla was jesteśmy. Czekamy na wszelkie sprawy jakimi chcecie się z nami podzielić pod adresem jakosciomierz@onet.pl

Na komice posłuchajcie co o kilku z tych spraw mówiła Pani Burmistrz na zebraniu mieszkańców  Ryglic 17. 07 .2011

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Blogger.com

Stały odnośnik do tego artykułu: https://lepszeryglice.cba.pl/male-podsumowanie/

107 komentarzy

Przejdź do formularza komentarza

    • Anonim w dniu 7 sierpnia 2011 o 07:34
    • Odpowiedz

    Najwięcej w Polsce jest prawników i lekarzy. Przez pół roku dałeś się pożnać
    jako wschodząca gwiazda prawa. Czas najwyższy żebyś zaczął leczyć. Chyba, że jeszcze o tym nie Wiemy. To dopiero będą niusy. Medycyna swoje,
    a Groch i „ten drugi” swoje.

      • wyborca 2 w dniu 7 sierpnia 2011 o 07:36
      • Odpowiedz

      a anonim swoje hihihih (to do Ciebie)

      • wyborca 3 w dniu 7 sierpnia 2011 o 07:42
      • Odpowiedz

      Bo może jest tak, że jak jeden z drugim czyta o tych sprawach na blogu takim czy siakim no to uważa ze słaba wartość tego. Dopiero jak jakieś szersze media coś napiszą no to wówczas – o jej , ale afera. Brudy pierzmy może w swojej własnej pralni. 🙂

    • Galileo3 w dniu 6 sierpnia 2011 o 23:23
    • Odpowiedz

    Trzeba wziąć swoje sprawy w swoje ręce.Nie ma co liczyć ani na Jakosciomierza a tym bardziej na władzę.Pyskówki do niczego nie doprowadzą.nagranie dowodzi ,że Burmistrz nie potrafi podobnie jak Krzysiek opanować emocji.Jest też chyba jeszcze za młoda na takie stanowisko.Wypowiedź dobra dla dzieci w szkole ale nie przystoi na polityka.Fajnie ,że córka ma dziecko ale na litość boską to nie temat na zebranie.A tak poza zebraniem to co Pani zrobiła,żeby małe dzieci bezpiecznie mogły w Ryglicach pomieszkiwać?Miesiące lecą .Mieli być specjaliści ,interniści, rehabilitacja- no przecież Piasecki nam tego nie załatwi bo dobrze ,że chociaż nas obecnością zaszczycił. Podobnie jak z Ośrodkiem Zdrowia obiecanek było dużo ale to wtedy kiedy się po prośbie chodziło żeby głosów nazbierać a teraz 4 lata można odpuścić sobie a potem może skwitować-z Wami nic się nie da zrobić bo jesteście skłóceni i cześć papa.

    1. Ale jakoś poza Krzyśkiem nie widać nikogo chętnego by wyjść przed szereg i cokolwiek powiedzieć . Mówisz pyskówka wydaje mi się że to podsumowanie jest potrzebne zbiera w całość kilka ważnych tematów i to doże . Źle że sprowadziliśmy tę dyskusję na nie najważniejszy temat a szkoda .Takie jest moje zdanie fakt to nagranie poraża chętnie bym posłuchał całości.

    • NIBY MIESZKANIEC w dniu 6 sierpnia 2011 o 23:03
    • Odpowiedz

    NASTĘPNYM RAZEM JAKOŚCIOMIERZU NA ZEBRANIU WSKAŻ WSZYSTKIM MIEJSCA GDZIE MA KTO SIEDZIEĆ I OCZYWIŚCIE DLA SIEBIE PRZYGOTUJ JAKIEŚ MIEJSCE.

      • Tylko Ryglicok w dniu 6 sierpnia 2011 o 23:25
      • Odpowiedz

      Te uwagi trzeba przyjąć a nie z nimi polemizować . Kiepska organizacja bezprawie nawet nagranie ponoć nie wypaliło a może tak kazano bo kompromitacja w całej rozciągłości . Czy tylko to was bulwersuje nic poza tym wszystko w gminie gra ? Pobudka czas wybudzić się z letargu i zacząć patrzeć i na trzeźwo oceniać .

        • nie zalosowiok w dniu 8 sierpnia 2011 o 22:12
        • Odpowiedz

        i tego właśnie nie zalasowiok „tylko ryglicokowi ” życzy!!!!!!!!!

    • do Jakościomierza w dniu 6 sierpnia 2011 o 22:44
    • Odpowiedz

    I co z tym protokołem, skoro była pusta kartka to może go nie ma.

      • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 23:11
      • Odpowiedz

      Na pewno jest , tylko czy zgodny z faktami.? oby, oby.

    • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 20:51
    • Odpowiedz

    Do Jakości… i tego drugiego. Tak doskonale poruszacie się w prawie!
    Proponuję załóżcie „Spółka bez odpowiedzialności- porady prawne”.
    Już widzę te kolejki interesantów. I będzie się kręciło.

      • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 22:51
      • Odpowiedz

      Tobie też udzielą porady. Zwłaszcza Tobie hihihi

    • Sędzia administracyjny 32 w dniu 6 sierpnia 2011 o 18:59
    • Odpowiedz

    http://padewonline.pl/index.php/component/content/article/3-aktualnoci/25-zebranie-wiejskie.html Ktoś kto to umieścił w sieci siedzi teraz w lochach . Jakościomierz też tam trafi ??? hehhehehe, ale cyrk w tej gminie się dzieje szok.

    • wyborca w dniu 6 sierpnia 2011 o 18:11
    • Odpowiedz

    Chyba jednak coś jest na rzeczy bo wszyscy anonimowo piszą. Strach po obuch, czy tylko po jednej stronie?

    • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 17:30
    • Odpowiedz

    Zastanawiam się Jakościomierzu czy publikując to nagranie nie napytałeś sobie biedy. Nie jestem prawnikiem więc nie wypowiadam się na temat czy legalnie czy też nie, nagrywałeś to zebranie. Nie zabieram też zdania w kwestii czy Zebranie Mieszkańców miało prawo zabronić Ci tego nagrania ale pewnie tak bo gdyby było inaczej już dawno wytoczyłbyś działa. Jednak to nie moja sprawa. Chcę wyrazić swój pogląd na temat Twojego zachowania, publikując część nagranej treści zebrania stałeś się dla mnie osobą niewiarygodną i niedotrzymującą słowa. Wielokrotnie na zebraniu zapewniałeś, że nie będziesz tego nagrania publikował a wręcz zapewniałeś o wyłączeniu dyktafonu. Jak więc nazwać to co zrobiłeś? Nagrywałeś wbrew woli wielu osób a to już jest niedozwolone. Mocno się zawiodłem Twoim postępkiem.
    A może opublikujesz dalszą część nagrania? Tę rozmowę z Zielińskim poza budynkiem i w samochodzie (nie ocenzurowaną. wraz z łaciną kuchenną)-tak byłoby uczciwie wobec wszystkich. Ale na to pewnie Cię nie stać.

      • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 17:54
      • Odpowiedz

      Szczerze wątpię by można było bez karnie upublicznić nagrane prywatne rozmowy poza zebraniem. A czy są takie nagrania? Co innego osoby publiczne na publicznym zebraniu. To zupełnie inna sprawa. Powiem tak: jeśli głosowania były bezprawne a je przeprowadzono no to to nie zastosowanie się do bezprawnych nakazów raczej przynosi korzyść osobie, która to zrobiła. Tutaj będą potrzebni prawnicy. A wystarczy (a może już nie wystarczy) by Urząd przeprosił Jakościomierza i już. Po co rozgłos na cały może kraj ??

        • Ewelina w dniu 6 sierpnia 2011 o 19:02
        • Odpowiedz

        A może uczestnicy zebrania pewni swich( mieszkańców} racji nie chcą rozgłosu i sensacjii -jak Jakościomierz i po prostu i po ludzku odpuszczją

          • o jej , o jej w dniu 6 sierpnia 2011 o 19:12
          • Odpowiedz

          o jej, o jej ta pewność jest cokolwiek wątpliwa. Prawo jest prawem. Kamerzysta raczej został brutalnie potraktowany. Nie dziwię mu sie, że się źle z tym czuje. Wykorzystuje wszystkie możliwości ugody, czeka cierpliwie choć jest człowiekiem niezwykle impulsywnym.

            • Obiektywny w dniu 6 sierpnia 2011 o 19:14
            • Odpowiedz

            No cóż to jego problem

          1. A co na to Konstytucja RP i inne przepisy prawa?

            Dziwi w tej sytuacji brak reakcji ze strony obecnych Pani Burmistrz i Pana Przewodniczącego Rady a także radnego. Te osoby powinny zapoznać zebranych z przepisami prawa dotyczącymi dostępu obywateli do informacji publicznej. A co mówi w tej materii Konstytucja RP?
            W rodziale II „Wolności, prawa i obowiązki człowieka i obywatela” w art. 54 czytamy, iż „każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji”. Zaś zgodnie z art. 61 „obywatel ma prawo do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne. Prawo to obejmuje również uzyskiwanie informacji o działalności organów samorządu gospodarczego i zawodowego, a także innych osób oraz jednostek organizacyjnych w zakresie, w jakim wykonują one zadania władzy publicznej i gospodarują mieniem komunalnym (zebranie mieszkańców) lub majątkiem Skarbu Państwa. Prawo do uzyskiwania informacji obejmuje dostęp do dokumentów oraz wstęp na posiedzenia kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów, z możliwością rejestracji dźwięku lub obrazu.”
            Aby rozwiać wątpliwości tych, którzy nie są przekonani do publicznego charakteru osoby sołtysa, przytaczamy art. 36 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym, który mówi, że „sołtys jest organem wykonawczym w sołectwie i na mocy ust. 3 powołanego przepisu korzysta on z ochrony prawnej przysługującej funkcjonariuszom publicznym.” Głównym zadaniem sołectwa jest dbanie o zbiorowe potrzeby wspólnoty jego mieszkańców. Do kompetencji zebrania wiejskiego/ mieszkańców należą wszystkie sprawy istotne dla mieszkańców, w szczególności chodzi o uchwalenie do końca września każdego roku wniosków, które mają być rozpatrzone przez radę gminy /miasta i ewentualnie uwzględnione w budżecie gminy na następny rok. Zebranie podejmuje również uchwały w sprawie dysponowania mieniem sołectwa oraz wydaje opinię w takich sprawach, jak: plany miejscowego zagospodarowania, lokalizacje inwestycji czy też zmiany przeznaczenia obiektów oświaty, służby zdrowia, kultury, sportu czy rekreacji, znajdujących się na terenie sołectwa. Prawo uczestnictwa i wybierania w zebraniu wiejskim/ mieszkańców mają wszyscy mieszkańcy sołectwa, posiadający czynne prawo wyborcze do rady gminy. Uczestnicy zebrania mają prawo do zabierania głosu w dyskusji, przedstawiania wniosków i projektów uchwał, głosowania, składania oświadczeń, żądania zapisu do protokołu złożonego oświadczenia. W zebraniu wiejskim mogą uczestniczyć także przedstawiciele rady gminy /miasta . Prawo to obejmuje również uzyskiwanie informacji o działalności organów samorządu gospodarczego oraz jednostek organizacyjnych w zakresie, w jakim wykonują one zadania władzy publicznej i gospodarują mieniem komunalnym lub majątkiem Skarbu Państwa. Prawo do uzyskiwania informacji obejmuje dostęp do dokumentów oraz wstęp na posiedzenia kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów, z możliwością rejestracji dźwięku lub obrazu.” Tak więc zebranie mieszkańców jest kolegialnym organem władzy publicznej pochodzących z wyborów. Każdy ma wybór, czy przychodzi i podpisuje się na liście, czy nie, jeżeli przyszedł dobrowolnie i podpisał się na liście to z własnego wyboru staje się członkiem kolegialnego organu władzy publicznej .

            • do obiektywnej w dniu 6 sierpnia 2011 o 19:26
            • Odpowiedz

            To nie jest tylko jego problem, to problem naszej społeczności całej i tej przeciwnej nagraniom i tej która uważa ze mozna rejestrować. Społeczeństwo w tej kwesti musi byc i bedzie oświecone. Nie spłycaj tematu do jednej osoby. !!

            • A |PROPO w dniu 6 sierpnia 2011 o 19:54
            • Odpowiedz

            Miałem na mysli jego impulsywność

            • Hello w dniu 6 sierpnia 2011 o 19:56
            • Odpowiedz

            czyli,ze może powidzieć nie Jakościomierzowi i tyle..

            • Letnik w dniu 6 sierpnia 2011 o 20:17
            • Odpowiedz

            czyżby kamerzysta ustanawiał prawa

            • do Letnika w dniu 6 sierpnia 2011 o 21:48
            • Odpowiedz

            Dziwaczne pytania zadajesz. Akurat kamerzysta w przeciwieństwie do p. Burmistrz i organizatorów zebrania znał swoje prawa.

      • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 17:55
      • Odpowiedz

      cd. nie wojna a rozgłos

        • Rygliczank w dniu 6 sierpnia 2011 o 18:54
        • Odpowiedz

        A może o to chodzi??

        1. Może i o to . Hi hi hi

      • wyborca 2 w dniu 6 sierpnia 2011 o 18:22
      • Odpowiedz

      Będą próby skłócenia Was. Przestrzegałem !!! Nie dajcie się sprowokować. Bo to będzie koniec. Od sprawy tej nie ma odwrotu. Jakiś finał będzie. Śmiem twierdzić, że sprawa może nawet otrzeć się o arbitraż europejski. Długo szukałam w sieci czegoś na ten temat i nic. To precedens.

    1. Mocno się zawiodłeś? Strasz się wzbudzić we mnie poczucie winy , wzbudź je w sobie bo ograniczając moje prawa , poniżając mnie publicznie to zebranie samo złamało prawo. O jakiej rozmowie mówisz tej z panią Bochenek po zebraniu kiedy rozmawialiśmy w tej sprawie . To był koniec nagrania nie ma nic więcej nigdy nie było.

        • anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 20:04
        • Odpowiedz

        Mowimy o rozmowie z Zieińskim w samochodzie

        1. Nie ma takiego nagrania.

            • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 20:20
            • Odpowiedz

            Czyby było co nagrywać????

        2. Ej ! To w moim aucie są jakieś podsłuchy ? Nie no raczej bujda. he he he .

        • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 20:24
        • Odpowiedz

        Ja ,Ja…. na pierwszym miejscu – podobno walczysz o lepsze jutro-0 czy aby napewno???

    • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 13:08
    • Odpowiedz

    Mniej słów więcej czynów jeśli chodzi o sąd. Sprawa jest oczywista. Są świadkowie (wszyscy uczestnicy zebrania) są nagrania, chyba nawet 2 bo organizatorzy też nagrywali. Po co bić i bić pianę.

      • Zainteresowany w dniu 6 sierpnia 2011 o 19:10
      • Odpowiedz

      A jakże -będzie dowód że popelniono bezprawie

    • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 09:58
    • Odpowiedz

    Do wydawcy bloga. Szanowny Panie. Z niepokojem czytam , na prośbę
    rodziny, do której przyjechałam z wizytą- są wakacje, kanikuła, relaks wpisy
    na Pańskim blogu. Momentami niepotrzebnie szafuje Pan „sądem”. Sąd
    musi Pan pamiętać, że jest to miecz obusieczny. Wiele wpisów narusza
    dobra osobiste osób , o których w nich jest mowa. Średniozdolny prokurator lub adwokat może z tego zrobić użytek. Jest tylko kwestją czy oskarżenie lub obrona. Pod rozwagę Pana to polecam. Życzę wszystkiego dobrego.

      • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 12:54
      • Odpowiedz

      Zdecydowanie Pan przesadza. Miłego wypoczynku i pozdrowienia dla palestry.

      • Regulaminowy w dniu 6 sierpnia 2011 o 14:04
      • Odpowiedz

      Czyżby znów student prawa ? Jak widzę na blogu obowiązuje regulamin więc za wpisy odpowiadają ich autorzy . Co do osób publicznych Burmistrz wice-burmistrz , radny przewodnicząca, sołtys to osoby publiczne i jako takie podlegają ocenie przez społeczeństwo więc w tym przypadku nie zachodzi naruszenie . Widać bardzo jest niewygodny ten blog skoro takie próby ograniczania jego działalności . Do prasy z tym nie idźcie na żadne układy piszcie dalej bo społeczeństwo ma prawo wiedzieć w razie czego informować prokuraturę , rzecznika praw obywatelskich , media . Aby wpis został uznany za naruszający dobra osobiste osoba tak twierdząca powinna zgłosić ten fakt do administratora strony z udokumentowaniem gdzie i w jaki sposób to dobro zostało naruszone , dopiero jeżeli taki wpis nie zostanie usunięty można sprawę kierować do prokuratury . Trzeba wiedzieć że najpierw będzie prowadzone postępowanie sprawdzające które ma za zadanie stwierdzić czy naruszenie było , dopiero po stwierdzeniu tego prowadzone jest postępowanie mające na celu ustalenie osoby która dopuściła się tego czynu .

        • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 18:51
        • Odpowiedz

        A mieszkańcy głosujący przeciw., czy nie mają żadnych praw…. sa precedensy…..

          • wyborca w dniu 7 sierpnia 2011 o 07:13
          • Odpowiedz

          ….. dlatego sugeruję przeczytać na tym blogu artykuł wprowadzający do dyskusji. pt. „Szanowni Mieszkańcy ! ” Autor wyraźnie wskazuje jak powinna postąpić władza; urząd. Otóż, powinni to wyjaśnić do końca. Od siebie dodam, że powinni jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie które autor zadał. Podobne pytania zadał i oficjalnie złożył na piśmie Krzysztof. Fakt, urząd ma 14 dni na odpowiedź, jednak popełnia raczej spory błąd grając na zwłokę. Nie tak to powinno wyglądać. Uważam, że jedna ze stron poniesie porażkę, dziś nie wiem która. Być może wszyscy poniesiemy straty wskutek tej wojenki. I po co? Przyznanie się do błędu jeszcze nikomu nic złego nie przysporzyło. Wręcz przeciwnie.

    • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 09:13
    • Odpowiedz

    No właśnie. Może wrócimy do pomysłu „Miłosne wrota” autorstwa chyba
    jeszcze wójta Karasiewicza. Czy na to nie poszły pieniądze podatników?
    Realizacja tego pomysłu jakoś tak zmarła śmiercią naturalną? A może
    nie wiemy wszystkiego? Wtedy była już „demokracja” , ale w wydaniu
    tylko ja mam rację.

    • Anonim w dniu 6 sierpnia 2011 o 08:50
    • Odpowiedz

    Do filmu. Ujęcie- teren za ośrodkiem zdrowia. Centrum sportu miało być na
    polu św. pamięci P Guzika? A może św. pamięci Pan Guzik uprawiał na
    „ośrodkowym”, czyli na gminnym, czyli naszym.

    • Anonim w dniu 5 sierpnia 2011 o 22:53
    • Odpowiedz

    Pamiętajcie: śpiącego lwa się nie rusza. Może być nie do końcafajnie

    • Anonim w dniu 5 sierpnia 2011 o 22:48
    • Odpowiedz

    No i znów mam rację! Wystarczyło odrobinę krytyki i jest Nowy- Stary rozdział.
    Dlaczego nie teraz tylko póżniej, czy czekasz na bibułę doatarczoną przez „głównego” pismaka? Odgrzewany kotlet jest niesmaczny, a może być
    przyczyną niestrawności!

    1. Oj Anonimie uparłeś się by udowodnić że ktoś mną steruje że ktoś pisze bym mógł się pod tym podpisać . Jeszcze nie miałeś okazji podyskutować z jakosciomierzem a szkoda bo wtedy wiedział byś że nie potrzeba mi sterowania sam umiem ocenić i wyciągnąć wnioski a że są trafne świadczy nieodparta chęć by zamknąć mi usta. Wkrótce przekonasz się jednak jak trudne to będzie zadanie a wręcz może okazać się niemożliwe bo jakościomierze mnożą się jak norki .

      • wyborca w dniu 6 sierpnia 2011 o 06:07
      • Odpowiedz

      Głównego dałeś w cudzysłów. Piszących jest wielu a czytających przybywa wciąż.

      • wyborca 2 w dniu 6 sierpnia 2011 o 06:49
      • Odpowiedz

      Nie masz racji. Tekst Jakościomierza nie dotyczy tylko tematu zebrania. Poczytaj go a sie przekonasz. Że dyskusja schodzi do, jak to nazywasz na Nowy-Stary rozdział. No cóż kto na to poradzi.

    • Galileo w dniu 5 sierpnia 2011 o 22:43
    • Odpowiedz

    Burmistrz ma myśleć zarządzać a od pracy ma mieć odpowiednich ludzi jeżeli tak nie jest to coś nie tak z organizacją pracy i zarządzaniem .Ośrodek zdrowia owszem wielka biała plama w Ryglicach ale Kto to niby ma załatwić coś bo nie usłyszałem dokładnie? No zachowanie Burmistrz to jakieś dziwne -gdzie ta Jej inteligencja i kompetencja i urok się podział?Zachowanie jakby na haju była.Pyskówka a nie konwersacja przewidziana na tego typu spotkaniach.Burmistrz powinna zreferować w jednej dłuższej wypowiedzi wszystko, odnieś się do pytań i wystąpień..Jakosz to dziwnie wyglądało i nie elegancko.Przeszła do ofensywy żeby zapanować nad tłumem no szkółka patriotyczna z lat 70 się jednak na coś przydała.Dziecko zresztą też jak nie wie co powiedzieć to krzyczy.Taki odruch samoobrony.Jeżeli tak ciężko się pracuje teraz to wcześniej?? jakoś to brzmi niesmacznie.Chwali się co się samo chwali mówi przysłowie a przecież Pani okrzyknęła się tradycjonalistką , populistką w końcu z PIS-u jest nie?więc po co takie zachwyty nad Sobą-będą efekty doceni Wyborca.Wyborca pamięć ma .Bernardowi pamiętali to i jej popamiętają. Oj już zaczęli zbierać dobre uczynki do skarbonki.1.Ulica Łyczków,…….100 likwidacja ZK,.To się składa i procentuje.

    • Anonim w dniu 5 sierpnia 2011 o 21:08
    • Odpowiedz

    To nagranie to doskonały dowód na to że Jakościomierz nie zastosował się do zakazu nagrywania, gdyż jest to końcówka zebrania a incydent glosowań nad jego usunięciem , itd. był gdzieś na początku zebrania. Brawo za odwagę. Miałeś prawo to nagrać a oni nie mieli prawa przeprowadzać głosowań w tym względzie. Przypilnuj zgodności protokołu z tym nagraniem w kwestii głosowań i spokojnie do sądu.

    1. Protokół jego zgodność to jedno drugie to sposób protokołowania . Odkąd to protokolant siedzi tyłem do uczestników ? Jak tak siedząc może prawidłowo opisać przebieg głosowania? Czy na takim zebraniu nie powinno się wyznaczyć osoby odpowiedzialnej za liczenie głosów ? Pani która protokołowała zebranie w połowie miała czysta kartkę siedziała za mną jak obejrzałem się za siebie w czasie głosowania w sprawie wydalenia mnie z sali to siedział z ręką podniesioną do góry na kartce którą trzymała na kolanach nie było nic . Na tym zebraniu było wiele uchybień wiele procedur nie zostało zachowane i w gruncie rzeczy to zebranie było zwykłą farsom z pokrzykującymi na przemian burmistrz, radnym i nietrzeźwym mieszkańcem .

  1. Oczywiście że jest całe i wkrótce zostanie opublikowane .

      • wyborca w dniu 5 sierpnia 2011 o 20:54
      • Odpowiedz

      No to zajeb… cie. Trzeba jakby dotrzeć z tym do jak największej rzeszy mieszkańców. Te oklaski na końcu, zupełnie tego nie rozumiem, już nie wiem co sądzić o tym wszystkim, musze się z tym przespać.

    • Anonim w dniu 5 sierpnia 2011 o 20:37
    • Odpowiedz

    Brawo, brawo, brawo. Myślałam, że tylko sesje rady sa nagrywane a tu też zebrania. Czemu tylko fragment ??

    • wyborca w dniu 5 sierpnia 2011 o 20:33
    • Odpowiedz

    ciekawe czy protokół z zebrania bedzie zgodny z tym nagraniem. Czy jest całe??

    • pikuś w dniu 5 sierpnia 2011 o 20:16
    • Odpowiedz

    No to faktycznie niezłe bagienko faktycznie nowe choć taplać się w nim chcą niemal wszyscy . Czym Połoskowa tak przekonała do siebie radnego Janusia wszędzie się z nią pokazuje czy on startował z jedności czy jakości

      • Anonim w dniu 5 sierpnia 2011 o 20:37
      • Odpowiedz

      Chyba te prawa nie do końca były ograniczone skoro nagrania jest? I co tu wlściwie udowadniać proponuje wziąć sie za pracę i czyn jakiś zorganizować wszak Zalasowa czynem społecznym stoi(plac zabaw)

      1. Masz rację czyny się liczą wkrótce pokażę na co mnie stać a Zalasowa to wspaniała miejscowość tutaj ludzie wiedzą po co żyją i po co im władze. Szkoda że te wybrane w ostatnich wyborach czynią zemstę na tej społeczności swoim osobistym triumfem . Wierzcie mi Zalasowianie nie poddają się tak łatwo i jeszcze się o tym przekonacie .

      2. Może dla ciebie to nic takiego bo nie o ciebie chodzi może można by zapomnieć że zarzucano mi publicznie łamanie prawa . Głosowano nad wydaleniem mnie z sali ,a przecież miałem prawo by tam być , głosowano nad zobligowaniem mnie do skasowania nagrania , szukano wręcz osoby która to uczyni . Co to za traktowanie obywatela przez władzę? Ograniczono moje prawa a czyniła to Pani Burmistrz wtórował jej radny Jezior , a przecież ci ludzie powinni stać na straży prawa przestrzegać zasad i działać w zgodzie z nimi . Może wydaje ci się to śmieszne ale to władza jest śmieszna wkrótce zbiorę to w całość i opiszę a jest co i pewne osoby to wiedzą no tak przynajmniej myślę że wiedzą co do mnie mówią , a że pamięć mam wyśmienitą to wkrótce się przekonają .

        1. Widaćtematów brakuje bo odgrzewamy stare nic się nie dzieje nowego?

            • Anonim w dniu 5 sierpnia 2011 o 22:18
            • Odpowiedz

            przecież jest nowy temat, podsumowanie. Jakby temat był stary to by nie bylo komentarzy. Tak sądze.

Skomentuj wyborca Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Optionally add an image (JPEG only)